Tyttö vai poika -fiilis?

Viimeksi oli alusta asti poikaolo ja poikahan sieltä tuli. Nyt ei ole ollut niin vahvaa oloa kummastakaan sukupuolesta. Katsotaan, mihin suuntaan fiilis tästä vielä kallistuu. Emme ole aivan varmoja, kysymmekö sukupuolta rakenneultrassa. Viimeksi kysyttiin ja nyt ois ehkä hauskaa säilyttää jännitys synnytykseen saakka. Voi kuitenkin olla, etten malta. :D Aivan sama kumpi tulee. Pojalle ois jo valmiina poikamaisia vaatteita mutta tyttö ois uutta ja erilaista.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä meinataan kysyä ultrassa sukupuolta vaikka uskosin meille tytön tulevan, mikäs muukaan? Kun 5 ihanaa prinsessaa jo ennestään niin en kyl usko että meille poikaa tulee:p
Ei kyl oo vieläkään fiilistä suuntaan tai toiseen, kaikki käy :wink

Ihana, viis tyttöä:joyful:
 
Esikoisesta olin alusta saakka varma että poika tulee ja poika sieltä tulikin. Sitten oon miettiny että toisestakin tulee poika, mutta kun raskaustestin tein niin tuli niin vahva tyttöolo heti! Nyt olen nähnyt untakin tytöstä. Kyllä poikakin käy, mutta ois kiva jos ois poika ja tyttö jos ei vaikka enempää lapsia tulisikaan. Mut tosiaan kaikki käy :grin ja aiotaan ultrassa sit kysyä, en malttais elää epätietoisuudessa :grin
 
Mulla on tosi varma olo, että tyttö tulee. Ultra vahvisti oloa, kun on tärpännyt aivan kierron alussa. Lisäksi olen ollut tosi rento ja mukava. Pojasta olin kireä kuin viulunkieli. Huhtikuussa sit tarkentuu :joyful:
 
Mä oon nähny unta että tyttö tulee. Jos mies näkee samaa unta niin sit uskon. Se näki unessaan meidän esikoisen lasketun ajankin monta kuukautta ennen kuin neiti sai edes alkuaan. Oli siinä ekalla neuvolakäynnillä hyvät ilmeet kummallakin kun lasketun ajan kertoivat :D oikeestaan ihan sama kumpi tulee, toki tytön kannalta olis kiva saada toinen tyttö niin olis enemmän seuraa toisilleen :)
 
Mä oon yrittänyt pidättäytyä näistä fiiliksistä, mutta nyt mieskin sanoi että sillä on poikaolo. Tää raskaus on ollut niin erilainen kuin tyttären kanssa niin sekin vihjaa että olisi eri sukupuolta. Mies kyllä toivoisi toista tyttöä, mulle on ihan sama. Ultran kuvasta yritin sillä nub-teorilla saada selvyyttä ja tytöltä se vaikutti, mutta tosin netin nub-testistä sain vain 6/10 oikein että ei se ehkä ole se luotettavin metodi :D
 
Mä oon yrittänyt pidättäytyä näistä fiiliksistä, mutta nyt mieskin sanoi että sillä on poikaolo. Tää raskaus on ollut niin erilainen kuin tyttären kanssa niin sekin vihjaa että olisi eri sukupuolta. Mies kyllä toivoisi toista tyttöä, mulle on ihan sama. Ultran kuvasta yritin sillä nub-teorilla saada selvyyttä ja tytöltä se vaikutti, mutta tosin netin nub-testistä sain vain 6/10 oikein että ei se ehkä ole se luotettavin metodi :D

Kuin sulla odotus erinlainen?:)
 
Kuin sulla odotus erinlainen?:)

No heti pari päivää hedelmöityksestä tuli oireet jotka on jatkunut tänne viikolle 13 (huomenna poks). Hirveä pahoinvointi ja väsymys vaan jatkuu, kun esikoisesta oli vain muutaman viikon pikku yökötys. Totta kai raskaudet on aina erilaisia (vai onko?) ja etenkin voivat erota ensimmäisestä, mutta tässä en huomaa juuri mitään yhtenevyyksiä esikoiseen. Mielialakin on kireä ja helposti ärsyyntyvä kun viime kerralla olin niin leppoisa koko odotuksen. Karvat vaan kasvaa kun viimeksi karvan kasvu tyrehtyi. Mitähän vielä keksisi? :)
 
Hmmm, mulla edellisissä ollut pahemmat oireet kun nyt ja nyt esim tää panetus asia on ihan uuskokemus:D karvat alko kasvaa uudestaan ja tosi paksuna/nopeasti :eek:
Edelliset siis tyttöjä:) tiedän sit kumpi tuolla nyt asustaa, alkaa vaan taas spekuloimaan olojaan ehkä hiukan liikaakin:D
Nämä asiat selviää viim syyskuussa:wink
 
Jossain ketjussa taisi olla enemmänkin juttua tästä panetusasiasta? :D Jos siihen on yhtään luottamista, niin meille tulee tyttö. Mies yritti jo pari iltaa sitten ehdotella, että pitäiskö joku päivä harrastaa seksiä, mut ei oo vieläkään tehny yhtään mieli :D
 
Jossain ketjussa taisi olla enemmänkin juttua tästä panetusasiasta? :D Jos siihen on yhtään luottamista, niin meille tulee tyttö. Mies yritti jo pari iltaa sitten ehdotella, että pitäiskö joku päivä harrastaa seksiä, mut ei oo vieläkään tehny yhtään mieli :D

Juu tuolla oireissa taisin tätäkin avata:D
Mut jos yhtään helpottaa niin toi kuiva kausi on ollu meillä jo tovin... tämäkin vauva sai alkunsa kun oli sen yhden ainuan kerran seksiä koko kuun aikaan:p jospa teilläkin päästäis taas seksin makuun jossain kohtaan... onhan se kuitenkin ihan kivaa jahka vauhtiin pääsee:wink
 
Juu tuolla oireissa taisin tätäkin avata:D
Mut jos yhtään helpottaa niin toi kuiva kausi on ollu meillä jo tovin... tämäkin vauva sai alkunsa kun oli sen yhden ainuan kerran seksiä koko kuun aikaan:p jospa teilläkin päästäis taas seksin makuun jossain kohtaan... onhan se kuitenkin ihan kivaa jahka vauhtiin pääsee:wink
Joo sepä se, että pitäis vain jaksaa aloittaa. :D
 
Mekin kysytään sukupuoli rakenneultrassa. Kummatki toivottais tyttöö ku mulla on kaksi poikaa entuudestaan. Pojatki kovasti toivoisivat pikkusiskoa :)
 
Mulla olo että voisi olla poika, mulla poiketen on enemmän oireita nyt kun kahta tyttöä odottaessa tai sit aika kultaa muistot. Mutta esim tyttöjä odottaessa niin en voinut maitoa juoda ollenkaan se ällötti mua ja nyt vedän maitoa ruokailulla tosta noin vaan. Ja haju aisti ei ole niin herkkä mitä silloin tyttöjä odottaessa. Eli siis mulla on kaksi tyttöä, joissa aika lailla samanlaiset oireet. Ehkä nyt oireita korostaa se että olen tyttöjen kanssa kotona niin ehtii niitä kuulostella.

Ensimmäisestä ajateltiin että olis poika, ultraaja ei sillon osannut sanoa kumpi tulee, toisesta ultrassa sanottiin että " ei ainakaan pippeliä näy" Ja kyllä nyt sit aijotaan kysyä kumpi tulee.

Ja tohon kiinalaiseen syntymä juttuun mikä olikaan niin sen mukaan olisin just saanut kaksi tyttö ja nyt tulisi poika. Saa nähdä :)
 
Tämä raskaus ollut kutakuinkin samanlainen kuin kaksi edellistä. Poikaa odottaessa olin ihan jäätävän väsynyt ja nyt tämä jäätävä väsymys myös ollut tässä raskaudessa. Enteilisikö sitten poikaa? Tyttöä odottaessa en tällaista väsyä muista. Kiinalaisen kalenterin mukaan poika olisi tulossa ja edellisistä näyttää myös paikkansa pitävän mutta en nyt kuitenkaan ihan täyttä painoarviota anna tälle vaikka edelliset osuikin kohdilleen :wink

Nt ultrassa tuli jotenkin sellainen poika fiilis ja niin tuli miehellekin mutta saapi nähdä :) Kummatkin on tervetulleita, tyttö ja poika löytyy ennestään. Ehkä vähän salaa haaveilen tytöstä :Heartpink Aiotaan kyllä kysyä sukupuoli rakenne ultrassa, mä voisin kyllä odottaa kunhan syntyy mutta mies ei kuulemma pysy housuissaan sinne saakka:joyful:

Mun äiti on kyllä semmoinen meedio että tietää jotenkin aina oikein kumpi sukupuoli tulossa sama kuka lähipiiristä on odottanut ja arvannut myös mun raskaudet oikein vaikken itekään ole vielä tiennyt :p
 
Mulle on tullut vahva poikatunne nt ultran jälkeen. Siellä jalkovälissä näkyi epämääräinen piikki ja nyt kun tarkastelin ultrakuvaa niin näyttäs niin kuin tuossa pyllyn alapuolella näkyis pallit. Tuollanen pyöreä pallero sivuprofiilissa, hyvinkin voisi olla kun eihän ne ole vielä laskeutuneet. Mitä mieltä te olette? :)
 

Liitteet

  • IMG_2713.JPG
    IMG_2713.JPG
    865.7 KB · Katsottu: 53
Mä en hirveästi vielä nt ultran perusteella lähtis miettimään että kumpi siellä on, ku tytönkin ulkosynnyttimet voi olla kovin turpeessa ja mutenkin ulkoiset sukupuolielimet molemmilla vielä kovin epäkypsät:) eikö sillä että onhan se hauskaa yrittää arvailla kumpi on tuloillaan :wink
 
Itse mietin kun mut ultrataan tossa neuvolalääkärin yhteydessä hematooman vuoks ni näkyisköhän se sukupuoli jo silloin (17+1 silloin). Oon kovin malttamaton ton sukupulen suhteen kun ni kovasti toivoisin tyttöä. Mutta kyllä se poikakin yhtä rakastettu ja odotettu olisi :love7
 
Takaisin
Top