Tyttö vai poika -fiilis?

AamuElokuun

Puuhakas puhuja
Viime raskaudessa oli vahva olo, että poika tulee ja olikin tyttö. Nyt ei ole oloja, mutta jossain vaiheessa sekin tulee. Tässä ketjussa voikin sitten pohdiskella kumpi tulee. Kiinalaisen kalenterin mukaan nyt olis poika povattu.
 
Viime raskaudessa oli vahva olo, että poika tulee ja olikin tyttö. Nyt ei ole oloja, mutta jossain vaiheessa sekin tulee. Tässä ketjussa voikin sitten pohdiskella kumpi tulee. Kiinalaisen kalenterin mukaan nyt olis poika povattu.

mikä tää kiinalainen kalenteri on, kuulostaa hauskalta? :joyful:
 
Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan fiilis,et tyttö tulee ja tyttöhän se olikin. Vähän kyl jänskäs kun ei ultrassa pystynyt sukupuolta näkemään(tuntui,että ultraaja ei edes halunnut nähdä). Nyt on vahva poika fiilis,mutta saas nähdä :) tätä tukee se,että esikoisen aikaan himoitsin suklaata ja makeaa,bht suolaista ja kirpeää :)
 
Se on kyllä siinä ja siinä onko tyttö vai poika. vaun sivuilla tosiaan on tuollainen kiinalainen kalenteri, josta voi oman iän ja hedelmöittymisajankohdan perusteella katsoa taulukosta tulevan lapsen sukupuolen :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan fiilis,et tyttö tulee ja tyttöhän se olikin. Vähän kyl jänskäs kun ei ultrassa pystynyt sukupuolta näkemään(tuntui,että ultraaja ei edes halunnut nähdä). Nyt on vahva poika fiilis,mutta saas nähdä :) tätä tukee se,että esikoisen aikaan himoitsin suklaata ja makeaa,bht suolaista ja kirpeää :)

Täällä oli samat kahden tytön kohdalla eli teki koko ajan mieli makeaa, etenkin suklaata, vaikka raskauspahoinvointini oli kaameaa. Ja nyt olen syönyt kilokaupalla verigreippiä ja hapankorppuja ja olo on kohtuullisen hyvä.

Aiemmin on ollut alusta asti 100% poikafiilis, nyt ei mitään.

Kiinalainen kalenteri on minun kohdallani pitänyt jo kahdesti paikkansa, eli mielestäni siihen voi luottaa :p mutta nyt en ole varma koska ovulaatio on ollut juuri kuun vaihteessa ja joulukuu olisi tyttö, tammikuu poika.
 
Tyttöolo ja kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö. Hassua kun esikoinen on poika ja silloin oli kaikki oireet mitkä ilmeisen yleisiä tyttöraskauksissa. Nyt alku ollut ihan erilainen, joten ajatus on että pakko olla eri sukupuolta vaikkei tietenkään mitään takeita siitä ole:happy: Myös sormustesti näytti tyttöä!
 
Kiinalainen näytti esikoisesta tytön oikein, nyt näyttää poikaa. Oireet on erilaisia ekaan raskauteen verrattuna mutta lähinnä ne alkoi aiemmin ja voimakkampina, en tiedä povaisiko se sitten tyttöä. Mitään oloa kumpaankaan suuntaan en ole vielä kehittänyt.
 
Mitenkä se sormustesti tehdään? :)

Sormus pujotetaan hiukseen tai lankaan ja lasketaan joko vatsan tai ranteen päälle. Sit se nostetaan varovasti ylös ja jos se tekee heiluriliikettä, on tulossa poika ja jos se pyörii, on tulossa tyttö. :) Jos nyt en ihan väärin tätä muistanu :joyful:
 
Mul on fiilis et tulee taas poika. Mut mies toivoo salaa tyttöä. Mul ei oo sillei väliä kumpi on kuhan olisi terve. :Heartred Tosin samaa aikaa on hirvee iso kaksos fiilis. Oli toki esikoista odottaessa kans, mutta tästä jotenki isompi ja oon nähny unta kaksospojista.:shy:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan meidän poikien olis pitänyt olla tyttöjä ja tää tuleva olisi poika. Eli tyttö varmaan tulee :grin Itte povailisin kyllä poikaa, mut jos toi kalenteri on mun kohdalla ollu kahdesti väärässä, niin kai se olisi edelleen. Vai olisko tää sit se kolmas kerta joka toden sanoo :grin
 
Meillä on tyttö, poika, tyttö eli nyt olis pojan vuoro :grin Mies sanoo että poika tulee, mä mietin tyttöä. Mut nyt oikeesti ihan sama kumpi. Tytöstä haaveilin ja niitä on jo kaksi, voishan se toinen poikakin olla kiva :Heartred
 
Oho, mulla pitää kiinalainen kalenteri paikkansa kahden aiemman poikani osalta. Mulla on nyt tyttöolo ja kalenteri tyttöä lupaa myös. Katsotaan,miten käy! :)
 
Aika hyvä on kiinalainen kalenteri jos äidin tietojen mukaan ennustaa kun sukupuolen määrittää miehen siittiösolu.:grin Mutta ideana toki hauska :)

Voihan olla, että naisen emättimen ph on tuolloin tyttö- tai poikasiittiöille otollisempi :hilarious:
 
Kiinalainen kalenteri lupaa tyttöä.. mutta oon nähnyt unia pojasta joten poika fiiliksellä mennään. Ollaan harkittu että selvitettäs sukupuoli sitten vasta synnytyksessä :D mut en tiiä maltanko..
 
Takaisin
Top