"Tyhmät" kysymykset?!

En mä löydä netistä kangasta. Ainakaan semmosta mikä olis kohtuuhintaista. Lyön ton likan vanhan pussilakanan lihoiks, tyynyliinasta saan varmaan kiinnitysnyörit ommeltua. Itte pitää aina kaikki tehä että saa mieleistään. Olipa kiva tuittupäistä "minä en halua nukkua"-poikaa nukuttaa päikkäreille kun se visko koko ajan tuttia pinnojen välistä lattialle kissan syötäväks (meidän nuorin kolli syö tuteista irtopoikki sen silikoniosan)...

Liitteet

• PSX_20151025_131419.jpg
    PSX_20151025_131419.jpg
    457.9 KB · Katsottu: 46
Mä oon kans tehnyt ite pussilakanasta ja paksusta vanusta. Tuli melko tukeva. Laitoin sitomisnaruja tiuhaan sekä ylös että alas niin pysyy kivasti kohdillaan :-)

Entä jos sinne laittaa naruja sekä pinnoihin että ylärimaan sidottavaksi, pysyiskö sitten?

Mä laitan ylhäältä ja alhaalta kiinni sen uuden pehmusteen. Mulla on tossa 50 cm leveetä vaahtomuovia ni sen levyset kaistaleet tulee. Huomenna pääsee aloittaa tekemistä jos toi rähjääjä suostuu päikkärit nukkuu..

Mä meinasin kans eka et tarttee varmaan ylä ja alapuolelle kiinnikkeet, mutta ei tarvinnukaan, hyvin pysyy pelkillä yläpuolen naruilla ja on ryhdikäskin. Luulen että toi 50mm vaahtomuovi on kyl sen verta ryhdikäs jo itessään ettet tarvii kans ku yläpuolelle kiinnitysnarut. Ja mä tein kans niin kuin Mirkku et mittasin ne narujen paikat tarkkaan meidän pinniksestä.

Manna:tai niinku mun olis PITÄNYT tehdä :D meillä ei ollut operaatio ompelukoneelle kyytiä aikana pinnis vielä kasattuna niin meni vähän fiiliksellä... Ei ihan osu kohilleen ei...

Ihania kuplivia unia Veka Väkkärälle! Siinähän koittaa potkia reunasuojat nevadaan, kjäh kjäh ;-)

Hitto kun minä en osaa ommella. Nyt pitäs saada punahilkalle hupullinen viitta kun halloweenia pukkaa. Netissä kaikki punahilkan asut on semmosia pyllynmyyjän retonkeja että ei semmosta voi 13-vuotiaalle laittaa!

No eikö se oo niinku punainen poncho ja siihen huppu kiinni??

No semmonenhan se on mutta minulta se kangas menee sylttyyn/sökeröön siinä kun se kone tikkaa sitä lankaa tulemaan, ei mitään koneenkäsittelytaitoo. Mietin kerkeisköhän mummo ellei sen ompelukone ole edelleen lainassa minun siskolla.

Sulla on siellä sitte langan asetukset vikurallaan. Kyllä se minäki taas koetilkkuja nakuttelin menemään ennenku muistu mikä vipstaaki on mikäki... :grin Nakita mummolle vaan :p

Heidukka, ei ole täälläkään.. Ens viikonloppuna tulee jo 9kk mittariin

Ei ole legoja tälläkään, vasta 4kk iästä kuolannut ja purrut kaikkea. Kohta kanssa 9kk, eikä näy. Ehkä jo kouluun mennessä tulee?

Takaisin