Turhat ja kivat lisävarusteet ;)

Felia

Puuhakas puhuja
Jouluäidit 2020
Minkälaisia turhia, mutta kivoja, lisävarusteita aiotte hankkia itsellenne tai vauvalle? Tai vaikka ihan tarpeellisiakin lisävarusteita! Tai vaikka ette itse olisi hankkimassa, mutta kiinnostaisi hankkia tai jollain tutulla olette nähneet. Tähän vois vaikka laittaa linkin tuotteen tietoihin tai pelkän kuvan, jos muuta tietoa ei ole saatavilla.

Itse haluaisin ostaa kotidopplerin. EBaysta saisi halvalla :) Onko kellään kokemusta näistä?

http://www.ebay.com/itm/new-FDA-CE-...224?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item232945c368
 
Toi olis kyl mahtava, kun sais tallennettua niitä ääniä - vaikka onkin aika paljon kalliimpi :p
 
Siskollani oli doppleri halvimmasta päästä. Jossa oli kahdille kuulokkeille paikat. Oli se kiva siskon kans kuunneella pikkusen sydänääniä.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli tuon esikoisen kanssa doppleri ja oli sillä ihana kuunnella iltasin että siellä hän möyryää ja kaikki hyvin. Alussa innokkaammin ja lopussa kans. Pitää vaan muistaa että jos ei heti kuulunut mitään, ei saa panikoida. Vauva voi olla jossain syvemmällä ja näillä kotikoneilla ei kuulu niin hyvin.

Yks mikä musta on ollu ihan ehdoton että säästyy pullojen/tuttien joka päiväseltä keittämiseltä. Ite ostin käytettynä tori.fi :tä :)

http://www.lastenturva.fi/tuote/philips-avent-mikrosteriloija-scf281-02/8710103466956/

Myös amme, minkä saa telineelle eli korkeammalle osottautu kans aika loistavaksi selän säästäjäksi. Toki voi esim. saunan jakkaralle/pöntön päälle laittaa, mut käytettynä senkin halvalla sain :wink Tosin ammeeseen laitettava tuki, oli musta todella epäkäytännöllinen ja vaan tiellä kylvetyksessä kun ammeessä pitää olla aika paljon vettä, että koko lapsen saa hartioihin asti veden alle ja kun yrität kääntää mahalteen niin ei onnaa o_O

http://www.vaunula.fi/ammetuki-p-818.html

Tässä pari jotka tuli mieleen, mitkä ollut viimesen 6 kk:n aikana käytössä :wink
 
Me sunniteltiin esikoisen kohdalla, että oltaisi ostettu tuo pullokeitin, mutta se jäi jostain syystä ja
kaikki pullot ja tutit keitettiin ihan isossa kattilassa. Olihan sekin helppoa, eikä vienyt kauaa aikaa :)

Peukutan jalallisen vannan puolesta!
Meillä ei sitä ole ja ymmärrän sen tarpeellisuuden! :)
 
Rintapumppu!!!
Sitä ilman mulla ei ole elämää! Mä olen tykännyt Avent Isis-merkkisestä manuaalisesta pumpusta.
Nopea ja tehokas.







Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toi rintapumppukin on vähän sellanen kun ei voi tietää kuinka paljon tarvii. Mullakin oli ekaks käytössä toi manuaalinen Aventin pumppu (käytettynä ostettuna) mut sit kun tuo tyttö suostu syömään tissiä tosi huonosti, kävin vuokraamassa sähkökäyttösen mikä imas molemmat tissit samalla:grin

Joo uskon että kattila ajaa ihan saman asia, mutta etuna musta tossa mikro jutussa on se ettet voi vahingossa unohtaa niitä sinne:)
 
Mä ostinjonkun halvan dopplerin, oisko ollu joku angel sounds ja hyvin riitti ja toimi, ihana kaivaa se tuolta muutaman viikon päästä! Meillä oli myös tuommoinen vauvan puuhamatto missä on pianon koskettimia jalkopäässä, oli ihan hitti ja innosti vauvaa käyttään jalkojaan. Isompana sen pianon saa käännettyä vaakaan jolloin kun oppii istuun, saa hakata sitä käsillä. Se on ollut kovassa käytössä melkein koko tämän ekan vuoden! Suosittelen!
 
kunpa pystyisiki hommaamaa tuon kotidopplerin mut tässä maassa ei saa ostettua netistä mitää (kiva lainsäädäntö ja rajotukset), ois niin ihana tutkiskella et millo kuuluu ja se rauhottas huomattavast ku sais sit myöhemäs vaihees kuulla sydänääniä ni tietäs et siellä joku on.
 
Oon kans haaveillu tuosta raskauskeijun dopplerista. Olis mahtavaa kuulla ne äänet ja sais asian konkreettisemmaksi miehellekki ihan alusta lähtien!

Ei kyllä tule mitään turhakkeita mieleen mitä tarvisin, mutta joidenkin mielestä hoitopöytä olis sellanen. Minä ajattelin hankkia semmosen hotitotason kodinhoitohuoneen pöydälle että sais rajattua kunnolla hoitopaikan muulta toiminnalta,
 
Minulla oli nuorimman kanssa käytössä kotidoppleri.. Se oli kätevä. Pääsi isäkin mukaan odotukseen.

Myös rintapumppu pitää hommata..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa, pyydä äitiäs tai jotain kaveria tilaamaan sulle doppleri ja lähettämään sulle! :wink
Mä taidan ens viikolla tilata sellaisen, jos neuvolasta tulee hyvä uutisia. Kiinasta kun tilaa, niin toimituksessa menee joka tapauksessa noin 3 viikkoa...
 
No nyt lähti täällä käsistä :wink. Tilasin just raskauskeijulta tablettiin tai kännykkään liitettävän dopplerin sekä kaksi masutuubia :D. Huomenna pamahtaa 8+0. Menee varmaan vielä jonkin aikaa ennen kuin äänet kuuluu, mutta onpahan valmiina. Pitkään ajattelin, että en hanki mitään ennen kuin on 12 vko täynnä, mutta kuinkas kävikään!
http://www.raskauskeiju.fi/unbornheart_kotidoppler_iphone_ipad
 
Haluisin jo tilata dopplerin kotii olis niin ihana :D miettikää kun laittais sydänäänet puhelimen soittoääneks :DD

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
iteki haluisin dopplerin itelleni mutta tässä maassa ei saa tilattua netistä eikä ol ketää tuttua joka lainais tai möis tms... no kyllä sitä ennenki on ilman sitä tultu toimee ni enköhä minä nytki vaikka oisha se ihana kuunnella niitä sydänääniä kotona.
 
Minä olen joka paikasta yrittänyt koluta raskauspäiväkirjaa.

Vuosia sitten tuttuni käytti/täytti odotusaikana yhtä todella hyvää kirjaa, jonka ikäväkseni huomasin markkinoilta poistuneen. Olen kolunnut netin ja kiertänyt kirjakaupat, tuloksetta!

Eilen päädyin tilaamaan yhden, joka ehkä on edes vähän sinnepäin, mitä haluisin. Yllätyksekseni havaitsin että toisaalla kirja maksaa yli 30 €, itse tilasin sen Adlibrisiltä ja hinta vajaa 4 euroa!

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9516079083


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top