Tunnetko jo liikkeet?

Meillä tänään 18+0 ja mitään selviä liikkeitä/potkuja en voi vielä sanos tuntevani. Doppleriin kyllä kovaa potkii, mutta vain sellainen outo vellova tunne välillä tuntuu.
 
Olen nyt pari viikkoa tuntenut liikkeet silloin talloin, en laheskaan paivittain. Niina paivina, kun liikkeita ei tunnu, ollaan kylla syvissa vesissa ja epailyksen kourissa. Sitten liikkeita taas tuntuu ja on kuin kivi olisi nostettu rinnasta. Voi, kuinka odotan, etta tunnen potkut paivittain! Viela parisen viikkoa kun malttaa. :)
 
Täällä taitaa olla tulossa yks iltavillivauva, kun eilen ennen nukkumaanmenoa oli kunnon meno mahassa :D mut ihanaa, nyt on vajaan viikon verran näitä tuntunut satunnaisesti ja on se vaan niin ihanaa.
 
Muokattu viimeksi:
Mä tunsin nyt aamulla ekat potkut käteen ja mies tunsi ennen mua ku piteli kättä masun päällä ja pieni alko monottamaan. Oli jo hetken fiilis et onko kaikki hyvin ku en ollu tuntenu liikkeit kunnol mut nyt taas parempi fiilis ja onneks ru on torstaina :) nyt 19+3
 
Voi taivas, että turhauttaa! Tunsin selkeitä potkuja jo viikkoja sitten, nyt en aikoihin mitään. Kuulemma istukka on edessä niin liikkeet tuntuu vaan kun potkii kylkiin. Esikoisesta tunsin jo tähän aikaan päivittäin liikkeet. Viikkoja siis jo 18+. :shifty:
 
Mä voisin tännekkin puolelle kirjoitella, että mä tunsin liikkeet aamulla ensimmäistä kertaa käteen asti. :Heartred

Mutta kuten tossa viikko taaksepäin kirjoittelin, että mun mies tuskin tulee tuntemaan piiitkäään aikaan, niin joo se on taas todistettu. Aamulla pyysin kokeilemaan niin 20 sekkaa ja "ei tunnu mitään". :D toivoton tapaus. :rolleyes:
 
Mulla mennyt kaikissa raskauksissa yli puolenvälin Ennenkuin oon tuntenu liikkeet hyvin. Viikonlopun jäljiltä ne onkin tuntuneet päivittäin. Viime yönäkin kun hereillä kävin niin en millään meinannut saada unen päästä kiinni kun se venyttely ja vanuttelu alkoi heti :) mies ei vielä ole onnistunut myöskään tuntemaan mitään ja monesti kun käden laittaa vatsalle niin pikkuinenkin rauhottuu kertaheitolla :)
 
Täälläkin alkanut vilkastumaan liikkeet, neiti potkuttaa selkeästi iltaisin enemmän, ja sitten aamulla kun herään. Ehkä niihin liikkeisiin ei päivän aikana ehdi kiinnittää niin paljon huomiota jos on itse liikkeessä. Mieskin on tuntenut jo pari kertaa innokkaat muksahdukset alavatsalla :)
 
Tänään 18+1 ja ei kyllä mitään potkuja tunnu :D Ei tuntunut esikoisestakaan kylläkään :) Kuplintaa kuitenkin tuntenut molemmista rv12 eteenpäin, luulis, että potkutkin tuntuisi aikaisin mutta ei.. :D Esikoisesta tunsin potkut vasta joskus rv20 tai sen jälkeen, vaikka kaveri oli tosi vilkas. Istukka edessä vaikutti tosi paljon.
 
Täällä tuntuu liikkeet varsinkin iltaisin. Ja se mikä on jännää niin mää välillä tunnen että millä puolella se on kun tuntuu ns möykky välillä jommalla kummalla puolen kun makaa. Jos se on tossa aika keskellä niin sillon se mahtuu jotenkin sopivammin siihen eikä sitä huomaa niin helpolla.
 
Takaisin
Top