Toukomammoja Tampereen seudulta?

Ollaan Jyväskylästä tulossa kotio takasin, ja tulen jos vain suinkin kerkiän! Ja osaan paikalle :).
 
Tulossa, pienellä varauksella kuitenkin. Tulee aina ahmittua liikaa tekemistä vapaapäiville ;)

Tuota Koskarin Linkosuota nyt vaan vähän epäilen. Hyvä, jos sieltä saa lauantaina pöydän neljälle saati sitten isommalle porukalle ainakaan kovin lähekkäin. 
 
onhan koskaris mutakin paikkoja sit mut kun kukaan ei osannut sanoo missä tavataan ni pistin nyt tuon. ja varmuutta osallistujista ei edelleenkään ole.. Itse ainakin paikale saavun. tuli sit poruukkaa tai ei. 
 
mut koskarista voi reippaina mammoina kävelkin sit johkin... tää vaan menee hirmu vaikeeksi 
 
Mulle siis on henkilökohtaisesti ihan sama, missä tavataan. Mukava tutustua muihin Tampereen seudun "toukomammoihin" :) Jos te olette siellä FB:n puolella sopineet jo Linkosuosta, niin mikäpä siinä. Ettei mene liian säätämiseksi kenellekään :) 
 
Koitan bongata teidät jostain, vai onko vieläkin tarkempi kohtaamispaikka sovittu? Mulla ei oo vielä jättimahaa (tai ainakaan itse en pidä sitä sellaisena, living in denial perhaps), enkä välttämättä heti osaa suunnistaa oikeaan pöytään. Siellä on kuitenkin niin monta porukkaa kahvittelemassa... Jos näette tummatukkaiset 170 cm naisen pälyilemässä ympärilleen (musta toppatakki, vaalea laukku), niin saa huikata :)
 
Kiitos kaikille minunkin puolestani. Oli kiva nähdä livenä.

Seuraavaa kahvikertaa odotellessa :-)
 
Kiitokset täältäkin kaikille kahvittelijoille!! Seuraavaa kertaa voi jo alkaa miettimään! Minä tulen ainakin!
 
Moikka!

Hei, ajattelin kysyä kahvikeskustelun pohjalta, teiltä, jotka olitte kahvittelemassa, ja toki muiltakin, mutta siis.. Löysin sellaisen aika kivan oloisen synnytysteemaillan Tampereelta! Järjestäjänä on aktiivinen synnytys ry. Olisiko muita kiinostuneita tulemaan? Ajattelin itse mennä ainakin 5.3. järjestettävään "luonnonmukainen kivunlievitys"-teema iltaan. Se ei maksa kuin n.2e kerta. Vois olla ihan kiva?? 2.4. on "synnytykseen valmistautuminen" teemalla. Eli niihin ainakin ehtisi ennen h-hetkeä!!

Tässä teksti sivuilta:
Synnytysteemailloissa kokoonnumme vaihtamaan ajatuksia ja jakamaan kokemuksia raskauteen, synnytykseen ja lapsivuodeaikaan liittyvistä aiheista. Iltaan saa tulla myös ihan vain kuuntelemaan. Vertaistukeen perustuvat keskusteluillat ovat avoimia kaikille aiheista kiinnostuneille. Lämpimästi tervetuloa – myös isät ja lapset!
http://www.tampereennapapiiri.fi/index.php/raskausjasynnytys/synnytyksenteemaillat
 
Kiinnostaa kyllä nuo illat! Ootteko muuten käyneet tutustumassa TAYSsiin? Mites siellä niitä tutustumiskiertoja järkätään?
 
Takaisin
Top