Toukomammoja Tampereen seudulta?

Moikka moi,

Minäkäänen ole vielä tätä kuuluttanut facebookissa, ja vain tärkeimmät ihmiset tietävät beibistä. Meillä oli häät viikko sitten joten halusin rauhassa juhlia niitä ensin ja vasta sen jälkeen alamme juhlia tätä:) Tänään oli neuvola ja huomenna viikkoja tasan 20. Laskettu aika aikaistui 3.5, ja kaikki oli muuten oikein hyvin  - mamma lihonut 2kg - nyt siis viiden kuukauden jälkeen. Millaisia kokemuksia teillä muilla on painon noususta? Juteltin myös ekaa kertaa mun pahasta kipupelosta, ja seuraava lääkärin vastaanotto onkin sitten TAYS:ssa (ei kipupoli koska psykologit on jo testattu) eli juttelen ilmeisesti synnytyslääkärin kanssa, ihan kiva että ottavat huoleni noin tosissaan. terkkuja kaikille, milloinkahan me ehdittäis järjestää tapaaminen!
 
Onnea tuoreelle rouvalle! :)

Aikaisemmissa viesteissä on ehdotettu tapaamisajankohdaksi helmikuun ensimmäistä viikonloppua. Oma osallistumiseni tuohon on vielä epävarmaa töiden vuoksi.
 
Moi!

Valo on auki vain sunnuntaisin - jos mennään sinne niin sitten tuo 20 päivä sopii mutta käy myös tuo lauantaikin!
 
Hei taas! Jos suunnittelette Tampereen toukomammojen tapaamista Facebookin puolella, niin voisitteko käydä tännekin sitten infoamassa :) Omat työkuviot muuttuivat niin, että helmikuun eka viikonloppu onnistuu. Mukava tutustua alueen ihmisiin muutenkin, sillä muutin tänne Pohjois-Suomesta vasta vuosi sitten :)
 
Moikka, Täällä vielä yksi reilu kolmekymppinen esikoista odottava ilmoittautuu. La 31.5. Mielelläni tutustuisin muihin odottaviin äiteihin minäkin :).. Tuo 2.2 kävisi minulle tällä hetkellä myös..
 
No voi harmi,en meinaan itse pääse tuolloin 2.2,kun kihlatulla on juurikin synttärit tuona viikonloppuna...olis kyllä ollu niin kiva tutustua muihinkin odottaviin,kun olen kaveriporukkani ainut...mut toivottavasti joskus on toinenkin tapaaminen johon pääsisin mukaan :)
 
mitä tuo Brunssi sisältää, anteeksi kun kysyn näin hölmöjä mutta en ole ollut kuin 2 kertaa kahvilassa, koska hintakin on iso.
enkä ole ollut missään muualla syömässä kuin kotona, pizzeriassa tai hesessä. 
 
Rosytar: Kukin tyylillään, kahvilat ja ravintolat eivät ole kaikkien juttu :) Tässä lisätietoa aiemmin mainitusta Kahvila Valon brunssista: http://www.kahvilavalo.fi/brunssi

Mutta tosiaan, tuo tapaaminenhan on kai 2. helmikuuta, joka on lauantai. Näin ollen Valon brunssi on poissuljettu. Kertokaahan FB-ihmiset, kun paikka varmistuu :) Pitäisiköhän jo liittyä siihen ryhmään...
 
Loistavaa, mulla on tuo 2.2. vapaa, joten pääsen mukaan. En nyt vielä ehtinyt selaamaan, että moniko sitä on osallistumassa? Helpompi miettiä/ehdottaa paikkoja, kun tietää miten paljon väkeä olisi tarkoitus saman pöydän ääreen saada. 
 
Minäkin haluaisin mukaan tapaamiseen! Pitänee aktivoitua sen Fb:n suhteen, oliko siis joku aktiivinen ryhmä Tampereen seudun toukokuun odottajille?
 
Ilmotelkaahan täällä, kun en mäkään kuulu tuohon ryhmään, joten ei näy :). kuulun siihen toiseen, joka ei näy muille kuin ryhmään kuuluville ja sinne jäänkin..
 
ilman ja tuos facen tapahtumassa puhuttiin siittäkin et paikkana voisi olla koskikeskuksen cafe linkosuo sillä osallistumaan pääsisi helpommin liikunta rajoitteiset mammatkin :)
 
Mulle käy kaikki paikat. Aikahan oli 2.2. kello 16? Mukana ollaan :)

Koskarin kahvila on varmasti hyvä liikuntarajoitteisille. Se näyttää tosin aina aika täydeltä. En ole ainakaan nähnyt siellä pöytävarausmerkintöjä, onnistuukohan sellainen? Pointtina varmasti olisi, että kaikki pystyisivät istumaan porukassa, eikä ääntä tarvitsisi korottaa liikaa. Paljonkohan tapaamiseen on tulossa porukkaa?
 
Mulla on ollut kova yritys saada kutsua sinne suljettuun Fb-ryhmään, vielä ei ole onnistunut, tai sitten en ole huomannut sitä kutsua...

Mutta tarkoitus olisi päästä mukaan lauantaina! Linkosuon kahvila on tosiaan yleensä aika täynnä, että voi tehdä tiukkaa. Tai oli ainakin täynnä vielä ennen Koskarin remonttia, sen jälkeen en ole tainut käydä koko keskuksessa. Onkohan siellä laajentunut kahvilatarjonta?
 
facen puolel tapahtumaan osallistuvia on vain neljä tällähetkellä epävarmoja on 6  sit ne jotka ovat tällä palstalla pelkästään
 
Takaisin
Top