Toukokuun tarinat

Voi kesä ja loma tulisit jo! Mulla on vielä 7 työpäivää jäljellä ennen työsopparin päättymistä. Jään sitten kotiin kesäksi ja siitä suoraan äitiyslomalle. Pikkasen alkaa olemaan takki tyhjä, kun on vuoden raatanu jokusia lomapäiviä lukuunottamatta. Nyt ei vaan jaksa/kiinnosta enää. Töissä oleminen on tällä hetkellä vähän semmosta ajantappoo, kun kaikki paperihommat on tehty ja nyt voi vaan löysäillä. Miks vikat päivät menee niin hitaasti, kun odottaa jo lomaa?
 
Hu-huu! Muistaako joku, missä ketjussa (ja kuka siitä mainitsi) oli keskustelu tykyttävistä liikkeistä kohdussa?

Ei tämä oikein vilunväristyksiltä tunnu, vaan lähinnä elohiireltä lihaksessa. Voiko olla? :anyone
 
Mulla palaa käpy tämän meidän ihanan pienen kämpän kanssa! Oon tässä yrittäny raivata tilaa tulevan vauvan kamoille, mut aikamoista palapeliä tämä on, kun siirtää tavaraa paikasta a paikkaan b. Siivosin meidän vaatehuonetta, että saan vaunut sinne säilöön. Meidän talon oma vaunuvarasto on ihan täynnä ja toisaalta sinne en uusia vaunuja halua säilöön laittaa tässä kohtaa, kun babya saa vielä jokusen kuukauden odottaa. Eipähän toisaalta tule turhia hankintoja tehtyä, kun niille ei yksinkertaisesti ole tilaa missään. Kyllä mä niin odotan, et jossain kohtaa pääsis isompaan muuttamaan.
 
Mulla palaa käpy tämän meidän ihanan pienen kämpän kanssa! Oon tässä yrittäny raivata tilaa tulevan vauvan kamoille, mut aikamoista palapeliä tämä on, kun siirtää tavaraa paikasta a paikkaan b. Siivosin meidän vaatehuonetta, että saan vaunut sinne säilöön. Meidän talon oma vaunuvarasto on ihan täynnä ja toisaalta sinne en uusia vaunuja halua säilöön laittaa tässä kohtaa, kun babya saa vielä jokusen kuukauden odottaa. Eipähän toisaalta tule turhia hankintoja tehtyä, kun niille ei yksinkertaisesti ole tilaa missään. Kyllä mä niin odotan, et jossain kohtaa pääsis isompaan muuttamaan.
Täällä sama ongelma. Tänään siivottiin vaatehuone, eteisen kaapit ja kellari. Kamaa lähti roskiin jäätävä määrä mut tilaa ei siltikään tunnu löytyvän. Vaatehuoneeseen sain kans onnels raivattua tilaa vaunuja varten.. Mutta mihin mä laitan kaiken muun roinan? :D
 
Mua turhauttaa kun ei löydy sopivaa taloa sopivaan hintaan sopivasta paikasta :D ois kiva muuttaa ennen uutta vauvaa :)
 
Mä kans ajattelin hyökätä kellarivaraston kimppuun loman alettua. Mitähän sieltä vielä viittis heittää roskiin. Viime muutossa jo kamala määrä rojua heivattiin mäkeen, mut ainahan sitä tuntuu vaan löytyvän.

Meillä on ongelma myös vauvan sängyn kanssa. Olin ajatellu pinnasänkyä, mut eilen illalla makkaria ihmetellessäni tajusin, et sinne ei välttämättä mahdu sellasta ilman, et me saadaan ite harrastaa akrobatiaa päästäksemme sänkyyn. Nyt onkin mietinnässä kehtotyyppinen ratkaisu, mut en tiiä, onko se kovin järkevä. Onks kellään kokemuksia kehdoista? Kauan on menny vauvalle ja onko jotain muuta huomioitavaa?
 
Kiva, en oo ainut joka kamppailee liian pienen kämpän ja vauvan tarvikkeiden mahduttamisen kanssa :D ainut että meillä ei oo vaihtoehtona muutto ainakaan pariin vuoteen, vaikka mieli tekis :/
 
Meilläki menee muutto ens vuoteen, koska just syksyllä tähän vasta muutettiin. Tovin aikaa saa siis hampaitaan tässä kiristellä.
 
Meillä myös kolmio hakusessa eikä millään meinaa löytyä mieleistä.. Tai sitten jos löytyy niin joku muu vie sen nenän edestä. Vähän lisätuuria kaivattaisiin..

Tämä aamu kuluu sokerirasituskokeen merkeissä, kohta onneks ohi ja saan jotain aamupalaa syötyä. Muuten kaikki on oikein mainiosti, vauva potkii, ja ostin eilen vaunut käytettynä ja kaveri toi kantovälineitä ja kestovaippoja lainaan :)
 
Pakko tulla avautumaan. Tälle tunteiden vuoristoradalle ei näy loppua. Täytyy kehittää joku kiva hikijumppatuokio, että sais tän raivon johonkin purettua. Ja vielä ku jostain sais energiaa moiseen. Ihana oravanpyörä :P :D

Se meijän kämppä. Pääsin kattomaan sitä eilen ja se on ihan kamalassa kunnossa. Toki vielä rempattavana, mut en millään jaksa uskoa et hirveen isoa ihmettä tässä ei sen siisteyden suhteen tapahdu. Vaikka mä en mikään kovin paha siisteysdiiva olekaan, ni siellä sitä siivottavaa riittää ennen kuin sinne pääsee tavaraa muuttamaan. Onneks on puol kuukautta aikaa siivota uus kämppä, muuttaa ja siivota vanha kämppä.

Vaatekaapin sopivat vaatteet vähenee koko ajan, eikä toi (ihana!) ulkolämpötila helpota sitä hupenemista. Shortseja ja mekkoja ois ostoslistalla, mut ensin pitäis keksiä rahaa niihin jostakin. Lauantaina on onneks Siivouspäivä, jos sieltä löytyis jotain käyttistä tai sais ainakin omia varastoja pois (jotta saa uutta tilalle :D).

Sokerirasitus on täälläkin parin viikon päästä edessä, toivottavasti siitä selviää kunnialla. Viimeks meinas oksennus lentää jo heti alkuun, mut sain kuitenkin pidettyä itteni läjässä.

Huh, kiitos kun sain avautua :Heartred
 
Hu-huu! Muistaako joku, missä ketjussa (ja kuka siitä mainitsi) oli keskustelu tykyttävistä liikkeistä kohdussa?

Ei tämä oikein vilunväristyksiltä tunnu, vaan lähinnä elohiireltä lihaksessa. Voiko olla? :anyone


Mä huomasin aikanaan esikoista odottaessa et välillä tuli semmosia omituisia väristyksia. Vauvan synnyttyä aina kun vauva pissasi, sillä tuli kylmät väreet ja päättelin et sama ilmiö oli tapahtunut jo kohdussa :)

Hikka taas on semmosta rytmistä nykinää, joka aina välillä saattaa näkyä uloskin :)
 
Takaisin
Top