Toukokuun tarinat

Mä kävin ullanlinnassa ja keskustassa käppäilee ja syömässä ystävän kanssa. Mies saapui vappuriennoistaan vasta kymmeneltä aamulla ja en tästä kovin innoissani ollut, ku en oikein saa nukuttua jossei mies oo kotona. Olo on ihan krapulainen pelkän väsymyksen johdosta :D hahaa!
 
Täällä vappu sujunut vanhempien pihakeinussa lämpimästä säästä nauttien. Nyt palattiin kotiin ja pitäisi lopputyö vielä tehdä loppuun..
 
Täälläkin on brunsseiltu ja valvottu miehen menemisien takia. Jännä myös huomata kun ystäväpiiri on lähes lapsetonta, ettei kutsuja tai edes vappusuunnitelmakyselyjä tullu kun yhdeltä. Tähän se on kai sit totuttava :D
 
Se hyvä puoli on tässä ikäloppuna lasten saannissa, että kaikilla muillakin on jo lapsia, joten kaikki perheilevät ja intressit vapun yms juhlapyhien viettoon on hyvin samat. :grin Tosin itse yritän muistaa myös niitä muutamia lapsettomia ystäviäni, koska heillä puolestaan voi olla ulkopuolinen olo, kun ei ole perhettä, eikä lapsiriennot sen vuoksi houkuta. Itse ollut ko tilanteessa ja sekään ei ole mukavaa.

Tänne on rantautunut nyt ihana siitepölyallergia, kun koivu alkoi kukkimaan. Tänään apteekkiin, neuvolalääkäriltä on onneksi reseptit valmiina. Toivottavasti ei äityisi kovin pahaksi ja selviäisin nenäsumutteella ja silmätipoilla...
 
Täälläkin alkoivat siitepölyallergian oireet, ainoa miinuspuoli keväässä... Mitä nenäsumutetta ja silmätippoja uskaltaisi käyttää, vai täytyykö kysyä oikein lääkäristä?

Asiasta toiseen, vähän mua tänään nauratti, kun mulle on nyt sopivat ne housut, joilla lähdin esikoisen kanssa synnärille :hilarious: Että ehkä hieman masu kasvaa nopeammin tällä kierroksella, ainoastaan maharesorissa on ylhäällä vähän väljää, kun ei maha yllä vielä niin ylös :cool: Ja muutenkin tässä odotuksessa olen jo nyt ostanut kahdet mammahousut, kun viime odotuksessa ostin yhteensä vain kolmet, kun niin pitkään pärjäsi ihan tavallisissa:wacky: Tää on niin huvittavaa seurata raskauksien eroja:grin
 
Mää oon joutunut syömään heinixiä jo kuukauden verran. Sen huonopuoli on että se väsyttää tosi paljon! Toivon että löytyis joku muu lääke allergiaan.

Mulla oli mukava vappu ja olin tohinoissa mukana melkein entiseen tapaan. Tänä vuonna pääsi picnicillekin vihdoin! ;D

Vappu kyllä taisi vielä voimat ja oon ollut ihan finaalissa siitä lähtien. Jos saa tänne vähän avautua, että harmittaa ja masentaa vaikka aurinko paistaakin.

Uutta asuntoa ei meinaa löytyä. Kukaan ei tunnu haluavan vuokrata kämppää tulevalle yh äidille. En saanut kesätyötä jota hain, enkä kykene tekemään raskaita laivatöitä mitä olisi tarjolla. Lapsen isä antaa komentoja miten lasta pitää kasvattaa ja seuraavana päivänä soittaa haluavansa häipyä maasta. Hohhoijaa.

Ois kiva kun olis vähän helpompaa ja vois nauttia raskaudesta ilman, että pitää näitä miettiä ja hankkia vauvajuttuja ilman että täytyy joka penniä laskea.

Sori vuodatus, oli pakko jonnekin päästä sanomaan. Ei asiat ole mitenkään huonosti, kun väsyttää, asiat näyttäytyy paljon raskaampina vain. :Heartred
 
Hihhei Syyskuiset! LA-listan ylläpitäjänä pyytäisin, että kävisitte tsekkaamassa onko tietonne listassa oikein. LA:t ainakin on saattaneet päivittyä.

Ynnäilin hieman tilastoa, ja meitä on tällä hetkellä 129 ja vauvoja tulossa 132 :Heartred

(Ja karkasi vähän käsistä, kun...) Ikäkeskiarvo on 27,9 vuotta, esikoisia on syntymässä 51, kakkosia 52, kolmansia 15, neljänsiä 8, viidensiä 3 ja kuudensia 1.

Ollut kuuma pikkujoulukausi 2015 tai, kollegani sanoin, sitä on joulusaunassa pyyhitty samaan pyyhkeeseen :wink

Vapaapäivä, eikä mitään tekemistä...
 
Muokattu viimeksi:
Hyvää äitienpäivää myös täältä :) herättiin siihen kun tuo 14 kk neiti tassutteli sängyn viereen pehmonorsun kanssa :))
 
Mantunen, kyllähän sinäki ja muutki esikoista odottavat ootte jo äitejä myöski
 
Mä jotenkin kyllä koen etten vielä ole äiti vaikka esikoista odotan. Hyvää äitienpäivää kaikille jotka ovat äitejä (myös esikoista odottaville jotka jo kokevat olevansa äitejä)
 
Takaisin
Top