Toukokuiset

Mun siskon vanhempi tyttö oli nähnyt tässä joku yö sitten sellaista unta, että oli synnyttämässä ja siinä samalla olin syönyt kakkua. Olin kyllä oksentanut kakun heti kun vauva oli syntynyt. :) Tästä siispä päättelimme siskoni kanssa, että tämä(kin) vauva syntyy laskettuna päivänä joka siis sattuu olemaan minun syntymäpäiväni. :) Tämä tyttö on siis osannut ennustaa vauvoja jo ennen kuin tulevat vanhemnat ovat edes tieneet asiasta...
 
Heippa kaikille! Täällä liittyy vielä toukokuisiin uusi kirjoittelija. Taustalta tosiaan olen keskusteluita seuraillut varmaan sykystä, joten olihan se jo korkea aika kirjautua itsekin. Täällä siis yksi jyväskyläläinen ensiodottelaja, 28v ja ammattikorkean penkiltä löydetty mies 27v. Yhteiseloa takana reilu 6,5v, kihlat vaihdettiin jouluna ja mahdollisesti salahäät suunnitteilla loppukesälle. Molempien perhetilanteet vähintäänkin mielenkiintoiset, joten perinteisiä sukuhäitä ei ole tiedossa. :)

Vauvan sukupuoli ei ole tiedossa, haluttiin jättää ylläriksi, joten nimiäkään ei ole juuri mietitty. Kavereille kiitokseksi tuesta ja babyshowereista järkätään "nimiäiset", mutta muuten ei mitään virallisia juhlallisuuksia ole tiedossa. Tänään siis takana vika neuvola 41+3, la oli ja meni 6.5. eikä merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä o_O
 
Jonanna: onko mikä tilanne? Täällä jotai pientä tuntemusta eilen illalla ja limatulppaa vissii pikkuhiljaa, kun kellertävää sitä räkää vähän irtoillut :D ei paljoa, mut vähän. Muuta merkkiä ei oikeen oo,mut huomennahan se päivä vasta on:D keskiviikkona ois sit ylimääräinen neuvolan lääkäri, jolloin myös sit taysii yliaikaislähete lähete, ellei ennen sitä päätä syntyä.
 
Noup, ei mitään näköpiirissä. Oon tässä yrittäny touhuilla, lenkkeillä ja myös huilailla mut ei mitään ihmeitä. Iltasella pientä nippailua alavatsassa mut ei isompaa... Turhauttaa jo vähän. Silti mä luotan huomiseen. :D
 
Nii ja mulla nyt pe:na Th, ei lääkäriä täällä Pirkkalassa. Viime neuvolassa Th sano että ei varmaan tuota perjantain aikaa tartte käyttää kun mulla alko tulemaan sitä limatulppaa jo viikko sitten. Jaa a, saapa nähdä. En näillä oloilla kyllä luottais tuohon lausuntoon... :/
 
Ei meilläkää varmaa muuten, mutta mä pelkään vauvan kokoa, niin se katotaa nyt taas uudestaan. Rv 36 oli 3,5kg sen hetkinen arvio. eli varmasti yli 4kg jo tällä hetkellä. Täällä pienemmällä paikkakunnalla muutenki helpompaa varmaa päästä, ja sit kun käyn omalla työpaikalla neuvolassa.
 
Voi apua. Naapurin lapset oli tänään alkanu oksentaa. Toivottavasti ei tule meille se tauti. :/ Eilen leikkivät yhdessä pihassa...
 
Tää kevät on kyllä ollu aivan kamala kaikkien pöpöjen suhteen! Itsekkin sain sen noron rv30 ja siihen perään flunssan ja nyt vuorokausi synnytyksestä taas vatsatauti.. Toivotaan nyt Eetla että teillä säästyttäisiin! Ei muutakun kovaa käsihygieniaa. :/
 
Jonanna: onko mikä tilanne? Täällä jotai pientä tuntemusta eilen illalla ja limatulppaa vissii pikkuhiljaa, kun kellertävää sitä räkää vähän irtoillut :D ei paljoa, mut vähän. Muuta merkkiä ei oikeen oo,mut huomennahan se päivä vasta on:D keskiviikkona ois sit ylimääräinen neuvolan lääkäri, jolloin myös sit taysii yliaikaislähete lähete, ellei ennen sitä päätä syntyä.
Dodii jl, näyttäis nyt vähän siltä että meidän rehvit la:n mukaan onnistuu ainakin mun puolesta. 2 tuntia nyt kellotettu ja supistuksia tulee n. 6 min välein. Ei ihan kamalan kipeitä, mut napakoituu koko ajan.
 
Voi hitsi, ja täällä ei mitään :sad001. Eiköhän se lähtö sulle sit tänä yönä tuu, tsemppiä synnytykseen!Mä tuun sit joskus perästä :/
 
Voi hitsi, ja täällä ei mitään :sad001. Eiköhän se lähtö sulle sit tänä yönä tuu, tsemppiä synnytykseen!Mä tuun sit joskus perästä :/
Noup, täällä yhä ja vituttaa vaan! Supisteli viime yö klo 21-9 kuuden min välein, kolmeen asti napakoituen ja sit taas aika samalla intensiteetillä. Koko päivän on tullu tasasesti 6-10 min välein supistuksia mutta ei kuitenkaan vielä niin kovia että pitäis mihinkään lähteä. Jossain vaiheessa oli pakko ruveta harrastamaan liikelaskentaa ja siitä syystä lähettiinkin näytille. Vauvalla onneks kaikki hyvin.
Nyt täällä ressaan esikoisen hoitajan takia kenet soitin yöllä 300km:n päästä kun oli jo olo että täytyy lähteä, muttei sit lopulta kuitenkaan. Luulen että supistusten voimakkuus laski osaks siitä syystä että ressaan muiden avun pyytämistä ja vastaanottamasta. Nyt kun vaan sais ajatukset käännettyä siihen: älä välitä muista, kuuntele vain itteäs -moodiin, niin eiköhän tää pikkuhiljaa tästä.
Jl, siirretään siis kuitenkin niitä rehvejä. :)
 
Voi ei! No supistelee sentään! Mä en ees tiedä, et mitä ne on. Mullaki varmaan yks suurimmista ongelmista just toi, et oon ihan stressissä kokoajan. Eilinen päivä meni ihan itkukurkussa, kun mitää ei tapahdu ja kaikki muut vaan synnyttää.
Pian sinne lääkäriin. Jos se sais jotain aikaseksi. Voitaisko tavata tänään sielä taysissa?
 
No niinpä, supisteli sentään. Nyt ei tunnu taas mitään... Ja kyllä sä sit tiedät kun sua supistelee. :)

Tänään Taysiin kuulostais oikein hyvältä suunnitelmalta mut mä en luota enää kroppaani tai näihin olotiloihin yhtään...
 
Juu no on mulla varmaa kaks supistusta ollu :P. Epätoivoiselta kyllä, ja kaukaiselta se tays tuntuu. Mut jospa se tästä. Viime yö meni taas huonoilla unilla. Tyttö riehu mahassa niin, et ihan kipeetä teki. Oli jotenki poikkeuksellisen levoton. Tiedätkös sä Jonanna, et kumpi teille tulee?
 
Takaisin
Top