Toivotaan

Vitsi, vihdoin raskaustesti näytti 2 viivaa! :) Liiankin pitkään on näyttäny 1 viivaa :D
Nuoriahan tässä vasta ollaan, mutta isukin kanssa ollaan valmiita siihen. Laskettu aika ois marraskuun alussa, pittääpi vielä ens viikolla tarkastaa lääkärillä :)
 
Myös täällä plussattiin 5.3, tänään oli vielä pakko tehdä toinen testi kun ei millään meinaa uskoa että plussaa todella näytti. Plussahan se toisestakin testistä tuli, kai sitä on sitten uskottava että vihdoin onnisti [:)] Esikoinen tulossa, laskettu aika olisi tuon laskurin mukaan 8-11.11.

Paljon onnea myös kaikille muille plussanneille!
 
onnea plussanneille! eikös ookki mahtava tunne ku testi näyttää plussaa? :) mä ainaki sain sellasen herkkyys kohtauksen, et ei auttanu muu ku itkee kullan kainalossa, niin onnellinen olin.. ja oon edelleen!! <3 ensimmäistä ootan..
 
Onnea kaikille odottajille ja toivotaan että matkustajat pysyvät mukana.

Onpa muuten todella väsynyt olo. töissä ei niinkään huomaa, mutta kotiin pääsee ni alkaa järjetön väsymys ja turvotus. Täytyy käydä ostamassa uusia löysiä paitoja. En taida pystyä pitämään tätä kauheasti piilossa. Esikoista odottaessa näkyi jo vko 8. niin paljon, että sukulaiset ja muut tiesivät jo, nyt taitaa tulla vielä aikaisemmin jo ilmi. Haluaisin kyl kovin pitää salassa vko. 12 asti. Lihomiseen en voi vedota ku en jojoile painon kans muutenkaan. Oisko vinkkejä valehteluun? [:D]
 
Täällä kanssa ounastellaan tuota plussaa [:)]

Eilen näytti toooosi haalean viivan, ellei ollut sit viivanpaikka. Samantekevää, niin varma olo on että raskaana ollaan. Olo on niin outo, vatsakivut erilaisia kun menkoissa, rinnat vähän arat, palelee, nokka tukossa, metallin maku suussa jo toista päivää, jne jne. Hajuaisti TODELLA herkkä, ja niin itkukin [:D]

Onnea kaikille plussanneille, itse tarkistan viikon lopuilla että jokos se viiva siellä tummenisi.


 
Onnesta soikeena liityn mukaan plussanneisiin [:D] 4.3 hcg 1090 jolloin 4+2

Palstalle en ole vuosiin ollut mukana mutta nyt tuntuu että ihmettelemistä on niin paljon että mukavaa olla mukana porukassa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :) taustaa sen verran että yritetty 7 vuotta ja takana yksi keskenmeno kuuden vuoden takaa... joten voitte kuvitella että hiukan on epätodellinen olo :-o

Sormet ja varpaat ristissä odottelen ultraa 25.3 ja jos kaikki näyttää hyvältä neuvolaa 6.4
 
Kahta viivaa se nyt sit viime viikolla näytti....Marraskuusta asti yritetty..7.11 olis laskettuaika. Neuvola 6.4 mut ultrasta ei vielä tietoa...jännittää ja pelottaa että onko siellä oikeasti ketään....[8|]
 
Heei, täälläkin eilen plussattu :) liityn siis joukkoon ihmettelemään! Esikoisen LA olis siis 12.11.10 jos ja kun kaikki tulee menemään hyvin. :)

On omituinen olotila, en oikein vielä ymmärrä koko asiaa. [:D]
 
täällä tehtiin testi 4.3 ja olihan siellä että raskaana 3+ =) eli la olisi edellisten menkkojen laskuissa 4.11.2010. hiukan on kyllä epätodellinen fiilis ja pelko et pysyykö toukka mukana menossa..nyt on toivottu lapsi ihanan tulevan isän kanssa <3
 
Testitulos näytti plussaa 6.3. ja laskureiden mukaan laskettu aika olisi 8.11.2010.

Toivottua ja odotettua esikoista odotamme.

Sen verran jännittää ja ihmetyttää tämä ensimmäinen raskaus, että varhaisultraan on jo varattu aika 22.3 ja siitä viikon päästä on sitten ensimmäinen neuvola.
 
Tänään olis sit 6vko täynnä :) Outoa, on sitä vaikee vieläki kuvitella.. Mut kai se pakko uskoo on.. Tänään soitin neuvolaan, mut sanottiin että vasta viikolla 10, enkä millään malttas odottaa niin kauan.. Onko kellään muulla odottavalla ruokahalu kasvanu.. Mulla melkeen parin tunnin välein kauhee nälkä ja jos ei syö jtn ni hetken pääst on huono olo. Ja ennen oon ollu tosi pieniruokanen :D Muita oireita on rintojen arkuus, suonenvedot, väsymys.
 
Joo, mullakin on kokoajan nälkä ja jano. Mut ei voi syödä kerralla kun ihan pieniä annoksia ettei tuu paha olo... [:D]

Mun pitää vielä tarkistaa tuo LA!
 
mullakin parin tunnin välein nälkä, oikein maha murisee, mutta paljoa ei voi syödä ettei tuu paha olo. ja voi tissit, perhana kun kipeet :/
 
Täällä myös plussattu. Kolmannella testillä vasta uskoin, että kyllä, totta tämä vihdoinkin on! LA olis 16.11.

Onnea myös kaikille muille plussanneille!! Ihanaa!
 
Hui! En tiedä uskallanko tulla tänne, vai jäänkö odottelemeen jos toissapäiväinen vuoto jatkuisi ja tulis keskenmeno... Mutta postiivisen testin kuitenkin tein viime tiistaina ja olen joko viikolla viisi tai kuusi. Laskettu aika olisi ehkä 13.11. Mä oon koko aamupäivän lukenut keskenmenopalstaa ja olen ihan järkyttynyt siitä, miten lähekkäin valtava ilo ja valtava pelko ja suru kulkevat kun on kyse raskaudesta. Mutta anteeksi, jos masensin jonkun mieltä, halusin vain jakaa epävarmuuttani tänne kirjoittamisen suhteen. Aika näyttää, miten käy, mutta onnea teille kaikille odotukseen ja toivotaan ja rukoillaan parasta!!!
 
Mä plussasin tiistaina näytti 3+ ja sitä oli aika vaikee uskoa, koska sen mukaan olisin yli 5viikkoa raskaana. Ja laskurin mukaan olisin nyt 4+4 mutta neuvolaan en ole vielä soittanut. Sain tammikuussa keskenmenon :/ ja nyt vain toivon että tämä vauva tulisi maailmaan :) Mutta laskettu aika olisi laskurin mukaan 22.11 :)
 
Itsellä tuli varmistus raskausepäilyyn tänään, raskaana ollaan vkolla 4+1, tätä vain varjostaa vuoden takainen keskenmeno ja pari pvää kestänyt pieni ruskea tiputteluvuoto ja menkkamaiset alavatsakivut :/ Pelottaa että tulee taas kesken pois :/ Tosin labran täti sanoi (ja olen itsekin lukenut) että nämä olisivat aivan normaaleita asioita varsinkin alkuraskaudessa mutta silti...pelottaa :( Muilla samanlaisia kokemuksia?
Niin ja LA 28.11 JOS ei käy mitään pahaa :(
 
Tervehdys kaikki marrasmammat! itse liityn nyt joukkooon viikolla 6+4 :) esikoinen siis tuloillaan.
Laskettu aika osuu 12.11. iloisia ollaan molemmat mutta koitetaan olla hissukseen ihan varmuuden varalta. Turvotusta rinnoissa jo moni huomannut ja itse yrittänyt esittää ylättynyttä ja tyytyväistä.

Mielialat vaihtelee ja ukko pyörittelee silmiäään. Miettii kauanko mua kestää :D heheh Turvotusta masun tienoollakin jo mutta olettaisin että se johtuu vain kasvaneesta ruokahalusta.

Nyt pientä flunssanpoikasta ja koitan pitää pääni koossa tän paineen kanssa. Kun ei saa oikein mitään helpotusta tukkoisuuteen. Yritä elää normaalia elämään mutta mitään ei sais tehä :D

neuvolaan vikapäivä maaliskuuta joka lähenee aivan liian hitaasti :)
 
ALKUPERÄINEN: marraslapsi

Tänään olis sit 6vko täynnä :) Outoa, on sitä vaikee vieläki kuvitella.. Mut kai se pakko uskoo on.. Tänään soitin neuvolaan, mut sanottiin että vasta viikolla 10, enkä millään malttas odottaa niin kauan.. Onko kellään muulla odottavalla ruokahalu kasvanu.. Mulla melkeen parin tunnin välein kauhee nälkä ja jos ei syö jtn ni hetken pääst on huono olo. Ja ennen oon ollu tosi pieniruokanen :D Muita oireita on rintojen arkuus, suonenvedot, väsymys.



heips. mulla ainakin kokoaika kauhia nälkä. tai ainakin näläntunne tai jonkun pupeltamisen himo. rinnat todella arat, ei tekis mieli ottaa liivejä pois ollenkaan. masunpuolesta mahallaan voi nukkua mutta rinnat pakottaa kääntymään toiseen asentoon. mula oikeestaan lopu suonenvedot, ennen oli aika voimakkaita. väsymys ehdottomasti oireena. ennen jakso sentään kymmeneen helposti nykyään jo kasin aikaan meinaa torkahtaa.
 
Hellouta!
Aattelimpa kertoa vähä millasta mun alkuraskaus on ollu. Ennen ku tein testin, alavatsaa juili siihen malliin et luulin menkkojen olevan tulossa. Jotenki kummasti oli kuitenki semmonen fiilis ettei ne tuu, vaan josko ois pieni ihminen aluillaan..Testin tein päivää ennen ku ois menkkojen pitäny alkaa, ja kahta viivaa näytti heti ihan selvästi. Se oli ehkä maailman paras fiilis minkä vessassa voi saada :) itkuhan siinä tirahti. rakkaan kanssa oltiin ihan sanattomia ja niiiin onnellisia <3 ja ollaan vieläki :)
No, aluksi oli pientä huimausta, ja menkkakipujen tapaiset alavatsa kivut jatku viikolla 5-6. Yölläkin heräsin siihen että vatsaan juili niin sairaan kipeesti. (Neuvolan tädin mukaan ihan normaalia) Viikkoja tuli lisää, ruokahalu kasvo,väsymys lisäänty, tissit ihan mahottoman kipeet, (pelkkä asennon vaihto yöllä tekee kipeää vieläki!), ja viikolla 6 alko pahoinvointi joka on kokoajan vaan pahentunu ja pahentunu. Kerran oon yöllä joutunu oksentaan, mutta muuten on aamulla päivällä illalla ja yöllä todella etova olo! Aluksi siihen tepsi se, et söi jotai hedelmää tms parin tunnin välein mut nykyään ei auta oikeestaan mikään. Maaten vaan täytyy olla ku oikeen pahaksi olo äytyypi.. Töissä todella vaikia olla, 3-vuorotyötä kun teen. Yövuorot kaikista pahimpia sekä väsymyksen että etovan olon takia... Tämä väsymys kyllä on jotain ihan mahotonta, parin tunnin päiväunet ei vie kyllä illasta unensaantia yhtään pois! Helposti tulee melkeen joka yö nukuttua kellon ympäri jos työt sen vaan sallii.
Jotkut ovat kehuneet, että pahoinvointirannekkeet auttaa pahoinvointiin, mutta eipä noista oo ollu vielä yhtään mitään hyötyä! B6 vitamiini auttaa myös pahoinvointiin, mutta sitä en oo vielä kerenny kokeileen. (syön raskausajan monivitamiinejä päivittäin aamulla ja illalla)
Turvotusta on aikas lailla.. parit housut jo käyny pieneks napin suhteen ettei voi pitää.. Rinnat kasvanu ainaki yhen koon verran... Ensimmäinen neuvolakäynti on takana, sokerirasitukseen meno edessä ja eka ultraki on huhtikuun lopussa. Kuukausi pitäs jaksaa vielä oottaa että pääsee näkeen, että onko siellä vatsassa jotain elävää <3 Ensimmäistä odotan, kaikki on niin jännää ja erikoista. LA on 1.11. Että tämmöstä täältä meiltä :) Ei varmaan tullu kaikkia asioita, mitä on kokenu ja tuntenu mutta ehkä tässä ne mieleenpainuvimmat... Oottelen vaan, että helpottaa tämä oksettava olo. !!
 
Takaisin
Top