Toivotaan

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heippa,ajattelin kirjoittaa tänne vaikka mitään tietoa ei vielä ole mutta epäilen oireitteni perusteella että olen raskautunut uudestaan[:)]toivottavasti[:)] mulla on aikomus tehdä testi nyt vkl tai ensiviikolla..Jos olen raskaana niin LA on silloin mulla 14.11.2010.[:)]
 
toivottavasti olet raskaana ja kaikki menisi nyt hyvin toivotteleepi päivänkakkara heinäkuisista[:)]
 
päivänkakkara niin,toivotaan.. :/ näytti kyllä negaa ku tein testin tänään mutta mietin että jos olisin raskaana niin on vielä aika aikaista nähdä tulos kun raskaushormooni on vähäistä kun olisin tällähetkellä 1vk 2pv raskaana..Silloin kun sain tietää odottavani toista niin raskaustestin jälkeen laskin että olin ollut jo 4vk raskaana.Mutta siihen se sitten jäi 12rv:lle..
 
tässä myös ounastelen plussaa [:)] !! Tänään tein testin ja negaa näytti[&o]. Menkat on ollut pari päivää myöhässä ja laskurin mukaan oisin rv 4+2 ja sen mukaan laskettu aika olis 4.11. Ois se kyllä aivan mahtavaa jos sattuis pienokainen tulemaan.[:)]
 
Moi kaikille, aamulla tein testin ja plussaa naytti [:D] Kierto on ollut 26-28, mut 28 mukaan tasan 4 viikko. Nyt kuitenkin pelottaa, koska keskemeno on takana, ja jotenkin on samanlainen kutina etten tieda miten tassa kay. Taytyy vaan pysya rauhallisena ja odotella. Peukkuja kaikille [:)]
 
Onnea Tuplin!! [:)] Älä murehdi, kyllä kaikki sujuu nyt paremmin. Ihanaa odotusaikaa sinullekin toivottelee Heidi ja masuasukki tuolta syyskuisista.[:)]

Ja geba ilmoittele miten kävi... Pian voit varmaan tehdä jo uuden testin! Tsemppiä!![;)]
 
minä tein reilu viikko sitten testin ja plussaa näytti <3 :)
laskettu aika joskus 1.-3.11.2010
 
Onnea kaikille! Toivotaan parasta[:)]
Plussasin itse viime viikolla ja laskurin mukaan laskettu aika on 1.11.2010. Esikoista odotellaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Sain ajan neuvolaan vasta viikolle 10. Tai en tiedä onko näin yleensäkin, mutta tuntuu ettei jaksais millään odottaa sinne asti. Katsotaankohan siellä sitten ultralla? Vai meneekö se vielä pidemmälle? Olis niiiiin kiva jo nähdä ja kuulla konkreettisesti raskaudesta (muutenkin kuin testin tekstistä "olet raskaana"[:D]).
 
onnea ejju! :) mä ootan kans esikoista! mä en oo edes hoksannu vielä soittaa neuvolaan aikaa varatakseni, mutta onhan tässä vielä aikaa pari viikkoa :)
 
Menkat myöhässä ja raskaustestit tulossa postissa. Saapa nähdä tärppääkö. Mulla kanssa takana keskenmeno 7viikolla viime syksynä. Uuteen raskauteen suhtautuu kyllä paljon varovaisemmin sen jälkeen. Onneksi on jo yksi vauveli hankittuna.
 
Onnea kaikille!!! Maanantaina näytti raskaustesti plussaa! Laskettuaika olisi 7.11.2010. Iloista odotusaikaa kaikille!!![:)] [:)]

 
Onnea kaikille plussanneille, huutelee tämä tuolta lokakuisista. [:D]
Tarrasukkia ja onnellista odotusta.
 
Yksi onnellinen odottaja liittyy mukaan. Tänään tein testin. huh, kun maha turvoksissa ja selkeästi näkyy...yritä tässä sitten peitellä sitä. Laskettu aika ois n.7.11. Yksi poika entuudestaan. Syksyllä koettiin keskenmeno ja nyt toivotaan että viikot vierii eteenpäin. Varovasti toivon ja pahinta pelkään kunnes tärkeät viikot menneet.
 
Onnea tänne plussanneille,juuri eilen ajattelin että koskakohan tänne saadaan lisää
porukkaa kun on niin autiolta näyttänyt!![;)]
Tarrasukkia ja onnea kaikille!![:)][:)][:)]
 
Heippa! Taas yksi onnellinen odottaja liittyy mukaan :)
Täällä kanssa plussattu 27.2.2010, menkat ois pitäny alkaa 25.2.10. Nyt vaan jännityksellä odotellaan jatkoa. Ei vaan malttais millään odottaa ensimmäistä neuvola aikaa ...
Laskettu aika olis 4.11.
Masuakin jo kovasti turvottaa et saas nähdä pystyykö peittelee viikoille 12 asti..
 
Onnea uusille plussanneille[:)]
Soitin vielä neuvolaan ja kysyin mitä ekalla neuvolakäynnillä tapahtuu->kuulemma vain jutellaan tulevien vanhempien ja sukujen mahd. sairauksista. (1.neuvolakäynti siis minulla vkolla 10). Ensimmäinen ultra meidän kaupungissa tehdään vasta viikolla 12. Kun kerroin tuntemuksistani, että tuntuu vaikealta uskoa että on raskaana niin neuvolatäti vaan tokaisi että "kuule kyllä se vaan täytyy uskoa"...joo kyllähän näin tietysti onkin:/
Minä ainakin olisin ilman nettiä ja näitä keskustelufoorumeita aika hukassa ensimmäisen raskauden kanssa. Esim. mitä ruokia ja juomia tulee välttää jne. Kai näitä käydään sitten läpi 1.neuvolakäynnillä, mutta onhan siinä vaiheessa viikkoja jo ihan hyvin. Minkälaisia ajatuksia teillä muilla on?
Mä varasin ajan varhaisultraan yksityiseltä, tehdään juuri kun 7vko täynnä. Haluan saada varmuuden, että onko masussa tosiaan elävä alkio oikealla paikallaan. Jotenkin vaikeaa kertoa ihmisille, että olen raskaana ennen ultraamista. Minulla kuitenkin tulossa tilanteita, joissa "pakko" kertoa ennen vkoa 12.
Oletteko muut ajatelleen varhaisultraa?
 
Hei kaikille!
"raskaana" tuli tännekin torstai-iltana, vaikka menkat pitäis alkaa huomenna vasta. Jotenkin en ihan vielä usko, että testi oli oikeassa, ja miehelle olenkin sanonut, että sunnuntaina tehdään uusi testi. Mutta hurjan jännittävää tämä on! Soitin kans terkkarille perjantai-aamuna ja se terkkari soittaa mulle maanantaina takaisin, mutta pikkasen ihmetyttää, että onko tosiaan ensimmäinen neuvola vasta viikolla 10? Mä haluan ainakin tietää jo ennen sitä, että kaikki on kunnossa. Ai niin, laskettu aika olis 14.11.10, HASSUA! [;)]
 
Takaisin
Top