teillähän on jänniä oireita
Kettunen, miimikko ja
Aamu :) toivottavasti ois nyt sitä itseään
toivottavasti myös
Tiitsulla nappaisi :)
Bluerose, tsemppiä menkkojen loppumetreille! onneksi ne loppuu joskus ja pääsee sit koittaa onneaan :) mä jännäsin itse imetyksen jälkeen, et millaiset menkat tulee olemaan, mut ne oliki ihan normaalit ja säännölliset. mulla on ekat kolme päivää ihan kunnon vuotoa ja sit alkaa pikkuhiljaa vähenee ja yleensä ne on ohi seitsemässä päivässä.
on tai omia kuulumisia, en nimittäin halua alkaa puhuu mistään oireista ku ne ei johdu yhtään mistään erikoisesta eikä niitä nyt oikeastaan edes ole:
aamuisin on väsyttänyt ja oon miettiny monena aamuna et oispa kiva nukkua herätyskellon jälkeen, mut oon vaan noussut kiltisti ylös, kun mulla ei ole torkkua. on kyl ihan omaa syytä toi väsymys, en oo nimittäin selvinnyt yhtenäkään iltana ennen klo 23.30 nukkumaan ja aamulla on herätys jo ennen kuutta. eilen en sit mennytkään treeneihin, ku aattelin et meen ajoissa nukkuu, mut mitä vielä! olin sängyssä klo 23.30 enkä tänä aamuna meinannu tajuta et se on mun herätyskello ku soi :D
aattelin nyt myös vähentää herkuttelua ja karkit oon saanuki jo melkei pois, kun ei oo tehnyt mieli vaikka oonki joka viikonloppu ostanut karkkipussin. nyt niitä taitaa olla kolme pussia ja yksi pieni suklaalevy jemmassa. en oo käynyt niillä edes arki-iltoina, vaikka oon ollutkin kotona ja treenien/tanssitunnin jälkeen mulla on yleensä niin kova itsekuri, etten edes halua niitä. ei mulla oo varsinaisesti ylimääräistä, mut mietitään vaikka hampaiden kuntoa. kyllähän mulleki ylimääräistä tulee herkuttelemalla (ennen ei tullut), mut mä vissiin saan sen pysymään aisoissa urheilulla.
tänään menen ihan oikeasti treeneihin ja sitä ennen urheilen pesuainepakettien kanssa. pojan luokka myy pyykkiaineita ja pitää riehua viisi sellasta pakettia luokasta autoon.