Toista vauvaa kuumeillen.

tervetuloa uudet Kirppuli ja Tiitsu! ja tervetuloa takas miimikko! olen itse ollut jo yli vuoden täällä ja mahtavaa porukkaa on ollut ja mahtavia tullut myös tilalle :) toivotaan että päästäisiin kaikki pian pois :)

Bluerose joskus menkkojen alku on hyväkin juttu, pääsee aloittamaan "oikean" yrityksen ja seuraamaan kiertoaan.

Aamu ja miimikko, oon itseki miettiny jaksamista, joskus tuntuu, että joo kyllähän tässä toinenki pieni menisi, joskus tuntuu, että tyttö on vielä pieni ja tarvii paljon huomiota et ehkä parempiki et tulee ikäeroa. onhan mulla ja siskollaniki kolme vuotta ikäeroa ja olin itse jo hieman omatoimisempi siskoni syntyessä.

Kettunen on se vaan hienoa tietää ovuloivansa ja edes jokin menee oikein kropassa :) itselläni alkoi ovisoireet ja on me pupuiltuki, mut nyt on ollut iltaisin niin menoa, poika kipeänä ja miehelläki selkävaivoja et pupuilu on ollut aika harvassa. mut empä mä siitä aio tässä enkä seuraavissakaan kierroissa välittää :)

Maikkie tsemppiä meille, ois varmaan aika jo päästä pois täältä. säki oot vissii jo ainaki vuoden ollut tällä palstalla.

niin, se raha on täälläki aika tarpeellista, onneksi saan viime vuoden kotimammailusta hyvät palautukset, joiden turvin saan maksettua melkei ekan satsin ivf-hoitoja ja lääkkeetki, mut en kyl halua ylimääräisiä maksaa omasta pussista ja haluan et kela hoitaa hommansa, joten siksi siirrettiin ivf:n hakeutuminen vuodenvaihteen toiselle puolelle. eipä siihen ole pitkä aika, ehtii ehkä olla yksi ylimääräinen kierto välissä ennen sitä.

nyt me pakkaudutaan tytön kans liikkeelle ja mennään eka satujoogaan, sit vähän syödään ja mennään hakee mammalle passia et mamma pääsee reissuun kuukauden kuluttua :)
 
en uskalla tikuttaa!!! nippailee edelleen molemmille puolille vuorotellen ja alamaha tuolta sisäpuolelta kipeä, ihan kuin siellä olisi mustelmia... eli ei kyllä oo menkkamaista jomotusta.. tässäpä kiireesti omaanapaa
 
Heips pitkästä aikaa!
Pikaisesti ajattelin tulla kertoilemaan kuulumisia nyt kun ru takana. Tyttölupaus saatiin ja pikkuisella oli kaikki kunnossa, hyvin vilkas tapaus oli :)
Kovasti edelleen odotetaan ja toivotaan porukkaa tuonne raskautuneiden puolelle ja ajatukissa olen kyllä mukana yrityksissänne, vaikka tuntuukin jotenkin "tungettelevalta" kovin usein tänne enää kirjoitella.
Plussatuulia ja jaksuja siis♥
 
Nyytti, mukavaa kuulla kuulumisia ja onnea tyttölupauksesta :) olisi kyl mukavaa liittyä sinne odottajien puolelle, mut harmi vaan, ettei mene toiveet yksi yhteen todellisuuden kans. pianhan te muuten ainaki täältä raskautuneet jo synnytättekin, ei ole enää montaa kuukautta :)
 
Kiitos kiitos! :) Jännittää tuleva mutta jahka se plussa joskus tulee (Olen itsekkään toiveikas :eek: Anteeksi!) niin onha siinä kuukausia aikaa järjestää asiat mielessään.

Nyytti, kivoja kuulumisia!

Omaa napaa lisäksi sen verran että ajattelin alkaa paistella sipulia päivittäin :p Nimittäin esikoisen raskaudessa sipuli haisi oudolta alkaen heti tärppipäivää seuraavasta? Aina raskauden loppuun, kuvotti vaan. Samoin jauheliha melko pian, ennen plussaa. Siinä mun testit? Haha. Tai jos nyt jotain arjesta poikkeavaa havaitsee niin onhan senkin epäilyttävää. :wink
 
Ihanan positiivinen tunnelma täällä, jokaisesta asiasta ja kierron vaiheesta löydetään ne hyvät puolet :) Meillä kuumeilu kehkeytynyt siihen pisteeseen että voidaan jo puhua yrittämisestä. Mietityttää vaan oviksen ajankohta, jota en oikein tieddä kun kierto on melko pitkä ja epäsäännöllinen. Limoista päätelleen ovis on ollut juuri päivä pari sitten. Luin että jos limaa tulee useampi päivä niin ovis on yleensä vikana päivänä, juuri ennen kuivaa kautta. Nyt laskeskelen, että meidän pupuilut on tässä kierrossa ajoittunut siltä kannalta ehkä vähän "väärin" mutta ihan mahdollistahan raskautuminen olisi ollut. Jännää! Nyt kp. 21/n.32-3
 
Hui, mulle tuli ihan spooky olo, kun tajusin nyt olevan menossa se sama kierto, josta plussasin 2010 lokakuussa. Se tosin meni kesken... Mutta spookya tässä on se, että aikoinaan äitini on saanut minut syntymäpäivälahjaksi helmikuussa. Synnyin 7 päivää lasketunajan jälkeen. Minä sain oman esikoiseni myös syntymäpäivälahjaksi helmikuussa. Poitsu syntyi 9 päivää la:n jälkeen. Äiti sai mun veljet vajaa 2,5 vuotta myöhemmin juhannuksena! Jos mulla nyt tärppää niin saan minäkin toisen (ja mahdollisesti kolmannenkin) lapsen myös juhannuksen aikaan. Voisiko tämä olla tarkoitettu niin? Taikauskoinen en ole, mutta jos se plussa tästä tulee niin saatanpa muuttaa mieleni sen suhteen.
 
Heippa! Pikaisesti kirjoitan tässä vain omaanapaa nopsasti, pahoittelut siitä. Mulla pitäis olla kai kp 13 tänään, ovistelu varmaan aika ajankohtaista. Eilen himottikin siihen malliin että puin illalla seksihepeneet päälle ja mieshän innostui heti ja pupuiltiin sitten oikein kivasti. Tänään on välipäivä ja mulla olisi suunnitelmissa kellistää mies uudestaan huomenna. :) Toivottavasti tämä ovis nyt hyödynnetään huolella. Jos kahden vuoden ikäeroa halutaan niin kohta pitäis jo raskautua.
 
della!!!! miimikko!!!

heis kaikki pahoittelen hiljaisuutta, pitäny kiirettä kotitöiden, esikoisen kotiopetuksen ( oppi alle viikos lukemaa ja osaa kirjoittaa jonkin verran ja laskee perus matemaattisia laskuja kuten rahalaskuja iha ite :Heartred ) niin ja sit oon neulonu äipälle villatakkia.

mitään uutta ei ole, ootan et pussi tulee itestää ulos ku ei ol viel tullu, oli viime ultras pienentyn reilu 14mm aiemmast mitasta, pikku supparei harvoin, välil vähä vihloo ei muuta. toraa miehen kans välillä ja projekti päällä josko ens vuonna sit pääsis muuttaa tanskaan. mä oon saanu täst maast tarpeekseni. miehelle totesin et se on sit tanska ja mä en neuvottele, mun kaveri asuu siel.

mitäpä muille täällä kuuluu?
 
Gatusa, voih! Jos näin niin tulisi nyt sitten ulos pussi jo. Pääsisi kierto taas jatkumaan ja kroppa palautumaan. Jaksamista sulle! Ai Tanskaan? Okei. Onneksi ollaan "tuttuja" täällä internetissä, joten ei haittaa vaikka missäpäin tahansa maailmaa asuisi :wink Tsemppiä suunnitelmiin.

Ewelii, kiitos informaatiosta! Itselläkin täällä epäsäännöllinen kierto, oviksen ajankohta on aina kysymysmerkki. Luotan yleensä omaan kroppaani. Mutta uusi tieto minulle tämä että oviksen voisi päätellä että limojen viimeisenä päivänä? Itsellä tämä vika limapäivä eilen mutta silti luulen että ovis vasta tänään. Katsotaan sano tohtori!

Omaa napaa: Luulen että mulla on tänään OVIS! Ihan siksi että luulen että olen ennenkin tuntenut oviksen, ihan ilman mitään tikkuja. Kivistää toisella puolella (munasarja) ja selkää särkee. Lisäksi ruumiinlämpö laskenut muutaman kymmenen asteen, alle 36c. Tänään tunnen taas tällasia! :wink Joten luulen että kyllä, ovulaatio. Harmi vaan että viimeksi pupuiltu keskellä viikkoa :sad001 joten siemenet pitäisi olla minim 4vrk ikäisiä. Toivottavasti tänään energiat ja ajat riittää, että voidaan olla "sillai". Ehkä tämänpäiväinenkin vielä riittää? Joten luvassa on jännitystä, uskoisin että plussa olisi mahdollista ainakin näiden ajoitusten pohjalta! Apua. :Heartred Kunhan nyt ei aivot kehittäisi mitään "oireita", kyllähän niitä todellisiakin oireita pukkaa jos onni sattuisi kohdalle.

Peukkui kaikille!
 
Gatusa, ihana kuulla sun kuulumisia! Sä oot ollu vakiokalustoa täällä että on ollu tosi outoa kun oot ollu pois. Mutta kyllä sen ymmärtää sun koettelemusten jälkeen. Tsemppiä!

Miimikko, samoissa mennään! Mä uskon kans ovistelevani, ainakin seksihalut on huipussaan. Mitään testejä en oo tehny enkä aio. Perjantaina pupuiltiin, eilen oli välipäivä et josko tänään taas uudestaan pupuilis. Onneks miehen lämmittäminen on tosi helppoa joten eiköhän se onnistu jos ei mitään ihmeitä ilmene tänään. :sex
Mä sit rakastan noi palloja! Ihania! :)
 
Moi,Gatusa! Kaivattu sua oltiinkin jo täällä! Tanskahan kuulostaa kivalle, tervetuloa lähemmäs! Onko teillä koskaan ollut ajatusta muuttaa Suomeen?

Tärppionnea Aamulle ja Miimikolle ovikseen!

Ovis ohi, hyvin hyödynnettyjä. Nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, et parin viikon päästä tulis plussa siihen toiseenkin tikkuun! Mieskin toivoo jo niin kovasti raskautta, et en millään malttaisi odottaa enää! Mies on siis ollut tjot-asenteella, mut nyt alkaa vauvakuume olla kova molemmilla!
 
en mä teit hylkää täällä pysytään ja kirjottelen ku ehin ja jaksan.

aamu kiitos tsempistä, tsemppiä kiertoon :)
miimikko kiitos nyt vaa oottelen et tilanne selkiäis ja josko suunnitelmat sais toteutettuu.

rvakettunen kiitos, toivottavast päästää vaa sinne, ei ol ollukaa ajatusta et tulis suomee takas on niin paljo huonoi kokemuksia koko systeemistä että mä en suomeen ikinä takas muuta. tuli uskonnon takia kärsittyä niin paljon vääryyttä et ei nappaa enää se maa yhtään. eli työstä potkittii, työhaastetteluis tuli aina kieltävä ku kysyivät kysymyksen oletko muslimi jne. jopa virastoissa kohdeltii huonosti ni en haluu enää sinne.
 
Gatusa joo ei taida suomi olla kovin helppo maa vähemmistöille, suomi on ikävä "takapajula" suvaitsevaisuus kysymyksissä. Tosi inhottavaa syrijintä jo työnhakuvaiheessa niin, ettei pääse edes näyttämään osaamistaan.

Miimikko, Aamu ja oliko muitakin, joilla ovis meneillään? Onnea! Jännittäviä päiviä edessä.

Minulle tämä vauvakuumeilu ja kehon merkkien kuuntelu on ihan uutta, koska esikoista ei yritetty vaan oli onnekas vahinko. No vainoharhaiseksihan tässä menee kun alkaa liikaa miettimään oman kierron vaiheita. Kuten jo kirjoitin, luulen että mulla oli ovis jo keskiviikkona (limoista ja haluista päätellen+ 14 päivää kiertoa jäljellä) mutta eilen oli tosi kipeitä vihlaisuja alavatsalla oikealla puolella niin että oli vaikea seistä suorassa. Jatkui puoli päivää. Oli hieman hankalaa kun olin eräässä työtilaisuudessa ja mietin vain, että mitäköhän siellä alavatsassa tapahtuu... En ole ikinä juuri kiinnittänyt huomiota mahdollisiin oviskipuihin, muistan kyllä yhden kerran kun oli tämän tapaisia, mutta vielä voimakkaampia kipuja alavatsalla ja luulin, että kyse oli umpparista...Kun ei ole ikinä juuri tarvinnut miettiä oviksen ajankohtaa niin vaikea sanoa sen oireista. No nyt siis mietin, että oliko mulla ovis keskiviikkona vai eilen?? Käsittääkseni ovis oireet limat ja kipu pitäisi olla suunnilleen samaan aikaan ovulaatioprosessin n.1-2 vrk ajan? Jatkoa ajatellen olisi kiva oppia tunnistamaan oviksen tarkka päivä, mutta kai sitä tässä harjaantuu.
 
juu no ei se työnhakuu rajottun eewei, sain monest kuulla iha ulkopuolisilt jotka ei ole ees sukua eikä tunne mua et tuhoan lapseni elämän koska olen muslimi kuka tahansa olisi parempi vanhempi kuin minä, olin kuulemma itsekäs, epäkelpo vanhempi jne. alko mitta tulla täyteen siin vaihees ku tuollast sai kuulla. en todellakaan ikinä muuta suomeen.
 
Heippa kaikille!

En ihan koko ketjua lukenut vielä, kun se on sangen pitkä. :wink Saanen silti liittyä joukkoon. Olen siis 26 vuotias, mieheni 32, olemme juuri avioituneet ja meillä on ihana 11 kk ikäinen tyttö. Nyt toinen lapsi olisi haaveissa. Eka ei tärpännyt ihan heti ja käytimme clomifen hormoonilääkitystä. Toivotaan, että tämä kakkonen tärppää luomusti. :) Olemme käyttäneet ehkäisynä "varmoja päiviä" ja yhdynnän keskeytyksiä, siitä syytä, että ei niin väliä, vaikka olisin raskautunut. Nyt kuitenkin päätimme alkaa tosissaan yrittämään. :)

Minulla menossa nyt kp 6 nyt ja kierto ollut tasaista 28-32.
 
Gatusa ite kun olin sairaalassa niitä verinäytteitä antamassa siinä oli kaks musliminaista nuorten lastensa kanssa. En tiedä mistä olivat alunperin kotoisin, villi veikkaus että Indonesia tms? Ite seurailin hymy naamalla niiden pienten touhuja, äitien jutuista en ymmärtänyt mitään, mutta äidit ja lapset näytti olevan onnellisia ja hymy herkässä.

Siinä sit viereiset mummot alkoi kovaan ääneen kommentoida että "kato on niillä sentään housut noiden kaapujen alla" jne. kun toinen naisista istui alas lattialle laittamaan lenkkareitaan uudelleen jalkaan. Ite teki lähinnä mieli mätkäistä mummoa päähän, vaikka kuinka ois syytä olettaa, ettei puhumisen kohteena olevat ymmärrä, eikä ees suoraan mitään kauhean loukkaavaa puhuttu, ni ei tollai lähdetä päivittelemään muiden tekemisiä ja ulkonäköä. boxing Vaikkei he ois sanaakaan ymmärtänyt niin takuulla tuli selväks että heistä puhutaan ja mihin sävyyn. Tytöt jatkoi iloista jutustelua kommentoijista välittämättä.

Varmaan tosi mukavaa tuollainen ja kannustaa oikein tosissaan yrittämään tähän suomalaiseen kulttuuriin tutustumista... :confused1 En sano ettenkö itse katso pitkään välillä erilaiselta näyttävien perään. Siinä nyt ei voi sitten muuta kuin toivoa että osaavat lukea ajatukset että "hyvä juttu, hienoa" eikä vaan ihmettele et mitä toi mulkkaa. Tosin jos oon huomannu että miun tuijotus on huomattu ni oon kyllä yrittäny sanoa jotain kohteliasta / positiivista myös ettei tartte arvailla että mitä se oikein tapittaa.
 
moikka kaikki ja tervetuloa Sessi! kyllähän tänne mahtuu mukaan, täällä on ollut välillä jopa vajetta, kun alkuvuodesta siirtyi paljon jengiä plussanneisiin eikä hetkeen tullut ketään tilalle.

oviksesta olette näemmä keskustelleet, mullaki on meneillään/mennyt ohi ja eilen oli niin kamalat miehentuskat et piti toi ukko tosta kellistää ku nukuin päiväunia ja näin sillonki niin hurjia seksiunia :P ja tänään on juiminut ja limaaki tullut et veikkaan et se ovis on nyt varmaan ollut tässä viikonloppuna. en siis tikuta enkä mitään muutakaan, en enää oikein usko et siitä on mitään hyötyä.en laske edes kiertopäiviä ja yrityskierrothan menee jotain yli kymmenen ja vuosi yritystä tulee täyteen kuukauden kuluttua.

tänään sain raikkaanilmanmyrkytyksen ku käytiin tytön kans tunti pihalla leikkimässä mm. keinumassa ja laskemassa liukumäkeä. alan vissiin olla jo niin vanha et sisäreisi tuntuu kipeältä ja liukumäessä tietty otin jaloilla vastaan ku tyttö oli sylissä, et saan hänet nostettua laskun lopussa pois alta. tyttö onneksi ymmärsi ku selitin, että "äitiin sattuu" eikä sit enää vaatinut mua uudelleen mäenlaskuun.

pakko hehkuttaa teilleki meidän torstain afrotuntia: siellä oli ihan oikea rumpali ja oli niin hyvät biitit ja jotenki sain eka kertaa jostai rytmistä kiinni ja tuli veivattua itsensä hikeen :) rumpali tulee kuulemma toisteki myöhemmin tänä syksynä :) mii laik!
 
Mulla on tänään ollut noita Eweliin mainitsemia vihlontakipuja ja ne tuntuu koko alavatsan alueella. Aluksi mietin olisko suolistosta peräisin mutta taitaa olla enemmän kohdun suunnalta. Ja panettaa ihan sikana joten oisko ovis? Taidankin tästä lähteä taas miehen kimppuun kun lapsikin saatiin nukkumaan.

Tervetuloa Sessi! Tsemppiä yhteisesti kaikille! Toivottavasti saadaan plussia pian!
 
(Ups mä luulin olleeni raskaaksi 2013-ryhmässä ku tänne kommentoin tuolta viimeksi päivitettyjen kautta... Anteeksi ja poistun takavasemmalle. :P )
 
Takaisin
Top