Toisen kolmanneksen oireita

Joo ja tukossakin mä oon vaikee sanoo et liittyykö se raskauteen vai oonko allergioiden takia ollu vaan tukossa.
 
Minä oon aivastellut koko raskauden ajan vaikka flunssaa ei ole. Sitten on ollut kaksi virtsaputkentulehdusta ja pari viikkoa sitten tuli raskausihottumaa joka kutiaa ihan vietävästi. Peräpukamat hyvällä alulla. Kipuja löytyy joka lähtöön. Että ei tässä pääse unohtumaan että on raskaana.
 
Ihan by the way koskas se viimeinen kolmannes alkaa?
 
Kun 28 vko on täys? Olikohan niin... eri lähteistä saa eri tietoa.
Jotkut lähteet väittää, että 26 vko alkaa viimeinen kolmannes. Ota nyt sit selvää...:rolleyes:
Vaikka onko sillä niin väliä mikä on "ehdoton totuus" tässä asiassa, kuha sinnepäin :P
 
Ite käytän päivittäin nasenex nenäsuihetta ehkäisemään poskiontelon tulehdusta ja kysyin lääkäriltä et voiko edelleen käyttää niin sano et on ok kun kortisooni on paikallisesti. Parempi sekin kun kokoajan antibioottikuuureja.
 
Mulla on jäätävä nälkä jatkuvasti. Eilenkin oli pakko kymmeneltä kun tulin töistä ottaa kolmas annos makaronilaatikkoo kun leivällä en ois nukkunu kun pari tuntii. Selkeesti nuori mies tuolla kasvaa..
 
Viimeinen kolmannes alkaa, kun viikkoja on kasassa 28+0.

Onko kellään mielialan vaihteluita? Mulla on niitä nyt jonkin verran ollut, ei onneksi päivittäin.
 
Mulla oli noita ihania mieliala vaihteluita yhdessä vaiheessa ihan liikaa mutta nyt tää väsymys on vaan vienyt voiton ja kaikki vaan ärsyttää.

Täälläkin on tuo kauhee ilta nälkä tai se syöpöttely alkaa tossa iltapäivän puolella. Aamut yleensä menee siinä että saa edes nestettä mahaan. Harvemmin saan aamulla syötyä mitään ilman oksennus refleksiä. :sad001 jospa tää aamu ruokailu kohta tasottus. Onneksi mulla nuo ruoka määrät on pieniä ja sit ruuat mitä syön on edes suurimmilta osin terveellisiä. Hino iskeny kuivaan hapankorppuun. :D
 
Mulla taas enemmänkin ruokahaluttomuutta. Pakko silti syödä joka päivä jotain ja yrittää vielä suht säännöllisesti syödä vaikkei mieli tekiskään syödä. Mä oon viime aikoina popsinut paljon päärynöitä :) ne on hyviä!
 
MMullakin heittelee mielialat, mutta on vaikea sanoa johtuuko ne raskaudesta vai ihan vain jostain muusta :D kun ei mitään äärimmäisiä itkukohtauksia kumminkaan tule.
 
Mä oon kiukkuinen ja hajamielinen. Työkaveri diagnosoi mulla raskausajandementian kun kävin kolmatta kertaa varmistamassa samaa asiaa :) Itku on herkässä varsinkin kaikissa lapsiin liittyvissä asioissa.
Vaikka työkaverit onkin mukavia ja töissä sinänsä ihan viihtyy niin kyllä tässä jo laskee viikkoja siihen äippälomaan. Varsinkin nyt kun on tää räkätauti taas kerran päällä...
 
Mä sain kauheita mielialanvaihteluita yhdessä vaiheessa. Ny sairastelun myötä olen lauhkea kuin lammas :D
 
Mulla varmasti kaksisuuntainen mielialahäiriö tän raskauden takia :wink Välillä niin energinen ja intoa täynnä mut sit yks kaks lopahtaa ku lehmän häntä ja saattaakin ottaa kaikki asiat aivoon ja kiroon täällä itekseni.

Päänsärkyä on nyt ollut muutamana iltana ja hirvee väsymys. Mulla ei yleensä ikinä säre päätä ni tää on vähän outoa mulle...
 
Nyt oon saanu seurakseni närästyksen! Maito ja renniet ei näytä auttavan. Huh huh...
 
Joo toi närästys on ihan kauhee.. Mulle iski tossa edellispäivänä oikein kunnon närästys, poltti niin paljon, että itkua meinasin vääntää.
 
Mulla oli sillon kuukaus sitte kauhee närästys ja kipu. Muutamassa päivässä omepratsolit autto. Nyt oon jo joutunu uusiin sen reseptinkin.
 
Mä oon pannu viime viikkoina merkille, että jos otan vitamiinit aamulla tyhjään mahaan niin tulee huono olo, joka pakottaa pitkälleen. Uusi ilmiö mulle.
 
Mulle on tullut rasittava vaiva, paska ei lennä ja sen seurauksena mahaan alkaa koskea. Eilen en varmaan kertaakaan käynyt ja illalla poltteli sitten mahassa.. No tänään sai kahvin avulla liikkeelle. :D Mies sanoi, että voi liittyä tuohon mun iskiakseen joka vaivaa, oli lueskellut tuosta iskiaksesta ja ummetus voi tulla sen seurauksena myös.

Välillä myös tuntuu hengittämisen olevan kovin hankalaa.
 
Takaisin
Top