Toisen kolmanneksen oireita

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
avataan nyt tällänenkin kun menkoista laskien mitä neuvolakäyntejä vielä toistaseks käyttää mullakin viikkoja 11+5 vaikka oikeesti lähempänä on ovulaatiosta/hedelmöittymisestä laskettuna 10+6 eikös se 2. Kolmannes ala kun 12 viikkoa on täynnä eli 12+0 eli kun 13. Viikko alkaa
 
Päiviä jos laskee niin se on kun on 13+0. Mut esim. tää Vaun oma sovellus onnittelee rv 12+0 tärkeän virstanpylvään saavuttamisesta :)
 
Se onnittelee sen takia koska sitten kun on se 12 viikkoa täynnä ni keskenmenon riski alenee huomattavasti.
 
Ai, mä oon niin tyhmä et oon luullu et se keskenmenon riskin aleneminen = ekan kolmanneksen loppuminen :'D
 
Timantti, mä olin ihan samassa luulossa!!
 
En tiiä onko muilla ja onko tää ees mahdollista vielä. Selkä ja kyljet ihan tosi kipeenä. Ihan ku ois jo niin turpea että alas meno on tuskaa. Voiko selkä olla jo kipeä?!?! Rv siis 13+
 
Jos keskivartalon lihakset on heikot niin äkkiä se rupeaa tuntumaan raskausaikana. :/ kokemuksesta viisastuneena oon koittanut nyt pitää selän kunnossa, ettei iske enää noidannuolta. Tsemppiä M85!!
 
M85 Meillä äiti aina kertonu että sillä oli selkä tosi kipeä vähän väliä kun odotti minua. Kiipesin kuulemma niin selkärankaa myöten :) Ihmekkös tuo jos rv 16 bikinikuvissa ei vielä meikäläistä sanottavammin näy, kaipa sitä siis mentiin selkärankaa pitkin :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M85
Oioi ku vattanahkaa kiristää ku venyttelee kunnolla kädet ylhäällä :D 13+3
 
Mä oon alkanu huomaan pesänrakennus viettiä. Ärsyttää turha roina kaapeissa. Tosin oon vielä sen verran väsyny etten jaksa kauaa touhuta :) jalkoja välillä särkee kun oon paljon jalkojen päällä.
 
Hei mulla on kans toi, että jos vaikka ylhaaltä kurkottaa jotain niin kiristää vattaa. :D
 
Mäkin pääsen tänne jo tänne kirjoittelee :) ello/ällötys alkanut loppumaan, mutta hajuherkkyys ja tietyt ruoka-aine inhokit vahvistuneet. :confused: Lonkat alkaneet kipeytyä entisestään. Väsymys onneksi hellittänyt , nyt liikaakin puuhais muksun nukkuessa ,eikä osais huilitaukoa pitää.
 
:)Täällä (14+6) kanssa ällötys alkanut helpottamaan ettei ole enää 24/7.Ja yöllä ei tarvitse yleensä käydä vessassa.Tosi säännöllisesti joutuu syömään jotain koska heikotus on välillä melkoista,varsinkin aamupäivällä.Kuljen tällä hetkellä kyynärsauvojen kanssa nilkkamurtuman takia,joten selkä, lonkat, ym. kovilla...Eli senkin puolen ihan hyvä,ettei tarvi ravata yöllä vessassa!
 
Jee, mäkin siirryn tänään toiselle kolmannekselle vihdoin, la:n siirtymisen takia mulla oli tavallaan kaks viikoa kolmetoista. :) Oireet on kyllä vähentyny, tai ainakin lieventyny alkuviikoista. Nyt mä odottelen kans innolla energisempää keskiraskautta - ja että milloin ekaa kertaa tuntee pikkutyypin liikkeitä. :Heartred
 
Täällä väsymys päivästä kiinni.

Miten ku mulla jotain nestettä tulee nänneistä? Siis eikai maitoa ny vielä voi tulla? Mut joka ilta nännit kosteat ja sisänäbnissä on hiukan kuivunuttakin töhnää. Ja liiveissä märät läntit? :D
 
Takaisin
Top