Toinen haaveissa <3

Moikka
Tuun tänne takas, en kerinnyt kauaa viimeks olemaan kun plussa tuli nopeesti. Tänään (11+0) todettiin kkm. Kehitys pysähtynyt 9+3. Tyhjennyksen teen kotona perjantaina.

Kun tästä selvitään ja toivottavasti ei tuu muita ongelmia niin kakkonen ois toiveissa.

Mulla on ollu metforem kiertoa tasaamassa ja clomifenit ovulaation apuna. Pco todettu 2012. Tää kesken menny sai alkunsa ilman clomeja ennen varsinaista yritystä. Oli vissiin liian hyvä ollakseen totta.
 
Kiitos kaikille.
Juu eiköhän "tehdä" Suomen 100v. juhlavuoden vauvat kaikki. Vielä kerkee hyvin.:grin

Eiköhän tää tästä, jännittää vaan noi tyhjennyksen kivut. Sain kyl panacodia, et sitä sit vaan naamariin.
 
Nyt alkoi kunnon vuoto eli se oli siinä. Yhden päivän sain olla raskaana ja haaveilla syysvauvasta, mutta onneksi tuo vuoto alkoi jo nyt niin saan alkaa laskemaan uutta kiertoa alusta. Eli täällä kp1. Tässä kierrossa onnistutaan! Onko muilla kemiallisen kokeneilla seuraava kierto ollu normaalin mittainen? Joutuu aika kasan ovistesteja hankkia kun ei nyt tiedä minkälaisen kierron mukaan ovis olis tulossa.

Tsemppiä kovasti kaikille! Kenen testejä saadaan seuraavaksi jännitellä? Ainaki jemna?
 
Mamma84, pahoittelut keskenmenosta ja voimia kovasti!:Heartred

Voi Haley, pahoittelut.:Heartred ikävää että kävi nyt näin.:/ toivotaan että tässä kierrossa tärppää ja kyytiläinen tarttuu tiukasti matkaan!

Eii, mulla alko eilen menkat, että en päässyt testailuvaiheeseen asti tälläkään kertaa. :/ Miettinyt tässä että jos ovulaatiotestejä tilaisin, mut toisaalta oon ajatellu että kun vasta 4. yrityskierto alkoi, että jos luottaisi oman kropan viesteihin ja kokeilisi vielä ilman tässä vaiheessa. Toinen greippimehukuuri alkoi eilen, ehkä menen vielä ainakin tämän kierron sen ja muitten poppakonstien voimin.:hilarious: Eka lapsi saatiin alulle ilman ovulaatiotestejä, jospa sitä saisi toisenkin... Pelkään että siitä tulee sitten liian suorittamista ja stressaavaa jos alan tikuttamaan ovista.:/
 
Mamma84, syvät pahoittelut keskenmenosta. Voimia [emoji173]

Haley, voi harmi ja pahoittelut!

Voi jehna jemna! Toivotaan että seuraavassa kierrossa pääset testaamaan jo plussaa :)

Täällä kp23/29-?. Edellispäivänä olin testaavinani haamujen haamun, mutta tein samana päivänä herkemmän testin joka oli nega niin ilmeisesti tuo haamutikku oli viallinen tmv. Tai sit mun silmissä on vikaa :D jospa ens kierrossa saisin ees sen oviksen kii. Pelkään vaan nyt pitkää kiertoa kun en tosiaan ovista koskaan tikkuun saanu kii. Plaah. Ja montakohan ovistikkua pitäis seuraavaan kiertoon ostaa, riittäiskö ees sata :D
 
Haley, Mulla oli ja esikoinen tärppäsi kierrosta kemiallisen jälkeen. Kuulemma helpompi joten toivon sulle samaa! :wink

Jemna, Se kyllä väkisinkin tuntuu tikuttelujen kanssa menevän suorittamiseksi. Meillä miehelläkin on sitten paineita kun tietää että on "otollisin aika", vaikkakin kyllä tuo melkeinpä aina on fiiliksissä anyways :grin Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi teillä ja luulen että kyllä nuo poppakonstit ovat aivan riittäviä!

Sydänkäpynen, Aiotko vielä testata parin päivän päästä? Pieni toivon pilkahdushan siellä! Tosin itsellä kävi myös juuri noin tässä hiljattain että viivan sain ja sitten loput negaa.
 
jemna tässä kierrossa päästään nyt sitten tikuttelemaan kunnon plussat raskaustesteihin. Tyhjennetäänkin tämä koko ketju tuonne lokavauvoihin :hilarious:

Miitu sormet ja varpaat ristissä että kävis nyt samoin hyvältä kuulostaa!
 
Miitu, ladytimer laskee mulle ens vkon ke tädin visiitin, aattelin testaa vasta sillon jos ei tätiä kuulu. Tosin saa nähdä maltanko ootella ja tosiaan voi olla että kierto taas venyy. Yritän nyt jännäillä muiden tilanteita niin etten ajattelisi omaa oloa koko ajan.
 
Pahoittelut huonoista uutisista. :sad001

Haley, mulla esikoinen tärppäsi nimenomaan kemiallisen jälkeisestä kierrosta tai itseasiassa niitä oli kaksi peräkkäin ja sitten varsinainen raskaus. Vaikutti kierto ihan normaalilta, en ollut tikutellut. Tsemppiä :)
 
Takaisin
Top