Toinen haaveissa <3

Kuulostaa hyvältä niemja :) mullakin oli tässä raskauteen johtaneessa kierrossa "loistava" ovis ja nuo kaikki luettelemasi. Peukut pystyssä!!

Otuski: Peukut pystyssä sinnekin päin! :) mun on tunnustettava että olin myös itse hätähousu. Testasin dpo9 negan mutta en täällä viitsinyt mainita :D dpo10 tulikin jo haalea plussa :)

Kotimama rv 4+2
 
Ihanaa kun positiivinen mieliala jyllää täällä, näillä eväillä tulee monta plussaa vapun jälkeen kyllä!

Hassua että Kotimama on vasta noin alussa, ihan kuin oisit plussannut jo aikaa sitten :joyful: Kyllähän ne viikot alkaa siitä hiljalleen kulua ja kohta olet nöttösesi jo syliin saanut.

Näin muutes viime yönä unta maidon nousemisesta :rolleyes: Ja pitkin päivää on hennosti kipuillut alavatsa. Tule plussa tule :happy093.
 
Nyt on aikamoinen tärinä päällä. Siis miulla ei ole mitään oireita mut eilen purskahdin miehelle itkuun ihan ilman mitään järkevää syytä.
Ja äsken testiajan puitteissa tuli Predictor Expressiin tällainen:

_20160426_061719.JPG


Ja vähän testiajan jälkeen:

_20160426_062318.JPG

Eikös siinä haamulainen seiso?! :love7

Otuski - yk2 - kp26/31 - dpo10
 
Muokattu viimeksi:
Iiks, mä tiesin tän! Se on plussa Otuski! Onnea :joyful:

Täällä kituutetaan piinaviikkoa, dpo 5 nyt. Mulla on kädessä jännetuppitulehdus mutten uskalla ottaa särkylääkettä. Panadolia ehkä voisi mut en nyt ota sitäkään ennenku tiedän oonko raskaana. Lääkäriin pitäis kai mennä, mut ei yhtään huvittaisi :shifty:
 
Onnea otuski! Tää palstahan tyhjenee kokonaan tällä menolla!

Kp 19 dpo 1 vielä saa odotella testailua Vapun jälkeenkin...
 
Jee onnea otuski! Tää ketju tosiaan tyhjenee urakalla :D
Toivotaan että me muutki lähdetään täältä pian :wink

Nonii Kotimama, toivottavasti siis plussaan perässä! :wink Tänään alkanu olla alamaha enempi kipiä, saas nähä. Dpo6 nyt, eikös se kiinnittyminen olis näillä main jos on ollakseen.. Pitää toivoa parasta!

Koskas Avvi testaa?
 
Onnea Otuski!! Mulla oli eilen yhtäkkiä kaamea pms päivä, ärsytti ja hermostutti ja riitelin kotona niin miehen kuin lapsen kanssa. Päätä jomotteli illalla ja tänäänkin. Pms olo ei enää muuten tunnu. Hormonipiikki? Toivottavasti olisi jotain muuta kuin pms...
 
Onnea otuski :Heartred

Voe elämä, on kyllä oma kierto vielä sekasi.. ajattelin et ovis oli viimeviikolla limojen ja kipuilun perusteella, mut eilen iski tosi kovat kivut vas. Munasarjaan ku viimeviikolla jomotteli oikeelta :confused: limojaki ollu täs "oviksen"jälkeen vaihtelevasti. särkylääkkeiden kanssa piti sit eilen varulta puuhailla ja harrastaa luontaista kivunhoitoa jos ovulaatio iskiki läpi vasta eilen jos jäi yritykseksi viimeviikolla :facepalm: noh, alkuperäinen suunnitelma pitää.. testiä äitienpäivänä jos ei kuukautisia näy...
Kaku/ kp 24/30-36
 
Kiitos ihanat! Vielä aika varovaisin mielin kun muistissa yks kemiallinen kesältä -14, ennen esikoista. Onhan vielä ihan älyttömän aikaista iloita täysillä muutenkin, mut voi että mikä tunne.
Toivon tätä niiiin paljon teille kaikille!! :shy:
Jään vielä seurailemaan teidän plussaamisia!

Kotimama, taidan vielä lueskella sivummalta noita odotuspuolen juttuja. LA ois 7.1. mutta hyvin todennäköisesti voisi tulla jo joulukuullakin. Jos sinne asti päästään :bag:
Olikos siulla Kotimama laskettu vielä joulukuun puolella?

Miehän söin niitä gelee royaleita tän kierron alkupuoliskon ja ovislimat sekä himot oli aivan mahottomat. Ovistestiinkin tuli sillon kirkuva plussa. Oisko geleet edesauttanu raskautumaan, don't know :joyful:

Tallettelut oli tosiaan dpo-3 ja dpo-1.
 
Otuski mulla kierron mukaan LA oli 28.12-1.1 välillä :P ota nyt sitten selvää. Neuvolassa haluavat ultrata varmuudeksi :) mutta jos kaikki hyvin ja vauva syntyy niin kyllä se joulukuussa ulos pullahtaa :P esikoinenkin syntyi jo rv 37+3 ja usein synnytykset menee suht samaa kaavaa -tottakai poikkeuksiakin kyllä on!! :) varovaiset onnittelut silti! :Heartred
 
Onnea kovasti Otuski, tulehan laittamaan kuvia vahvistuvasta viivasta!

Kaku15, ilmeisesti et ole ovistestaillut? Ainahan kannattaa peittoja heilutella jos vähänkin siltä tuntuu :wink

Mulla dpo3 ja ilmeisesti niitä keltsikipuja yhä vaan. Oivoi kun olisi plussa jo tervetullut tähänkin osoitteeseen :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Varovaiset onnittelut Otuski! ^^ Viivalle vahvistumista!

Joku uusikin siellä taisi olla? (En jaksa selailla takaisinpäin, eikä pää toimi). Tervetuloa joukkoon, jos oli. :D

Saatiin eilen talleteltua kaikesta huolimatta. En ole kiertoa tai ovisoireita seurannut, kun ollut liikaa muuta ajateltavaa ja tekemistä enkä uskonut että tässä kierrossa tulisi talletuksia ennen kuin tuli. En edes tiedä mikä kp nyt on menossa, kai siitä voisi ottaa selvää... Voisin mututuntumalla veikata joko eilistä tai tätä päivää ovispäiväksi eli talletus olisi sitten kyllä osunut oikeaan rakoon. Haluja ainakin on ollut. :p
 
Neita kyseli oireilusta toisessa raskaudessa. Miulla on menny aika tasan samalla tavalla tää kun eka raskaus. Esikoista odottaessa testasin vasta n. rv 8 kun oli viikon ollu huono olo, nyt testasin rv 7 parin päivän huonon olon jälkeen. Kummassakaan raskaudessa ei kummemmin oireita pienemmillä viikoilla ollu. Molemmilla kerroilla hengästymistä ollu vähän aikaa ennen testiä mut voi toki olla huonosta aerobisesta kunnosta johtuvaa :grin Kuvotus ja yökötys on ihan samanlaista ollu molemmilla kerroilla. Ainoo ero on tisseissä, esikoista oottaessa tissit turpos jo joku viikko ennen plussaa, nyt ootan sitä edelleen :grin Toinen tissi (ei imettävä) on ihan normaali, imettävässä tississä nännikipua imettäessä.

IceQueen rv 10+3
 
Onnea Otuski! :Heartred
Mulla on tässä raskaudessa ollu selvästi enemmän pahoinvointia heti alkumetreiltä. Ja siihen kruunuksi täytyy jaksaa tuon pikkuherra ikiliikkujan kanssa puuhata päivät. :confused: :hilarious:
Toivottavasti Vargynjalla osui tallettelu oikeaan hetkeen. Ja muillekin, jotka vietätte piinaviikkoa, paljon paljon plussatuulia! Tulen taas pian kurkkimaan, saatteko tämän ryhmän tyhjenttettyä. :grin
Indie Rv. 5+5
 
Täällä myös hiukan enemmän ja ainakin aiemmin pahoinvointia kun esikosta. Esikosta en oksentanut laisinkaan mutta kakomassa kävin. Tänään oli eka pöntön halaus yritys tässä raskaudessa. Huhhuh. Ja poika pitää reippaana :D

Mukavaa kuulla vargynjastakin :) peukut pystyssä täälläkin että päästään jännäämään parin viikon päästä.
 
Kiitos onnitteluista :Heartpink

Miun esikoisen raskaus oli alusta saakka niin vähäoireinen etten ois tienny olevani raskaanakaan ellei masu ois alkanut kasvamaan ja tietty menkat jääny pois :joyful:

Toivon että tää raskaus nyt noudattais samaa kaavaa sillä just aloitin tällä viikolla työt kuudeks viikoks ennen ku jään hoitovapaalle.

Vielä on niiin aikaista tosin sanoo oonko oikeesti ees raskaana..
Aattelin testailla digillä sunnuntaina, jos menkat nyt tosiaan jää pois.

Otuski rv3+4(?)
 
Takaisin
Top