Toinen haaveissa <3

Mikä kp Vimma siulla nyt? Toivotaan että ovis tulis sellasella hetkellä että pääsette sen hyödyntämään ja tällä kertaa tärppäis!

Koitahan Avvi saada ovis tikkuun ja eiku peitto heilumaan!

On: Eilisiltaisten outojen tuntemusten jälkeen ollut taas ihan hiljaista. Tein huvikseen tänään ovistestinkin mutta hyvä että näkyi toista viivaa (niinku tietty tässä vaiheessa kuuluu ollakin)..

Otuski yk2 - kp21/31 - dpo5
 
Joku täällä tai toisessa ketjussa mietti että voiko ovulaation jälkeen jatkunut valkovuoto tarkoittaa hedelmöitystä. Miten kävi, oliko raskausoire ? Itsellä ei normaalisti tule oviksen jälkeen muita vuotoja kuin lopulta menkat, mutta nyt tulee vv aika reippaasti. Toki syy saattaa löytyä esim. Vehnänalkioöljystä ja greippimehusta joita olen tässä kierrossa muista kierroista poiketen käyttänyt. Vappuaattona olisi täälläkin tarkoitus testata ekan kerran, joten on tässä vielä odottelemista.
 
Vimmalle kiitos onnitteluista ja paljon tsemppiä jaksamiseen. Yritys, odotus ja pettymys on tosi rankka ja väsyttävä asia. Toivon, että pääset jo tästä kierrosta plussaamaan.
Neita, mulla oli omasta mielestäni nyt tässä plussaan johtaneessa kierrossa valkkarivuotoa oviksen jälkeen, mitä en muista olleen aikaisemmissa kierroissa. Ehkäpä sun vuoto meinaa siis hyvää! :happy:
 
Onnea Kotimama! Ihan selvä viiva mun pessimististen lasienkin läpi tossa näkyy. ^^

Neita, mulla oli melkeen koko kierron ajan enemmän valkovuotoa. Nega ja menkat tuli. Menkat myöhässä että ehkä mulla ei edes ollut ovista tai se oli myöhemmin kuin luulin. Toivottavasti sulla menee samoin kuin Indiellä.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :) pikaisia plussia kaikille!

Neita: Mulla kans nyt tässä plussakierrossa oli enemmän vv kun aiemmissa. Mutta en tajunnut että on oire. Oireetonta ainakin vielä muuten :)
 
Tänään yritetty tehdä digiä. Läväytti ihmeellisen kirjan kuvan näyttöön joka meinaa ohjeen mukaan että testi tehty väärin. Arvatkaa ärsyttääkö? En varmasti tehnyt väärin :D

Ja meillä on mies oksennustaudissa. Ja ystäväni oli tänään tulossa kylään. Olisin pitkästä aikaa päässyt yli puhumaan muustakin kun lapsista. Nyt arvotaan täällä pitäisikö peruuttaa vierailu. Mies ei enää voi pahoin mutta valittaa uupunutta oloa. Ystäväni on kyllä hoitaja ja varmaan immuniteettisuojaa löytyy :D itse hän olisi tulossa, ei säikähtänyt mahdollisuutta sairastua. Mutta silti.

Ähh..
 
Kotimama meillä kävi sillain että poika oli viimeviikolla oksennus taudissa oireita ei ollut ollenkaan enää lauantaina ja päätettiin sit mennä kaverin luo sunnuntaina. No nyt kaikki lapset oksentaa ja kaveri oli nähny toista kaveria tiistaina kun niillä eo vielä oireillu. Nii nyt senkin kaveri oksentaa :sad001 tosi herkästi tarttuvaa vaikka ois jo parantunut :sad001
 
Sepä olis kp12/27. Sylkitesti näytti aivan oikein lähestyvän ovulaation (kiertokalenterin mukaan ovulaatio osuis tulevalle maanantaille). Ihanaa että ei tarvii pissalla läträtä. Yk2 siis edessä ja aseina foolihappo ja greippimehu. Katotaan kuinka käy.
 
Mashnu mistä nuota sylkitestejä saa? Vois olla helpompi ittellekki..

Kurjaa oksentelijoilla! Toivottavasti parantuisitta pian :)

Täälä kp 21 kaippa ja dpo2. Uskoisin oviksen olleen keskiviikkona koska silloin aamulla oli vahvin viiva ja illalla tosi kovat mahakrampit. Torstaiaamulla oliki jo melki blanco testi. Mulla tulee nopiat piikit. Mutta katotaan miten käy, keskiviikkona oli vielä ne tuplatallettelut tuntiin jolloin siittiöiden pitäis olla parhaimmillaan että katotaan :wink jotenki on tosi positiivinen olo kierrosta! Mutta toisaalta ei haittaa menkatkaa yhtää.

Sitte neuvolas tuli puheeksi kantaminen ku kannan poikaa liinoilla ja repus nii neuvolatäti pyysi mua tulevaan perhevalmennukseen kertomaan vauva-arjesta ja kantamisesta ja sitte pidän vielä neuvolatädeille opetustuokion kantamisesta! Oon ihan fiiliksis ja aattelin sen kunniaksi tilata uuden liinan :'D
 
Mä ostin apteekista oman testini. Makso 35 euroa mutta onki sitte ikuinen eikä tartte niillä tikuilla pelata ja arpoa että onko siinä viivaa/haamua tai yhtään mitään.
 
Nähtävästi 2h pidätyskin riitti :) otin riskin ja testasin viimeisellä digillä.

Jotenkin mä aina vaan tartten tämän digin vastauksen että uskon :Heartred
 

Liitteet

  • WP_20160422_002.jpg
    WP_20160422_002.jpg
    871.8 KB · Katsottu: 115
Te jotka olette jo raskautuneet toisen kerran (taustaileeko joku vielä) oletteko huomanneet mitään eroa Esikoisen aikaisiin oireisiin?
 
Neita, alkuraskaus oli aika samanlainen kuin esikon aikaan, mutta tällä kertaa pahoinvointi loppui "jo" rv16. Liitoskivutkaan ei oo läheskään niin pahat mitä esikosta oli jo näitä aikoja. Helpompi toinen kolmannes siis ainakin :)
Rv20+5
 
Täällä jäi oviksen jälkeen vihlonnat päälle pidempään mitä esikoiselta, tosin se liittyi varmasti useamman munasolun irtoamiseen. Kohdun kasvukivut alkoivat aikaisemmin. Ällötysoloja oli suurinpiirtein saman verran, tosin tällä kertaa en oksentanut kertaakaan, esikoisesta kerran kun olin päivän koiranäyttelyssä auringonpaisteessa huonoilla syömisillä :P. Nyt ei enää oikein voi vertailla, kun maha vastaa jo täysiaikaista ykköstä.
Yxvaan rv 25+4 kaksoset
 
Dpo8 täällä ja aivan oireetonta. Viime kierrossakin oli enemmän tuntemuksia :sour:

Alunperin meinasin testailla jo huomisaamuna mutta taidanpa malttaa vielä. Pari Onestepin herkkää testiä ja Predictor early ois kaapissa. Predictorin voisin tuhlata ti tai ke aamuna.

Tällaista tänne. Mitäs muille piinailijoille?
 
Mullakin jo dpo1 :grin Testin mukaan ainakin, siihen kai on luottaminen? Runsasta valkkaria on havaittavissa, pientä kipua alavatsalla välillä ja rintojakin aristaa, näiden oireiden perusteella olen aiemmin aina luullut oviksen vasta olevan tulossa. Yhtään en tiiä mikä on virallinen totuus mutta totta on ainakin se että pe-iltana näytti o-testi plussaa. Testata voisin vaikka miehen syntymäpäivänä, 4.5.

Älytöntä miten pitkällä on jo "ihan äsken" plussanneet, Mannikkakin yli puolenvälin! Toivottavasti kaksosraskaus on sujunut ja sujuu loppuun asti hyvin Yxvaan, sinulla onkin kohta jo sylintäydeltä rakkauspakkauksia siellä :joyful: Minä se vaan yhä viihdyn täällä kuumeilijoiden puolella.. Kai joskus vielä meillekin käy tuuri.
 
Onpa hienoa Niemja et pääset neuvolaan kantamista esitteleen :) monelle nuo kantovälineet on ihan tuntemattomia. Meillä manduca ahkerassa käytössä. Liinaa en testannu, mut edessä kantaminen tuli muutenki mahottomaksi n.6kk kohilla ku meidän pikkujätti paino jo sillo melkein 10kg :D vanha selkävaiva ei kestä edessä eikä lonkalla kantoa, mut selässä manducassa tuo nyt 13kg menee kevyesti. Ja lapsi viihtyy.

Täällä tylsävaihe, kalenteri etenee niiiin hitaasti. Oireiden perusteella ovulaatio oli ehkä ke-to yöllä. Oltiin reissus ni kovin ahkerasti ei onnistuttu hyödyntään, mut noin -2 ja -6 tai -1 ja -5 miten ton nyt sit laskee. Kierto on ollu senverran epäsäännöllinen et varmaan yritän venyttää testiä äitienpäivään jos kuukautisia ei kuulu. Sillon olis kp 36, dpo n.17, mikä ollu nyt esikon jälkeen pisin kierto.

Luulin jo et esikko luopu tissistä ku oli muutaman päivän ilman aamutissiä, mut tänään on käyny varmistaan palvelun pelaamisen jo useemmin :meh: ja vanha selkävaiva oikettelee mut kiinnittymistoiveissa ei uskalla oikeen muutaku panadolia ottaa :confused:
 
Takaisin
Top