Tapaamisia pk-seudulle

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti OnEmOrE19, 9 syys 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Minzci Aloittelija

Mulle itselle sello on vähän ehkä kaukana jumbo ois sen suhteen parempi. Mulle parhaita tapaamis päivä olis viikonloput niin ei tarttis ottaa kolmea pikkasta mukaan. Sais hetken ns. Sitä omaa aikaa
  2. Vilunkissa Aloittelija

Mulle taas Jumbo on ihan päinvastaisella puolella pk-seutua, mut jos sovitaan tapaaminen vloppuna niin kyl mä silloin pääsen autolla kulkemaan sinnekin :grin
  3. Minzci Aloittelija

On mulla myös auto läytössä mutta rajamäeltä ajellessa jumbo on vähän lähempänä kun sello mutta ei tuo sellokaan ongelma ole
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. OnEmOrE19 Tuttu foorumilla

Heipsan kaikki,yritettäiskö vielä kerran..?:wink
    Tämän viikon to tai pe? Miltä kuulostais:rolleyes:
  5. Emilialainen Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019 Syysmammat 2016

Mulle taas Sello on tosi kätevä. Oon töissä pari sataa metrin päässä ja kuljen yleensä vaan julkisilla, kun miehellä meidän auto käytössä :happy: mulle sopis to tällä viikolla :)
  6. Vilunkissa Aloittelija

Tulisin kans mielelläni mukaan mutta tää viikko ei sovi! On niin paljon esikoisen ohjelmaa joka illalle.... Mutta ens viikolla ehtisin kyllä! :grin:grin:grin
  7. OnEmOrE19 Tuttu foorumilla

Eli ehdotan...tämä ilta tai la ilta ja sello?
  8. Emilialainen Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019 Syysmammat 2016

Hitsit eilen eilen huomannut tätä viestiä! Lauantaina on jo ohjelmaa. Ensi viikolla voisi torstaina taas onnistua töiden jälkeen?
  9. OnEmOrE19 Tuttu foorumilla

Ens viikko kaoottista syyslomaa,mut seuraavan viikon alku...?o_O
  10. JojoK Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

Mulla on tää ja ensi viikko myös aika kaoottista, mutta sitten voisin taas löytää aikaa.
  11. Vilunkissa Aloittelija

Mulle sopis, siis vkon 43 alkupuoli?
  12. OnEmOrE19 Tuttu foorumilla

Huhuu...?ehdotuksia viikolle 43...?:smug:

Jaa tämä sivu