Tapaamisia pk-seudulle

Mulle itselle sello on vähän ehkä kaukana jumbo ois sen suhteen parempi. Mulle parhaita tapaamis päivä olis viikonloput niin ei tarttis ottaa kolmea pikkasta mukaan. Sais hetken ns. Sitä omaa aikaa
 
Mulle itselle sello on vähän ehkä kaukana jumbo ois sen suhteen parempi. Mulle parhaita tapaamis päivä olis viikonloput niin ei tarttis ottaa kolmea pikkasta mukaan. Sais hetken ns. Sitä omaa aikaa

Mulle taas Jumbo on ihan päinvastaisella puolella pk-seutua, mut jos sovitaan tapaaminen vloppuna niin kyl mä silloin pääsen autolla kulkemaan sinnekin :grin
 
Mulle taas Jumbo on ihan päinvastaisella puolella pk-seutua, mut jos sovitaan tapaaminen vloppuna niin kyl mä silloin pääsen autolla kulkemaan sinnekin :grin


On mulla myös auto läytössä mutta rajamäeltä ajellessa jumbo on vähän lähempänä kun sello mutta ei tuo sellokaan ongelma ole
 
Heipsan kaikki,yritettäiskö vielä kerran..?:wink
Tämän viikon to tai pe? Miltä kuulostais:rolleyes:
 
Mulle taas Sello on tosi kätevä. Oon töissä pari sataa metrin päässä ja kuljen yleensä vaan julkisilla, kun miehellä meidän auto käytössä :happy: mulle sopis to tällä viikolla :)
 
Heipsan kaikki,yritettäiskö vielä kerran..?:wink
Tämän viikon to tai pe? Miltä kuulostais:rolleyes:

Tulisin kans mielelläni mukaan mutta tää viikko ei sovi! On niin paljon esikoisen ohjelmaa joka illalle.... Mutta ens viikolla ehtisin kyllä! :grin:grin:grin
 
Hitsit eilen eilen huomannut tätä viestiä! Lauantaina on jo ohjelmaa. Ensi viikolla voisi torstaina taas onnistua töiden jälkeen?
 
Mulla on tää ja ensi viikko myös aika kaoottista, mutta sitten voisin taas löytää aikaa.
 
Tällä viikolla itsellä on päivät jo täynnä. Ensi viikolla kävis esim. keskiviikkona tai torstaina töiden jälkeen eli siinä 16> :)
 
Tällä viikolla itsellä on päivät jo täynnä. Ensi viikolla kävis esim. keskiviikkona tai torstaina töiden jälkeen eli siinä 16> :)

Mullekin sopis ens viikolla, ainakin torstaina eli 1.11. just töiden jälkeen :happy:
Emilialainen sulle siis Sello ainakin oli kätevä paikka nähdä? Mulle kans, asun suht lähellä. Entäs muut?
 
Mullekaan ei sovi keskiviikko, mutta torstai voisi onnistua. On kalenteri yllättäen aika täynnä, kun on tullut perhevalmennusta, nyytti-ryhmää, joogaa ym. Sairasloman alku mateli, mutta nyt viikot menee ihan hetkessä.
 
Torstai 1.11 sopisi tosiaan vieläkin mulle. Töissä olen pari sataa metriä sellolta, joten mulle se on tosi kätevä. :)
 
Mullekaan ei sovi keskiviikko, mutta torstai voisi onnistua. On kalenteri yllättäen aika täynnä, kun on tullut perhevalmennusta, nyytti-ryhmää, joogaa ym. Sairasloman alku mateli, mutta nyt viikot menee ihan hetkessä.
JokoK ja Emilialainen, sovitaanko siis että nähdään ensi to Sellossa kahvittelun merkeissä? :p
 
Takaisin
Top