TAMPERE: tapaaminen vol. 2

Tosi kiva nähdä muita odottajia, en malta odottaa! Kiva jutella kasvotustenkin, mitä mielessä pyörii... Ainakin vielä foreca näyttää, et ma olis poutaa ja +20, joten sopivaa olla ulkona.
 
Mitäs tota, otetaanko jotain piknik evästä mukaan? tuoko jokainen mitä ite haluaa vai kasataanko nyyttärimeiningillä jotain kaikille?
 
Heippa!
Tuolta lokakuisista löysin jostain ketjusta vinkin tästä tapaamisesta, ja olisin kovasti tulossa mukaan! Pääsen kyllä vasta viideltä töistä, mutta enköhän siitä keskustasta nopeasti spurttaa treffeille... [:D]
 
Tehdään niin, että jokainen ottaa, mitä itse haluaa syödä/juoda. Muuten meillä on järkyttävät läjät evästä. Siinä käy aina niin, että kun kaikki ottaa kaikille jotain, niin sitä tulee aina liikaa, kun arvioidaan oma eväs silleen, et "sitä on sitten kunnon osat jokaiselle", eikä kymmenestä eri laadusta jaksa kuitenkaan syödä "kunnon osaa". (Tyyliin: yksi leiponut kaikille pullat, toinen piirakanpalat, kolmas tuo sipsejä, neljännellä vähän eri piirakkaa... jne [:)] )

Eikä tuo haittaa, jos tulee myöhässä, luultavasti löytää meidän poppoon kuitenkin rannalta. Ei kai sinne kovin monet pallomahat tule kerralla evästämään. Tai sitten; yksityisviestiä mulle, niin laitan puhelinnumeroni, johon voi sit soittaa.

(Toi sähköpostin lähettäminen tän keskustelupalstan kautta ei muuten onnistu ainakaan omien kokemusteni mukaan. Viestit vain häivävät jonnekin bittiavaruuteen, itsellenikin yritin lähettää, ei tullut perille.)
 
Minäkin yritän päästä, vaikka meille tuleekin vieraita ;)

Taidan sanoa että mulla on asiakastapaaminen, ja onneksi ne vieraat on sukulaisia.
 
NONIIN!

Laskujeni mukaan meitä pitäisi parhaimmillaan olla paikalla 11.

Nähdään siis Sahanteränkadun loppupäässä (mistä alkaa kävelytie) kello 17 ja lähdetään siitä sitten lampsimaan Elianderin rantaan. Jos myöhästyy kovin tosta ajasta, niin sinne vaan rannalla haahuilemaan, kyllä tällaisen porukan varmaan erottaa. [8D]

Omat evännekset mukaan ja uikkarit tietty, jos haluaa mulimaan.

Hoo, Omenainen, Myy85, Mahiiw, ginger81, zirppe, Pääskynen, Tuplat2010, Ketunleipä ja Tiiti72, nähdään! Myös ylläritreffaajat ovat tervetulleita!
 
Mä en tänään pääse tulemaan, ei ole hyvä päivä [:(] Mutta ensi kerralla tulen [:)] Pitäkää tytyt kivaa <3
 
Olisit nyt tullut, Mahiiw, päiväsi olisi voinut parantua. *paijaus* Nyt on niin iso porukka tulossa, ettei tarvitse jännittää eikä ujostella, osaako sanoa mitään, kun voi olla vaikka hiljaakin vain.
 
Pajunkissa Kylhän mää muuten olisin, mut toista päivää sattuu vattaan niin kovin, et hyvä et mitään pystyy tekeen. [:(] nyt otan kotona rauhallisesti, ja odotan ensiviikon lääkäriaikaa.
 
Oivoi, mahiiw, pikaista paranemista Sinulle!

Kiitos kaikille osallistuneille! Loppujen lopuksi paikalle saapui kuusi pulleamasuista naista, joista yksi tuli ihan ylläripyllärinä, kivaa!

Mutta missä olivat Hoo, ginger81, Ketunleipä ja Tiiti72? Toivottavasti pääsette kaikki seuraavalla kerralla -myös Pääskynen, mahiiw ja Pepita84! Koitetaan tavata vielä vaikka elo-syyskuulla, ennenkuin lokakuiset alkavat poksahdella kahteen osaan (tai eräs joulukuinen kolmeen [;)])!
 
Kiva kuulla, että sentään komea joukko saapui paikalle. Itse en päässyt täältä vieraiden viihdytykseltä (=ruokkimiselta) irtautumaan, vaikka kovasti yritin. Arvatkaa harmittiko !?!? Mutta toivottavasti ensi kerralla onnistuu.
 
Tää ylläripylläri päätti nyt rekisteröityä tänne:)
Toivottavasti pääsen ens kerrallakin mukaan! Aika meni kyllä tosi nopeesti:)
Niin ja lokakuisista olen:)
 
Sama harmittelu oli täällä! Onneks Napu löysi tiensä tänne. Eilen jutellessa aika kyllä meni nopeasti ja mukavaa oli. Kiitos lehdistä. Ei ollutkaan niin kamala juttu, oikeastaan aika rohkaiseva [:)]
 
Heips! juu en päässykään tuleen ja pahoittelut etten päässyt tänne asíasta ilmoittamaan ajoissa. Oltiin mökkeilemässä ja oli niin mukavaa, että päätettiin pidentää mökkilomaa. Tultiin vasta tänään kotiin ja nyt siis vasta koneen ääressä.
Ensi kerralla olen kyllä ehdottomasti mukana treffeillä!
 
Täältä ilmoittautuisi vielä yksi kiinnostunut tapamaan muita odottajia. La on lokakuussa, viime viikolla jäin sairaslomalle ja löysin tieni tänne foorumille. Pari tapaamista olen siis jo missannut, mutta seuraavaa odotan jo innolla :)
 
Takaisin
Top