TAMPERE: tapaaminen vol. 2

Pajunkissa

Näppärä viestien naputtelija
Kas niin, tässä on nyt uusi ketju, jossa voidaan sopia uudesta tapaamisesta. Toivottavasti saadaan paljon porukkaa mukaan.

Ajankohdaksi on ehdotettu heinäkuun viimeisen viikon (vko 30) maanantaita tai tiistaita. Viimeksi tavattiin Pyynikin näkötornilla herkuttelun merkeissä. Missäs seuraavaksi nähdään. Se oli toki hyvä paikka, joten voidaan kokoontua uudelleen sinnekin. Ja jos ilmat pysyvät näin mainioina, niin ehdotan uudelleen myös puistopiknikkiä, esim. Näsinpuistossa.

Laittakaahan ehdotuksia, kumpi noista päivistä sopii paremmin ja myös kellonaika sekä se, mitä tapaamispaikkaa toivotte.

Itselleni sopii kumpikin päivä, mihin aikaan vain.
 
Heips!
Näillä näkymin mulle sopis kumpikin päivä.
Näsinkalliolla piknik kuulostain myös hyvälle, jokainen vois tuoda jotain hyvää! Mikäli siis sää sen sallii.
Voimia kaikille näinä kuumina hellepäivinä [8D]
 
Hei!

Mahtuisikohan joukkoon yksi koko foorumille ihan uusi odottaja..? Oma la on lokakuussa (esikoinen), ja olisi kiva tavata muitakin tamperelaisia tulevia mammoja. Ikää mulla on piakkoin 25 vuotta ja Hervannassa asustellaan, noin niin kuin taustatietoina. [:)]

Olen viikolla 30 ainakin maanantain, todennäköisesti vielä tiistainkin töissä, joten silloin minulle sopisi kello neljän jälkeen.. Oletteko mihin aikaan yleensä tavanneet?
 
Omenainen, kerran ollaan aiemmin tavattu, ja kaikki "uudet" ehdottomasti tervetulleita!
Viimeksi tapaaminen oli iltapäivällä klo17. Ja iltapäivä aika olis varmaan ihan hyvä nytkin. Ainakin mä tulisin mielummin iltapäivästä..
 
Kumpikin päivä passaa myös mulle, varmaan iltapäivä sopii useimmille. Jos nää helteetkin jatkuu, ni piknik vois olla mukava :)
 
Täällä 21-vuotias lokakuinen huutelee (voi raskaus, en meinannu muistaa omaa ikää, saati kuukautta koska on LA) [:D]
Niin asiaa, oon Tampereella asunut joku parisen vuotta, mutta keneenkään en oo tutustunu [:(] Niin olisi ihan mukavaa reffata ihmiseiä [:)] Ainut on ku oon niin pirun ujo, niin ei tiedä kehtaanko tulla [:D]
 
Kuules mahiiw: Jos et kehenkään ole tutustunut vielä, niin olisi ennemminkin noloa jättää tulematta nyt! [;)]

Viimeksi meitä paikalla vain kolme, joista ainakin 2/3 varsinaisia suupaltteja (mitä, minäkö? [8D] ), joten jos et uskaltaisikaan sanoa mitään, niin kiusallisia hiljaisuuksia ei varmasti pääse syntymään, joten ei huolta. Tervetuloa vain!
 
Heipat!

Täällä myöskin uusi kirjoittelija ja esikoisen odottaja. Me tehdään paluumuuttoa Tampereelle itseasiassa just tuon viikko 40 loppupuolella, mut tähän seuraavaan tapaamiseen en siis taida vielä ehtiä.
Seuraaviin tulisin sitten minäkin mielelläni! Kaakkoispuolelle Tamperetta muutetaan ja esikoisen laskettuaika asettuu joulukuun puoliväliin, 17.12. (tai ultran mukaan 15.12).

Kiva kun ootte aktivoituneet jo nyt rehvailemmaan!! :)
Mä oon tulossa ihan innoissani puolentoista vuoden paussin jälkeen takas Tampereelle!

pepita84 ja pikkutyyppi 16+5
 
Hienoa! Piknik kuulostaa tosi kivalta idealta. [:)] Mulle käy siis kyllä mikä tahansa päivä tuolta viikolta. Mites muille passais parhaiten?
 
hei;) käy kummatkin pvät;) puistopiknik rules ;) hyvält kuulostaa ;) tää helle on kyl olt aikas mahdotonta suoraan sanottuna;) onnex järvi ja uiminen auttaa ;) ihania päiviä;!)
 
Heippa kaikille.
Jos nää helteet tätä rataa jatkuu niin voisko ajatella että mentäiskin piknikille johkin rantaan? Vois olla ihan kiva päästä pulahtaan veteen. Vaikka kyllähän siellä näsin puistossa varjosiakin paikkoja löytyy.
Voisiko sitten ajatella tuota maanantaita ja vaikka se klo 17? Kuinka sellaninen sopisi teille muille?
 
Mulle sopii viimesen vko:n ma klo 17 :) Ja ilman muuta joku rantsupiknik, jos tämmöstä kuumuutta on sillonkin!
 
Maanantai 26.7. klo 17 käy minullekin! Katsotaanko tapaamispaikkaa sitten vähän sinnempänä, kun keleistä on tarkemmin tietoa? Varmaan suht lähellä keskustaa kuitenkin nähdään?
 
Voi itkun itku! Haluaisin itsekin tavata muita odottavia äityleitä, mutta täältä on matkaa tampereelle!
 
Noniin, eli rantapiknik, jos säät ovat näin lämpimät...

Siinä tapauksessa ehdotan Elianderin rantaa, mikä on Onkiniemessä. Se on lähimpänä keskustaa ainakin kaupungin nettisivujen mukaan: http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php?x=2487365&y=6821073&px=32&luokka=uimaranta&type=15&nimi=Uimarannat&type2=1

Kartta on tosi huono, joten kannattaa katsoa www.02.fi osoitteella Elianderinkatu 11. Itse en ole koskaan käynyt tuolla rannalla, mutta ilmakuvan mukaan se näyttää kivalta, on hiekkaa, vähän puita ja kalliota. Sopisko se? Paikkaa voidaan vielä tarkentaa sitten lähempänä, mutta siinätapauksessa kaikkien pitäisi muistaa käydä seuraamassa tätä ketjua.

Aika ainakin on sovittu nyt. Se on siis maanantaina 26.7 kello 17.

Kyllä pidemmältäkin kannattaa Tampereelle tulla, tää on kiva paikka [;)].
 
Heipä hei! Täälläkin on yksi tamperelainen esikoisen odottaja. :) Treffit kuulostavat aika kivoilta, jos ehdin, voisin tulla paikalle. Mukava olisi tutustua muihinkin samaan aikaan synnyttäviin. :)
 
Onkos paikalla muuten joku "koodi", millä porukkaan löytää, jos ei tunne ketään?? Kaikille oranssi hellehattu päähän, vai??? [:D][:D][:D] Vai pitääkö vain suunnistaa kohti suurimpia mahoja? [:D]
 
Noh, pitää varmaan vielä lähemmin katsoa säätilan mukaan, missä nähdään, mutta jos on näin lämpimät kelit, niin voitais alustavasti pitää sovittuna tota Elianderin rantaa.

Katsoin äsken google-mapsilla, että eihän tosta Elianderinkadun päästä pääsekään rannalle, vaikka se on sen rannan osoite. Sen sijaan viereisen kadun, Sahanteränkadun päästä pääsee. Tässä on Fonectan linkki, josta näkee, että kadun päästä lähtee kävelytie rantaan. Siihen Sahanteränkadun varteen voi varmaan jättää auton. Itse tulen taas vaaleansinisellä skootterillani paikalle ja pysäköin sen ihan kadun päähän, siihen voitais tehdä treffit.

http://www.fonecta.fi/karttahaku/Sahanter%C3%A4nkatu,%2033230,%20Tampere

Jos sitten joku myöhästyy tuosta ajasta, niin voi tulla rannalle muita etsiskelemään. Mulle voi vaikka laittaa privaviestin jos tarvitsee puhelinnumeroa, niin lähetän sitten omani. Siihen voi soittaa, jos ei uskalla mennä keneltäkään rannalla kyselemään, et onko oikeassa porukassa [;)]

Tiivistys: Maanantaina 26.7. klo 17. Sahanteränkadun loppupää. Jos tarvitsee puhelinnumeroa, niin mulle privaviesti.
 
Voi tosiaan olla omat riskinsä kiertää porukoita ja kysellä "oottekste raskaana?" [:D]

Täytyypä katella, teoriassa voisin tulla. Töissä on nyt kuitenkin ihme sählinkiä ni täytyy vähän kattella miten joutuu vaihdella työvuoroja yms.
 
Täällä olis yks innokas lisää treffeille. Eli koetan löytää onnettoman suuntavaistoni kanssa paikalle sovittuun aikaan [:)] Toivottavasti sää suosii meitä.
 
Takaisin
Top