Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Silloin kun meillä nukutaan, niin rytmi on aikalailla seuraava:
Klo: 19-21, 21.30-01.30, 04.00-06.00, 06.30-9.00
Tuon illan kolmen tunnin unet kun sais siirrettyä yöhän, mutta tuntuu olevan turha toivo. Tosin mä olen tyytyväinen, jos saan edes yhden kolmen tunnin pätkän nukkua. Nyt mulla on tullut itselleni unettomuutta, mikä johtuu varmaan yliväsymyksestä. Kun ei oo pariin kuukauteen saanut nukkua pidempään kuin kolme tuntia yössä katkoitta, niin nyt kun yöllä herään, en saa enää unta. Koko keho on aivan umpi jäykkä jännityksestä, eikä rentoudu, vaikka mitä tekis. Parhaiten sitten saan aamupäivällä nukuttua tunnin pätkissä.
Jos tätä jatkuu kauan, pitää kyllä kysäistä neuvolasta, pitääkö jo kohta käyttää jotain nukahtamislääkettä. Alkaa meinaan pinna olla aika tiukalla.
Satu, jos kotona olo ahdistaa, mene ehdottomasti töihin! Mä aloitan pikkuhiljaa toukokuussa muutamia tunteja viikossa (iltaisin ja viikonloppuisin) omia hommia. Näin mieskin saa kahden keskeistä aikaa molempien poikien kanssa ja itse myös sitä omaa aikaa (ja samalla saan myös hoidettua omaa kuntoa, kun vetää jumppia ja kahvakuulaa).
Ootteko muuten nauttinut yhtään alkoholia synnyksen jälkeen? Mä olen ottanut muutamana iltana lasin viiniä imetyksen jälkeen ja uutena vuotena lasin skumppaa.