Tammikuun turinat

Täällä viikot 35+5 ja taitaapi vaavi olla taas kääntynyt väärippäi. Ylihuomenna on ultra jossa sit varmaankin laitetaan lähetettä kääntöyritykseen jos on perätilassa.
 
kyllä mäki edellee vaa uskon et tää on pt edellee,nii vahvat potkut tulee tonne alas... :sad001 huoh. No huomenna totuuden hetki....ei jännitä ei...kaikkeen tässä yrittäny jo kyl varautua,jäämään sinne,synnyttämään....hui! Rv35+6...
 
Minä oon nyt *kop kop* saanut jopa öisin nukuttuakin, mutta sitten päivisinkin olen ihan sippi. Ehkä "kannattas" valvoa yöt ni jaksas päivällä:D Valvoin öitä tossa pari viikkoa sitten. Huomenna starttaa rv 37.
Nuo lapset harmittaa, kun ei tahdo jaksaa niiden kanssa touhuta :sad001.
Jospa se siitä kun vauva syntyy. Energiat palaa pikkuhiljaa ja mulle kevään tulokin tekee ihmeitä :)
Noiden aiempien kohdalla sitä jaksoi kuin ihmeen kaupalla valvoa jne. Esikoinen oli hirmu itkuinen. Toinen oli vähän "iisimpi" (ei masuvaivoja), aika näyttää kuinka tämä kolmas.

Vauvalle vaatteet pestyinä ja silitettyinä kaapeissa. Sairaalakassi pakattuna. Pinnis täytyy sitten vielä vaan hakea varastosta. :)
 
Kyllähän hormonit onneks suojaa äitiä väsymykseltä ja luonto sen on suunnitellut näin, koska vauva tarvitsee kuitenkin 24/7 hoivaa. Kevyemmästä unesta äidin on helpompi ja turvallisempi herätä hoitamaan yösyötöt jo ennen kuin vauva ehtii hermostua, joten nukahtaminenkin sit helpompaa kun vauva ei välttämättä edes havahdu hereille :) Toki niitä on vauvoja joilla rytmi täysin perseellään, mut meillä ainakin se toiminut, et yöllä pidetään valot pois yövaloa lukuunottamatta ja ei seurustella, valvokoot vauva siinä vieressä jos tykkää, mut ennen aamua ei tule ku maitoa tai puhdasta vaippaa :D Kyl siinä itsekin saa sit levätyksi onneksi ja nopeasti se vauvan rytmi muokkaantuu perheen kanssa synkkaan ku pitää rutiineista kiinni. Allergiat/refluksi pelottaa melkoisesti, se on semmonen suo, että hoohhoijaa...
 
Warheart juu, toivotaan että säästytään allergioilta, refluksilta ja koliikilta :-SS ja tietty muulta vaikeudelta. Meillä oli esikoisella mm. refluksivaivaa ja myöhemmin todettiin kaiken taustalla aineenvaihduntasairaus. Tuntuu että ei voi millään olla muuta kuin helpompaa tän toisen kanssa. Vaan en tiedä, millaista se helpompi sitten on, toivottavasti tulen yllättymään oikein positiivisesti :-) Toivotaan että teilläkään ei kuopuksella olis mitään kummempaa vaivaa.

känkkis, tutulta kuulostaa tuo vointi. Eipä tässä ihmeemmin enää juoksennella sinne tänne. Toki se on niin yksilöllistä, itse kuulun niihin joilla alkoi jo hyvissä ajoin olla aika vaivainen olo.

Oon ollut joulusta lomilla ja nyt tässä selvinnyt jo 2 pv töissä (puolikkaalla n.5h päiviä). Vielä ois tää ja ensi viikko töitä. Katsotaan miten käy..
 
Takaisin
Top