Tänään minua ärsyttää...

Niin monessa tilanteessa voi näköjään sattua ja tapahtua. Tinka, teillä on kyllä sattunut ikävästi, kun ihan sairaalaan asti pitänyt lähteä. On se vaan joskus ollut itselläkin lähellä, ettei pikku-ukko ole onnistunut teekuppia vetäsemään päälleen. Se on kyllä niin kurja tunne, kun päästää tollasta sattumaan vaikka vahinko onkin.
 
Niin ja seisovassa vedessä bakteerit pääsee helpommin lisääntymään ja tarttumaan mahdolliseen haavakohtaan. Juoksevassa vedessä ei ole niin paljon bakteereita :)
 
Kyllä joo, vesi oli juoksevaa eikä kylmää vaan viileää. Saas nähdä kauanko paraneminen vie aikaa :sad001 Ajattelin soittaa huomenna vielä tk:hon ja kysellä millon sitä saa pesulla käydä ja kuinka kauan pidetään suojaa tuossa päällä.
 
Toivottavasti paranee nopeasti ja hyvin! Onneksi nämä pienet on sitkeitä. :)

Hih. Tänään ärsytti kyllä se, kun tultiin tyttöjen ja koiran kanssa lenkiltä takaisin ja sillä välin oli alaoveen ilmestynyt lappu, jossa muistutettiin koiranomistajia, ettei saa käyttää koiria tarpeillaan pihalla. Pisti niin ärsyttämään, kun oli vielä otsikoitu oikein "hei sinä koiranomistaja", jolloin se tietysti tuntuu siltä, että juuri minua tarkoitetaan. Eiköhän meille koiranomistajillekin (ainakin suurimmalle osalle) ole itsestään selvää, ettei kerrostalon pihalle anneta koirien tarpeitaan tehdä. En kyllä anna koiran paskoa tuohon pihalle ja pissallekin yritän sen aina saada tielle asti. Joskus se ei ole muka ehtinyt sinne asti, vaan olen ihmetellyt hihnan kiristymistä ja huomannut, että se onkin jo pissalla. Tarkoituksella ei kuitenkaan koskaan pissateta koiraa tuohon pihalle. Kyllä niin kiukutti tuo lappu, vielä kun se ilmestyi siihen meidän lenkin aikana. Ihan kuin joku naapuri olisi kytännyt, kun on lähdetty lenkille ja vienyt lapun oveen, että varmasti heti takaisin tullessa huomataan. :D Vaikken kyllä ymmärrä, miten kellään olisi tarvetta valittaa juuri meidän koirasta. On tässä talossa muillakin koiria.

Useasti on kyllä niin, että juuri tuollaiset pienet asiat ärsyttää kaikista eniten. :D
 
Kellitys; meillä on sellainen lappu ihan ilmoitustaululla koko ajan. Välillä toinen liimattu hissin oveen :grin
 
Tää meidän käsinkirjoitettu lappu ilmestyi tosiaan tänään tuohon alaovelle. :D Oliski ollut ees ilmoitustaululla, mutta tuossa alaovella on yleensä vaan jotain asukastoimikunnan ilmoituksia yms. lyhyen aikaa siinä viihtyviä ilmoituksia. Eli tuo on "tarpeesta" näköjään tullut tuo lappu. Oikein kirkkaanvihreä paperi, että varmasti pistää silmään. :D
 
mua ärsyttää se et meillä on tänään fysioterapia,yhtään ei huvittais mennä sinne.onneks on viimenen kerta.
 
no nyt sit vasta ärsyttääkii.aamulla tyttö nukahti sillon joskus muumien aikaa,no sitte alkaa galaksi,telkkari huutaa melkein täysill ja tyttö herää,sen jälkee se on äkäilly ja kiukkuillu enkä saa sitä nukkumaa,s**tana.haastan ylen oikeutee...
anteeks ruma kielenkäyttö...
 
Meillä kans poika kitisee tänään harvinaisen paljon. Mikä lie sit kitisyttää. Ehkä se, että ollaan kylässä ja ne kotirutiinit puuttuu ja läheiset asiat. Ehkä lie sit se, koti-ikävä. Kun ei meinaa sylissäkään aina viihtyä. Kaikki on ihan hyvin, mut ehkä se ekan hampaan nouseminen kiusaa kans tässä kyläilyn lisänä. Toki on jännää ryömiä uusia nurkkia tutkimassa, mut ei uskalla kauas mennä, kun tulee jo äitiä ikävä.. pieni äitiriippuvainen.. :D
 
meillä kans kitinää koko piiiitkä päivä...ja jestas mikä meteli kun häviää hetkeks näköpiiristä...
 
meillä kans kitinää koko piiiitkä päivä...ja jestas mikä meteli kun häviää hetkeks näköpiiristä...
 
Pärkyle,torissa oli myynnissä emma-syöttötuoli 20ee,no oli tietenkii menny,ärsyttävää,ois voinu poistaa sen ilmotuksen heti eikä huijata ihmisiä luulemaa et se on vielä menemättä.onneks mies anto luvan että saan netistä tilata,mut taitaa tulla halvemmaks ostaa prismasta,jos nyt tos meijän rismas on niitä.
 
Minä oon kans monesti kironnu kun jätetään ilmotukset sinne vanumaan jos tavara on jo myyty :smiley-angry019 Pitäs kanssa lähtiä syöttötuoli kaupoille. Saas nähdä mitä tarttuu mukaan :)
 
Ärsyttää..taas tuulinen päivä tulossa.on vissii paljon vaadittu yks hyvä.lämmin,tyyni päivä.
 
Se, että tuntuu kuin silmiä painais tiiliskivet. Oliko jo yö? Taidan mennä eilisillä silmillä :sleep011
 
Takaisin
Top