Syyskuun supinat

Pitäs ylläpitäjien sillä sekunnilla olla tekemässä se meille ku 500 viestiä tulee täyteen :wink
 
Jee! 500! :smiley-bounce013

Ja sitten se tunne, kun tajuat joutuvasi odottamaan salaiselle puolelle pääsyä yli 2 viikkoa. :arghh:

#liittynytfoorumillevastasyyskuussa
 
Onneks mää oon ollu jo vuodesta 2015 :grin mutta eipä sielä paljo yksinään auta höpötellä :p
 
Onnittelut _Lapanen_ opiskelupaikasta!

Minä luulen, että minun LA siirtyy noin viikolla eteenpäin eli jonnekin 18.5. Viime sunnuntaina mittasin töissä itseltäni HCG:n joka oli 438, silloin edellisistä menkoista laskettuna olisi pitänyt olla 5+1 ja panikoin tietenkin heti että miksi se on niin matala. Tiistaina sitten mittasin uudestaan ja tulos oli 1660 joten nousua oli kuitenkin tapahtunut hyvin. Joten hyvin luultavasti olen tuolloin eka mittauksen aikaan ollut vasta viikolla 4+ vähän päälle.. plussasin kuitenkin vasta aika myöhään (menkoista laskettuna 4+4, oikeasti varmasti 3+jotain). Vaikka aluksi mietin, etten varaa alkuraskauden ultraa yksityiseltä niin varasinpa sitten kuitenkin, tuleepahan selvyys millä viikolla sitä ollaan ja onko siellä mahassa ketään.
Ja jos tosiaan LA siirtyy eteenpäin ja aiemmat synnytykset ovat olleet 41+6 ja 41+1 niin menee varmaan ihan touko-kesäkuun vaihteeseen synnytys, en jaksa uskoa että tämäkään tulee yhtään aikaisemmin kuin edeltäjänsä.

Aion liittyä salaiselle puolelle kunhan täytän ehdot, eli pitänee vielä muutama viesti kirjoitella :)
 
Onnea lapanen koulupaikasta ja tsemppiä opiskeluun! :joyful: Onpas täällä hoitajia! Minä opiskelen kans sairaanhoitaja-kätilöksi. Vielä teen hoitsun opintoja, ja just nyt lasten ja nuorten hoitotyön harkkaa. Kätilöhommiin oli tarkoitus päästä ensi syksynä-seuraavana keväänä viimeistään, katotaan kuinka käy. Saiskohan näistä vauvojen teoista opintopisteitä!? Mulla kuitenkin toinen jo tuloilaan opiskeluiden aikana. :eek:
 
Mietin kans että eikö vois hyväkslukee vauvojen hoitoon liityyvät tunnit kun sitten omia on jo kaksi ja vauvan hoito tullu aika tutuksi :grin

Tosi ärsyttävää kun nyt viikon varmaan ollu pää kipeä eikä nuo panadolit paljoa auta :grumpy:
 
Onnea lapanen koulupaikasta ja tsemppiä opiskeluun! :joyful: Onpas täällä hoitajia! Minä opiskelen kans sairaanhoitaja-kätilöksi. Vielä teen hoitsun opintoja, ja just nyt lasten ja nuorten hoitotyön harkkaa. Kätilöhommiin oli tarkoitus päästä ensi syksynä-seuraavana keväänä viimeistään, katotaan kuinka käy. Saiskohan näistä vauvojen teoista opintopisteitä!? Mulla kuitenkin toinen jo tuloilaan opiskeluiden aikana. :eek:

Voi mä oon kanssa haaveillu terkan tai kätilön hommista :)
Just olis pelkät terkan opinnot haussa, mut en taida nyt hakea :D
 
Hups, söin ison läjän metrilakua, sitten vasta jälkikäteen muistin että eihän sitä saisi nykyisten suositusten mukaan raskaana syödä ollenkaan.. :smiley-ashamed008
 
Nyt on näköjään salainen ryhmä avattu, mulla ei vaan viestien määrä vielä riitä sinne pääsyyn. Tovi rupateltava siis vielä täällä :D
 
Takaisin
Top