Syyskuun supinat

Mulla on myös kilpparin vajaatoiminta ja annosta nostettiin. Arvot pitäs käydä jossain vaiheessa ennen ekaa neuvolaa mittauttamassa. Inhoon ylikaiken verikokeita kun multa ei taho saada verta sitten millään tulemaan kun suonet on niin pienet ja syvällä.

Panda_ onnea plussasta :)
 
Hei vaan! Mä tein eilen sunnuntaina testin, mikä näyttäisi olevan + :wideyed:
Oon vähän hämmentynyt. Kierto on ollut epäsäännöllinen, niin jotenkin toi tulos tuli puskista. Aattelin, et menkkojen oletettu alkaminen ois ma-ke. Tilasin lisää testejä...yks tulos ei nyt kyllä riitä :nailbiting: en usko vielä :wacky: Katsotaan saapuisko ne vaikka huomenna postiluukusta. Mut ööh laskurin mukaan la ois 27.5. Kai? :woot:

Tervetuloa ! Ollaankin sitten LA kavereita :)
 
Joo yks testi ei riitä mä oon tehny jo kasan testejä :oops: ja iso kasa niitä on vielä kaapissa oottamassakin. Toissapäivänä plussasin vasta ja nyt ootan malttamattomana et viiva vahvistuu :rolleyes:

Tänää siis vasta 3+4
 
Ihan by the way tuolla on nyt taas noita rupattelukilpailuja. Tosi hyvä muutos et palkinto arvotaan kaikille 200 viestiä tai enempi kirjoittaneelle koska yhteen aikaan ne oli top 5 kirjoittajille arvottiin ja meitä oli kesäkuun -15 ryhmässä kolme joille tuli useampi palkinto ettei ne mee aina samoille! Tässä on vissiin ollu pitkä tauko ettei oo kilpailuja paljoo ollu.
 
Syyskuu15 porukassaki oli aina ne samat tyypit sielä kärjessä, ite en koskaan niiden tasolle yltäny :grin ne saikin arvonimet addikti, ei muuta elämää ja naimisissa foorumin kanssa, ite jäin tuttu foorumilla tasolle :grin
 
Ihan by the way tuolla on nyt taas noita rupattelukilpailuja. Tosi hyvä muutos et palkinto arvotaan kaikille 200 viestiä tai enempi kirjoittaneelle koska yhteen aikaan ne oli top 5 kirjoittajille arvottiin ja meitä oli kesäkuun -15 ryhmässä kolme joille tuli useampi palkinto ettei ne mee aina samoille! Tässä on vissiin ollu pitkä tauko ettei oo kilpailuja paljoo ollu.

Mistä noi löytää? :D
 
Hei vaan! Mä tein eilen sunnuntaina testin, mikä näyttäisi olevan + :wideyed:
Oon vähän hämmentynyt. Kierto on ollut epäsäännöllinen, niin jotenkin toi tulos tuli puskista. Aattelin, et menkkojen oletettu alkaminen ois ma-ke. Tilasin lisää testejä...yks tulos ei nyt kyllä riitä :nailbiting: en usko vielä :wacky: Katsotaan saapuisko ne vaikka huomenna postiluukusta. Mut ööh laskurin mukaan la ois 27.5. Kai? :woot:

Onnea! Minäkin sain eilen plussan, tänä aamuna tein uuden testin ja taas tuli plussaa. Mutta koska olen todella epäluuloinen, hain vielä sen Clearbluen digitaalimittarin ja testasin hetki sitten. Plussaa edelleen ja laskettu aika 26.5. tienoilla. Samoissa siis mennään! :)
 
Syyskuu15 porukassaki oli aina ne samat tyypit sielä kärjessä, ite en koskaan niiden tasolle yltäny :grin ne saikin arvonimet addikti, ei muuta elämää ja naimisissa foorumin kanssa, ite jäin tuttu foorumilla tasolle :grin
Äläs nyt rupeet vaa aktiivisesti keskustelemaan niin pääset seuraavalle tasolle :)
 
Tervetuloa uusille plussanneille :happy:

Minulta lähti viisaudenhampaat tänään, ei kuulemma raskaus haittaa operaatiota. Tosin kivunlievitykseen voi käyttää vain panadolia ja koko päivän olen kärvistellyt kivuissa kun panadol auttaa vain vähän :pale
 
Mullakin kilpparilääkitys! Pitääkö sitä näin alussa jo nostaa?
 
Minä oon ollu jo seitsemän vuotta foorumilla, mut postauksia ei ole kuin 56 :D Oli niin työlästä kirjautua aina ja kirjoittaminen oli tosi hankalaa kännykällä ja koneella ei jaksanut istua, niin aina se jäi. Nyt laitoin sovelluksen, niin tulee kirjoitettua.
 
Mullakin kilpparilääkitys! Pitääkö sitä näin alussa jo nostaa?
Mulla nostettiin puolikkaalla ja pitäs tässä lähipäivinä käydä verikokeissa. Ilmeisesti yleensä sen puolikkaan verran nostetaan heti kun on raskautunu
 
Täällä kans yks plussannut! Lapaselle moi, ollaankin vanhoja tuttuja!
 
Oolalaa tänäänhän on tiistai! Eli mahis päästä vielä tänään salaiselle puolelle. Jes!
 
Tartteis saada vielä 13 viestiä raapustettua et vois laittaa pyyntöä:)
 
Takaisin
Top