Syyskuun pulinaa

Mulla kasvoi pojasta kanssa karvaa mahaan, vaaleaa kylläkin. Nyt ei oo vielä ainakaan karvaa ilmaantunut :D Ja meidänkin pojalla oli kyllä syntyessä ihan tummat hiukset :)
 
Mä aina vitsailin esikoisesta, että siitä tulee vaalee ja sinisilmäinen. En uskonu että koskaan mulle sellasta tulis ku miehen kans molemmat aika tummia ollaan. Sit ku synty niin olin ihan silmät ymmyrkäisinä ku oliki vaalee :D
Mulla oli linea negra pojasta ihan häpykummusta tissien väliin. Tästä ei oo vielä tullu.
 
Mullaki pojasta saman mittainen linea negra, kun sulla mintukka! :D näkyy kyllä vieläkin todella haaleana esikoisen raskausajalta, muttei ole lähtenyt ainakaan tummentumaan. :D
 
Mulla oli tytöstä linea negra häpyluusta tissien väliin ja nyt ei oo viivan viivaa :grin
 
Mulla ei oo tummunu ja enää ei edes näy esikoisesta tuota.
Jospa nyt ei tuliskaan. Arpia tuli myös ihan hemmetisti ja nyt ovat vaalentuneet. Eilen just saunassa huomasin, että on alkanu arvet taas punottaa, kunhan ei vaan tulis sitä ihottumaa.
 
Mulla oli kanssa pojasta viiba tissien väliin saakka :) Ja nyt on jo tullut takaisin, tosin vaan napaan asti. Mulla ehti se synnytyksen jälkeen jo kokonaan katoamaan.
 
Mulla tuli pojasta kans viiva napaan asti... eikä se oo ikinä lähteny pois. :woot:
 
Huomenna sokerirasitus..yök. viime raskaudessa kävin ja sain hyvät tulokset niin silloin sanoivat ettei tarvii uusissa raskauksissa mennä. No ylläpylläri pitääkin mennä :sad001 Hyvähän se on tutkia mut kun se paasto mua eniten jännittää kun nytkin jos oon 4h syömättä niin meinaan pyörtyä.
 
Takaisin
Top