• Foorumilla on huoltokatko, joka on alkanut 30.5. klo 21.00 ja päättyy 31.5. klo 5.00.

Syyskuun pulinaa

Saakeli, hirveä flunssa iski. Ois niin kivat pari työviikkoa tiedossa, että ei olis ollenkaan varaa sairastaa.. Sinkkisuihketta vetelin eilisaamusta ja sillä sain kurkkukivun häädettyä! :)

Jos ei ois pikkuista masussa niin tää flunssan häätäminen olis huomattavasti helpompaa! Nyt pitää vaan yrittää kestää.. Otrivinia kaipaan ihan tolkuttomasti, mut apteekissa ainakin kielsivät jyrkästi sen käytön..

Öö, otrivinia saa käyttää kylläkin raskaana ollessa..
 
No joo, soitin tänään teratologiseen tietopalveluun ja kysyin.. Apteekissa nimittäin yksiselitteisesti kielsivät, koska pakkausseloste kieltää. Sanoi tuolta puhelinpalvelusta että apteekin on noudatettava pakkausselosteita ja monet lääkefirmat kieltää niissä selosteissa ihan vaan varmuuden vuoksi turvallisiakin lääkkeitä etteivät joudu vahingossakaan vastuuseen. Että ohjeen mukaan saa käyttää otrivinia ihan normaalisti.
 
Heippa hei, minäki tuun tänne pulisee.. :)

Otrivinia ja nasoliinia saa käyttää raskaana ollessa ihan turvallisesti kyllä. Mun mies on farmaseutti ja hän tarkisti tuolta heidän tietokannoistaan, joissa luki että voi käyttää raskaana ollessa. :)

Mulla on alkanu tulee veristä vuotoo. Tänään hölähti pönttöön asti, ihan ku menkoissa. Tänään rv 15+6. Viime viikolla kävin ultrassa kahestikkin ja kaikki kunnossa onneks. Vuodon todettiin johtuneen rasituksesta.
Silti toi kuitenki vähän hirvittää, mut yritän mennä päivän kerralla eteenpäin. :)
 
Hui, pelottavaa tuollainen vuoto Mintukka! :O toivottavasti on vaaratonta ja menis lepäilemällä ohi!
 
Heippa hei, minäki tuun tänne pulisee.. :)

Otrivinia ja nasoliinia saa käyttää raskaana ollessa ihan turvallisesti kyllä. Mun mies on farmaseutti ja hän tarkisti tuolta heidän tietokannoistaan, joissa luki että voi käyttää raskaana ollessa. :)

Mulla on alkanu tulee veristä vuotoo. Tänään hölähti pönttöön asti, ihan ku menkoissa. Tänään rv 15+6. Viime viikolla kävin ultrassa kahestikkin ja kaikki kunnossa onneks. Vuodon todettiin johtuneen rasituksesta.
Silti toi kuitenki vähän hirvittää, mut yritän mennä päivän kerralla eteenpäin. :)


Hui kamala! :eek: Mä olisin kyllä jo ihan paniikissa...mutta toivottavasti kaikki ok edelleen :love017

Itsellä nyt kans kamalaa syysflunssaa, mutta muuten pahimmat oksennusolot on loppuneet ja se ihan pahin kuolemanväsymys.:grin Jospa pysyisivät pois, tosin tilalle tottakai uusia vaivoja... :depressed::dead: Kohdunvenymiskivut, närästys ja selkäsärky :joyful:
 
Mäki olin paniikissa ku ekaa kertaa alko vuotaa ja soittelin neuvolaan paniikissa. Pääsin samantien ultraan ja onneks kaikki on tosiaan hyvin.
Keskiviikkona taas ultraan.
Mulla on ennestään jo 8,5kk vauva, joka on aika liikkuvaista sorttia niin kauheesti ei kerkee makoilee tms ku pitää pienen perässä pysyä. :D
 
Onnea hyvistä uutisiata Francesca! Jos et aio sukupuolta paljastaa, niin kerro edes tuliko yllätyksenä, vai sanoiko vaistot/oireet oikein? :)
 
Onnea Fransesca!:happy: Täällä kans yksi joka palaisi halusta tietää, että kannattaako vaistoon luottaa? :wink
 
No pikkuneiti sieltä on tulossa:) Se oli ensimmäinen aavistukseni, viimeaikoina olin taas kallistumassa jo pojan puoleen... Eli ei ollut kamalan vahvaa ennakkoaavistusta asiasta. Toisaalta kovat pahoinvoinnit joidenkin mukaan viittaisivat enemmän juuri tyttöön... vaikka poikkeuksia tietysti on aina. Hassua silti tietää varmaksi kumpi se lapsukainen on! Ainoa poikamme (11v) oli kovin pettynyt kun on niin kovasti odottanut pikkuveljeä, mutta ehkä hän tästä järkytyksestä toipuu :D
 
Onnea tytön tylleröstä! :Heartpink Onhan se varmasti helpottavaa saada 100% varmuus, ultrat kun on mitä on ja ennenkin yllytytty synnärillä "väärästä" sukupuolesta :grin
 
Onnea pikkuneidistä!♡ En siis uskalla ehkä luottaa mun pojan kannalle kääntyneeseen fiilikseen, vaikka kovasti tekisin mieli ostaa jo jotain sinistä.:grin
 
Voi kun pitäisi itsekin se vajaa neljä viikkoa malttaa! On tosi tyhjä olo edelleen raskauden suhteen ja kaipaa kyllä kovasti konkreettista näyttöä minkä näköinen kaveri siellä on. Esikoisen ru-kuvat oli niin ihania! :) Jos olis rahaa, niin menisin kyllä jo 4D ultraan ennen rakenneultraa :D
 
Juu jos itse pääsisi joskus edes nt-ultraan! :hilarious:

Mulla on varmaan reilusti yli 2kk rakenneultraan! :D
 
Mullakin on pari kuukautta sinne rakenneultraan ootella, tuntuu, ettei millään malttaisi. Saisi sitten luvan kanssa alkaa ostella vauvajuttuja!:rolleyes: Luulin, että nt-ultran jälkeen uskallan jo jotain shoppailla, mutta höpöhöpö. :hilarious:
 
Joo kyllä mullaki yksi syy odottaa ultraa on sitten se, että saa ostella kaikkea! Nyt ei tiiä vielä mitä ostaa ja muutenkaan huvita ostella mitään turhaa kaappeihin kun ei tunnu edes kovinkaan raskaanaolevalta :D
 
Mullaki vasta marraskuun alussa rakenneultra,menispä aika nopeasti,haluaisin taas nähä pikkusen.. mullaki oli samaa juttua ku teilläki. Ajattelin että sitte ku nt-ultra käyty niin sitte on ostettava jotain söpöä mutta sitte tuliki että mitä sitä ostaa ku ei vauvelin sukupuolta tiiä ku nykyään on niin selvät tyttö ja poika vaatteet ja mitään "tylsää" valkosta ei haluais ostaa ekana..tyydyin ostamaan sitte vain parit mammahousut :D
 
Nyt odotellaan sitten marraskuuta kaikin, tässä onkin sen 2 kk odottelua, kun vasta 15 marraskuuta on rakenne uä. Hö, haluaisin kyllä nähdä pikkuisen jo aiemmin! :grin
 
Takaisin
Top