Syntyneet

Ihanaa ihanaa, onnea jo vauvansa saaneille! :Heartred Hei siitä synnytyksen keston laskemisesta vaan sellasta, että senhän näkee siitä synnytyskertomuksesta ja se lasketaan säännöllisten supistusten alkamisesta istukan irtoamiseen. ...kukakohan on seuraava... veikkaan, että Kyumin :)
 
Heh, jos nyt pideltäs vielä muutama viikko kumminkin :wink Enää kolme viikkoa täysaikasuuteen! :blob10 Hlö. kohtainen veikkaus olis Saria1, mutta voihan joku teistä yllättää ja pyyhältää ohi niin että ryminä käy! :laughing002
 
Tää jästipää mitään synny! Perhana! Menkää ohi, menkää kaikki ohi. Mä huhuilen täällä sitten marraskuun toisella viikolla "onks täällä enää ketään?"
 
La mama, niimpä! :laughing002
Voi hitto Saria1, tuolle sun viestille voinu ku revetä nauramaan!! :"DD Eläpä huoli, musta tuntuu kans että ku tuota nyt urakan kans pijelty niin se kans sitte on ja pysyy, jää luultavasti ikuiseksi lisukkeeksi vyötärölle.. No ompahan sitä kuuluisaa "jotain mistä ottaa kiinni" :laughing021
 
Plääh mä oon varmaan vika kun laskettu aika 31.10 :P Ei millään malttaisi oottaa :Heartred Onnea hirmuisesti äideille! :)
 
Mäki oon varmaan yhdessä osassa vielä marraskuussa kun LA on vasta 28.10.. just niin mun tuuria että menee kuitenkin sen 2 vkoa yli :grin
 
Ai sullaki on Sophie vasta loppukuusta! :) Mullaki kyllä niin hyvä tuuri että varmana syntyy vasta sittenku on iha pakko. :king
 
Jep, varmaan revitään väkisin ulos imukupilla joskus viikolla 45 kun vauva on jo sellaset 60cm ja 5kg :smiley-ashamed004
 
Pieni mies syntyi tänään 13.9 ja perjantai klo 8.40 suunnitellulla sektiolla.. Muttei se ihan suunnitellusti mennyt. Ensin puudutuksesta romahtivat paineet "parhaimmillaan" 60/30 ja p. 30 toisekseen istukka
oli sen verran takaa kiertynyt eteen että istukan läpi piti vauva kaivella, joka aiheutti veren vuodon. tässäpä sitten hulahti 1,5 litraa verta (yht. 1,8l) sitten kun alkoivat kysellä varattujen veripussien perään niin selvisi ettei niitä sitten jostain syystä oltu varattukaan. Alkoivat sitten labrassa selvittää mikä veri mulle passaa, tietenkin veriryhmä oli tiedossa mutta ettei ollu jotain vasta aineita.. Heräämössä sitten tiputtelivat pussillisen. Mutta loppu hyvin, ja ukkeli voi loistavasti. On jo ollut rinnallakin. Minä helvetin kipee, mutta lääkkeitä uutisiin ja muru kainaloon niin johan helpottaa :Heartred:Heartred
 
Onnea Takuttaja pikkuprinssistä!! Mää hyökkäsin heti ihan täpinöissäni tänne että kyllä nyt JOKU on räjähtänyt tänään! :DD
 
Ikävä kuulla, että Takuttajalla tuli mutkia matkaan :sad001

Mutta pääasia että teillä on terve pojanpallero :binkybaby Paljon onnea!!!

Meidän ryhmässä pojilla on pientä etumatkaa, kenenköhän tyttö syntyy ekana!?
 
Jee!! Ihanaa Takuttaja! Onnea onnea, ihan täpinöissäni olen joka ikisestä lokakuisesta. Raportoi llsää, kun jaksat :)
 
Takaisin
Top