Syntyneet marrasmurut

Nobody, et sit paljoa mua kauempaa sairaalassa jaksanu, ihanaa ett kaikki teilläkin hyvin[:)]
Iso hali ja onnea!
 
Pitkästä aikaa pääsin foorumilla käymään ja mitä ihmettä?!! TÄnnehän on syntynyt vauvoja! Onnea sylintäydeltä molemmille tuoreille äideille ja ihanan suloisille vauvoille[:)]!!!
 
Oikein paljon onnea täältäkin kaikille jo syntynyille marrasmuruille! Ihanaa! Oikein paljon voimia ja jaksamisia vanhemmille! [:)]
 
Oi, Nobodylle onnea hirmuisesti! Noinkin kauan se teidän poika malttoi vatsassa pysyä, vaikka olet pitäny meitä kaikkia jännityksessä jo alusta lähtien! Ihanaa, että kaikki meni hyvin ja poika voi hyvin!!
 
Poika syntyi sektiolla tänään (rv 35+1) 13.10 klo 10.06, painoa tiitterällä pikkumiehellä oli 1780g, pisteet 9-9-?, kaikinpuolin hyvinvoiva ja jaksoi jo pullostakin syödä. Kasvamaan/tarkkailuunhan tuo vastasyntyneitten teholle meni, muttei edes inkubaattoriin joutunut. Oon vähän myrtsinä että tuore isä sai jo pojan kanssa sylitellä osastolla [:D]
 
Paljon onnea sassykissalle!!! Aivan ihanaa ku poikavoi hyvin ja äiti myös. Pieneltä kuulostaa, mutta äkkiä se siitä kasvaa [:)]
 
Onnea hirmusti Sassykissalle pienestä ihmeestä<3! Ihanata, että tilanne on nyt noinkin hyvä! Toivottavasti kasvaa nopeasti ja pääsette kotiutumaan kun poika on kerännyt vähän lisää elopainoa ja voimaa! :)
 
Kun tännekin nyt tulvii noita onnitteluita myös, niin pitäisikö tehdä vielä yksi uusi listaus, johon tulisi vain niitä synnyttäneitä, vähän samaan malliin kuten muissakin kuukausissa? [:)] Ettei eksy tänne joukkoon[:)]
 
Kovaa on kiirus joillaki marrasmuruilla, toivottavasti tää meirän Vipeltäjä jaksaas viä sinne ens kuun loppuun odottaa :P

Onnea koko perheelle ja voimia ääretön määrä! [:)]


Ja tuo idea syntyneistä on hyvä, kannatetaan! ^^
 
just aattelin ittekki samaa, kuin tinkerbell ! se ois hyvä idea! kukapa jaksais ruveta sitä väsäämään ja ylläpitämään? mä en tiiä, riittääkö mun taidot siihen.. :D 
 
Mä tein ny syntyneistä jonkin sortin listaa.. että jos tänne ketjuun sitte ilmotellaan että kuka on jakautunut ja mä yritän täältä sitte poimia tonne syntyneisiin kaikki :)
 
kiitti satu :) ja jos kaikki sit malttais olla kommentoimatta tonne listaus palstalle niin pysyy aisoissa :) 
 
Takaisin
Top