Syntyneet marrasmurut

msj

Vauhtiin päässyt keskustelija
mulla sit pojat päätti tulla maailmaan jo nyt.
syntyi 9.9.2010  rv31+6 (LA 5.11.)

A-vauva
pituus 41cm
paino 1375g

B-vauva
pituus 41cm
paino 1830g


 
vointi meillä kaikilla on oikein hyvä. pojat ei ole olleet ollenkaan tehohoidossa, vastasyntyneiden valvontaosasto on riittänyt. Itse pääsen varmaan viikonlopun aikaan kotiin. Pikkasen oon vielä pihalla, ei oikein ymmärrä että nythän mä oon äiti[:D]...
 
Voi jumankekka! Onneksi olkoon, ihana nähdä noin terhakannäköiset lapsokaiset noilla viikoilla. Niin se vaan aika kuluu :)
 
Oikein paljon onnea tuoreille vanhemmille!!! Ihanan näköset pojat!!
 
Paljon, paljon onnea msj:lle ja koko perheelle!! Tosi suloiset pojat sulla, ja mahtavaa ettei tarvinut keskolassa olla laisinkaan[:)] Osaavatko jo arvioida kauanko poikien pitää vielä viipyä sairaalassa?
 
ei ole viel tietoa kuinka kauan pojat joutuu olemaan sairaalassa, mut siirto täältä naistenklinikalta odottaa. täällä on niin täyttä, että hyvässä kunnossa olevat keskoset siirretään muualle, meidän murut siirtyy luultavasti kätilöopistolle.
 
[font="times new roman"]Voi että, nyt se sitten alkoi! Onnea kovasti koko perheelle! Voikaa hyvin! 
 
Onnea koko perheelle. Aivan ihanat pikkupojat. Voimia! Toivottavasti pääsette pian kotiin ja kaikki menee hyvin.
 
Takaisin
Top