Synnytystä enteilevät oireet

Joo siis lääkäri tosiaan selitti tilanteen mulle niin itsekin tajusin että vaikka pelkään sektiota niin en halua itsekään riskeerata että pojulle tulee hätä
 
Minä ehdin eilen jo vähän toivoa jotakin tapahtuvan kun iltapäivällä ja illalla tuli kipeitä supistuksia ja vihloi kovasti.. mutta nepäs loppuikin sitten ja tänään ei ole ollut juurikaan mitään.. nyt on 39+1 menossa, ja muistaakseni esikoisen aikana kivut ja supistelut alkoivat 40+0, ja poika syntyi 40+2.. tottakai jokainen synnytys on erilainen mutta yritän kovasti olla huolehtimatta vaikkei vielä kovin mahdottomasti olekaan supistuksia ym oireita.. Ihan varmasti alkaa hermostuttamaan viimeistään loppuviikosta :happy:
 
Aloin melkein nauraa äsken, kun kello löi 12 ja tänään on laskettu aika, niin siinä samalla iski hirveä paine alapäähän kuin vauvan pää olisi tunkemassa ulos. Saas nähdä mitä tapahtuu, veikkaan että vaavi vain pilailee kustannuksellani.:happy:
 
Tunnin kieriny tuskissani kun noita sukkapuikko kipuja tulee ihan yhtenään. Miksi ei voi vaan tulla niitä supistuksia.en mä jaksa jos tää alkaa tälläistä olee.
 
Heräsin 5 napakoihin supistuksiin, tullut nyt siis tunnin verran säännöllisesti muttei vielä tee sillee kipeetä.. ovat kyl voimakkaampia ku aiemmin. seurataan ja jännätään. koitan vielä rentoutua ja nukkua pari tuntia. :nailbiting:

Muoks. supistellu nyt reilu 4 tuntia 7-15min välein, kesto 30-50sek. voimakkaampaa ku aamuyöllä.
Äsken bongasin suihkuun mennessäni limatulpan!
 
Muokattu viimeksi:
Moi. Turhauttaa ja ärsyttää... Ei tapahdu mitään. Viime yönä jo ajattelin vatsan kipuillessa, että kyllä se tästä, vaan taisivat olla vaan suolisto-oireita, kun eilen syötiin pizzaa.. Joulu lähestyy...
 
Eilen tuli tosi kipeitä supistuksia 10min välein, menin sänkyyn siinä 23.30 ja heräsin klo 2.15 oli supistuksia 15min väkein mutta jotenkin outo olo. Valvoin siihen viiteen asti jolloin otin gramman panadolia, nukahdin kun heräsin supistukset jatkui mutta kivuttomia. Nyt taas alkanut vähän voimistuu. Huomenna olisi LA tuskin tää ikinä tulee
 
Kolmesta ässästä typerä kysymys, edes tajuu miks mietin tällaisia :P

Onko idea mekaaninen rasitus kohdunsuulle, siemenneste vai äidin orgasmin tuottama oksitosiini?

Meillä rakastelu kestää yleensä noin puoli minuttia. Sen että mies lykkää sisään-ulos pari kertaa ja laukeaa. laukee kyl sisään mutta mä en koskaan kerkee lämmetä edes tässä tilanteessa. Ei harrasteta esileikkiä siksi kun mä en halua mun herkän oksurfleksini kans ees yrittää koskea miehen siihen ja alapäähäni en anna muuten vain koskea kun on nii ällö ja karvainen. Minä en saa yhdynnän aikana orgasmia vaan tuotan sen tarvittaessa itselleni muilla keinoin privaatisti :D

Mä luulen että tää on vaan liian tehoton tapa... :P
 
Itse olen kuullut että se on nimenomaan se siemenneste, joka jotenkin edesauttaisi kohdunsuun aukeamista. Tiedä sitten. Itse en myöskään koe oloani nyt niin hehkeän sitten, että edes haluaisin tähän ässään lähteä... Vaan pakko kai sekin on koittaa jos mikään muu ei auta...
 
Kolmesta ässästä typerä kysymys, edes tajuu miks mietin tällaisia :p

Onko idea mekaaninen rasitus kohdunsuulle, siemenneste vai äidin orgasmin tuottama oksitosiini?

Meillä rakastelu kestää yleensä noin puoli minuttia. Sen että mies lykkää sisään-ulos pari kertaa ja laukeaa. laukee kyl sisään mutta mä en koskaan kerkee lämmetä edes tässä tilanteessa. Ei harrasteta esileikkiä siksi kun mä en halua mun herkän oksurfleksini kans ees yrittää koskea miehen siihen ja alapäähäni en anna muuten vain koskea kun on nii ällö ja karvainen. Minä en saa yhdynnän aikana orgasmia vaan tuotan sen tarvittaessa itselleni muilla keinoin privaatisti :D

Mä luulen että tää on vaan liian tehoton tapa... :p

Kaikki nuo yhdessä periaatteessa toimiiko myös hyvin.. Esim käynnistys ballongilla = mekaaninen ärsyke, siemennesteessä on pieniä määriä samaa ainetta kuin cytotek ja oksitosiinia annetaan vauhdittamaan supistuksia eli periaatteessa kaikki nuo..
 
Supistuksia joo edelleen noin 10minsan välein, on vähän kipeitä mutta enemmä tuo vaan hankalan olon eli pärjään hyvin kotioloissa. Ei oo voimistunu/pitkittyny/tihentyny. Rupesi jo tämä kokopäivän odottelu tuntuu pitkältä. Kävin pienellä lenkillä vauhdittamassa ja saamassa raitista ilmaa. Kohta saunaan josko se vauhdittaisi ja rentouttausi sekä helpottaisi tätä loppujen lopuksi vähäistä kipua.
 
Mä oon edelleen täällä myös. Eikä edelleenkään oo edes supistellu. Edes harkkareita. 3S:llä ei mitään vaikutusta.
 
Siis seksissä auttaa noi kaikkikolme juttua. Orgasmi auttaa kans...supistelee kohtua..ja tosiaan se hyvän olon tunne rentouttaa ja auttaa kans. Ja sperma kypsyttää kohdunkaulaa. Ja tämä kaikki auttaa, jos synnytys muutenkin lähellä :wink että...suhteellista toi apu :P
 
Mulla ei eiliseen asti ollu edelleenkään mitään kummempia oireita, yöllä heräsin muutamia kertoja kun vatsa oli kova mutta meni aina ohi kun nousin ylös joten en ollut ihan varma oliko supistuksia :D vähän ennen seiskaa sitten lorahti ilmeisesti vesi, nyt ollaan matkalla sairaalalle ! Jännää, tosi harvakseltaan nyt kivuttomia supistuksia...
 
Täällä kellotetaan supistuksia myös.. lauantaina siis lähti limatulppa iltamyöhään ja tänään aamun vessareissulla huomasin veristä vuotoa tulevan..tunti sitten alkoivat supistukset. Harvakseltaan tulevat mutta kipeänä. Katotaaaaaan..... Mies lähti normisti töihin ja iltapäivälle olisi pankkiinkin varattu aika. Miestä en kotiin soittele enkä aikaa peru ennen kuin on varma, että synnärille lähtö tulee. On tässä arvottu tätä asiaa aiemminkin. :wink
 
Takaisin
Top