Suurperhe kuumeilijat

Koskas päästään emmiellen testejä jännittään? Entä mikä on marsupilamin tilanne? :) mikäs on muilla miesten pehmittelijöillä tilanne? :)
 
Ens viikolla pääsen testailemaan, tänään kp23/~29. Ei oo kyllä osunnut hommaillut hyville päiville, mutta saas nähdä olisko joku sitkeä siemen sinnitellyt ovikseen asti.. :rolleyes: ainakin ala vatsaa on nippaillut lupaavasti :nailbiting:
 
Mies on aika jyrkillä linjoilla neljänteen lapseen. Tällä hetkellä tuntuu itsestäkin vähän sille, ettei tähän elämäntilanteeseen enempää huollettavia. Reumalapsen kanssa on toukokuussa edessä paljon fysioterapiaa ja kelan laitoskuntoutus. Lisäksi on käyty nyt parin viikon välein sairaalassa ja vielä jatkuu sama ohjelma.. ei vain tahdo enää paukut riittää tähän hommaan näinkään. Mitähän jaksaminen olisi raskaana tai pienen vauvan kanssa? Siis onhan sekin kokeiltu jo, eikä kyllä mitenkään herkku vauvavuosi tullut. :sad001
 
Voi elaffy.. :sad001 kunpa teidän tilanne helpottuis :smiley-angelic001 voin vaan kuvitella kuinka raskasta teillä on :oops:
Itse oon jo ihan väsynyt pelkästää lapsien flunssista, varsinkin nyt kun ollut pojilla tämä rajumpi flunssa. Ja pienellä vieläkin illalla mitattaessa tasan 39°C kuumetta :sorry: eilen illalla siis aloitti antibiootti kuurin ja mietin että pitäiskö sen jo tehota o_O esikoisella lähti heti kuume laskuun seuraavana päivänä ab kuurin aloittamisesta. Voi tätä äiti ihmisen murehtimisen määrää.. eikä taida olla mitään niin sydäntä särkevää, kuin nähdä kuinka omaan pieneen ottaa kipeää :sad010
 
Ja taas lääkäriin illalla. Pienellä vieläkin 39°C kuumetta :arghh: täällä istunut sohvalla poika sylis jo niin kauan että mun virtsarakko halkeaa :confused: muttei uskalla siirtääkkään ettei vaan herää :facepalm:
 
Hyvää pääsiäistä
 

Liitteet

  • 1555769872376.jpg
    1555769872376.jpg
    62 KB · Katsottu: 269
Koskas päästään emmiellen testejä jännittään? Entä mikä on marsupilamin tilanne? :) mikäs on muilla miesten pehmittelijöillä tilanne? :)
Täs on pari päivää ollut sellainen olo et mekat alkaa ens viikolla. Nii testien jännäily siirtyy varmaan ens kuulle.
 
Marsupilami, hirvesti voimia sinne teille:Heartred Ootteko päässyt tohtorin pakeille? Mikä on ”tuomio”?
Pikku varpaat ihania askarteluja siellä:)
Hyvät pääsiäiset täältäkin :)
 
Helena, hyvältä kuulostaa teidän puuhailut :) Eikös kaikista tehokkainta ole juuri heti menkkojen jälkeen aloittaa puuhastelu ja pitää tahti siinä joka toinen pvä se seuraavat 1-2 vkoa. Laskennallisesti ovis osuu juuri siihen. Silloin olisi aina tavaraa odottamassa rööreissä.
Ainakin kun mä oon tätä foorumia ja eri keskusteluja seurannut vuosia, niin tuntuu että moni on usein myöhässä kun odottavat sinne kp 14 => asti.

Hyvää pääsiäistä kaikille! Munarikasta!
 
Helena, hyvältä kuulostaa teidän puuhailut :) Eikös kaikista tehokkainta ole juuri heti menkkojen jälkeen aloittaa puuhastelu ja pitää tahti siinä joka toinen pvä se seuraavat 1-2 vkoa. Laskennallisesti ovis osuu juuri siihen. Silloin olisi aina tavaraa odottamassa rööreissä.
Ainakin kun mä oon tätä foorumia ja eri keskusteluja seurannut vuosia, niin tuntuu että moni on usein myöhässä kun odottavat sinne kp 14 => asti.

Hyvää pääsiäistä kaikille! Munarikasta!

Kiitos :woot: Saman olen huomannut. Toivotaan, et saadaan tahti pidettyä :grin

Ja hyvää pääsiäistä :joyful:
 
Eileen tulehdusarvot 181, ja lääkäri epäili että olisi keuhkoissa tulehdusta. Saatiin lähete päivystävälle lastenlääkärille. Röntgenissä selvisi että nestettä keuhkoissa, eli ilmeisesti keuhkotulehdus. Ollaan siis oltu nyt sairaalassa eilisestä asti. Neste ei oo vielä yhtään vähentynyt keuhkoista niin sitä täällä seuraillaan ainakin alkuviikko. Tulehdusarvot ja kuume kummiskin laskussa.
Poika ihan hyvä vointinen, ja hyppii täällä pitkin seiniä kun ei saa täältä huoneesta poistua mihinkään paitsi tutkimuksiin. Vähän meinaa itteäki ahdistaa jo olla tällä. Koti ikävä ja esikoista käy sääliksi. Miehelle oli sanonut että "en minä pärjää sinun kanssasi, tarvitsen äitin" :Heartred oikeen mamman poika :hilarious:
 
Hoksasimpa vasta siellä röntgenis ollessani pojan kanssa, että enhän mä vielä tiedä oonko raskaana.. olihan mulla se suojaliivi siellä mutta silti jotenkin nyt pyörii mieles että jos olisin raskaana niin olisko tosta röntgenistä aiheutunut jotain haittaa... o_O :arghh:
 
Kp26~29 ja valkovuotoa tulee tosi runsaasti :wideyed: jos en oo raskaana, niin laitan tän sitten stressin piikkiin, mutta normaalisti ei kyllä tuu missään vaiheessa kiertoa näin runsaasti :wideyed: eipä pääse testaamaankaan kun oon täällä sairaalassa pienimmän kanssa.
 
Marsupilami sitte ku pääset kotia saatki jo leffaviivat :wink

Täälä vaihdetaan tänään mun vanhemmilta miehen vanhemmille, epllä pysytään edelleen. Ihanaa, mua ahdistaa olla kotona ku en tykkää nuoden tavoista! Vaikka ahdistaa osa appivanhempienki tavoista mut niiden kans selviän paremmin. Onneks pääsen Lankavaan huomenna :D tänään jo 32+0, loppu alkaa häämöttää :Heartred
 
Huomenna poika pääsee ultraan taas. Ja jos nestettä ei oo lähtenyt yhtään keuhkoista niin sitten joutuu lähtemään kauempaan sairalaan, tayssiin, jossa nukutetaan ja poistetaan neste dreenillä. Hui. Toivotaan että lähtis itsestään tuo neste pois :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top