Suurperhe kuumeilijat

Nuppunen, teitkö testin? :)

Voi miehet.. :rolleyes: tuntuu että mun miehellä oo edes mielipidettä lapsi lukumäärään. Sanoo että kaks riittää, mutta silti on valmis kolmanteen kun minä haluan... eli kai mä saan yrittää tehdä useammankin jos vaan haluan :Heartred :p

Parin tunnin päästä esikoisella lääkärille aika. Vointi on kyllä jokseenkin parempi kuin eilen, mutta valittaa että on korva kipeä :sad001 ja pienemmällä kivasti 39.5 kuumetta kainalosta mitattuna.. voiskohan tää olla ifluenssaa. Kun vaikuttaa pahemmalta, kuin mitä meillä perus flunssat ovat olleet o_O olispa pian ohi :smiley-angelic001

Mulla tuli muuten lauantaina ja sunnuntaina tosi tahmeaa valkovuotoa ja nyt nippailee alavatsaa. Tapahtuukohan täs jotain... :dummy: :dummy1: :rolleyes:
 
Paranemisia marsupilamin lapsille!:Heartred

Täälä kans kuopuksella on vuotanu nenä ja ollu öisin tukos ja yskää viikon pian. Kuumetta ei oo. Ja tuolla kuopuksella on ny nii järkyttävää uhmaa että menee hermot. Korvia ei oo ollenkaa ja kaikesta kiellosta heittäydytään dramaattisesti huutamaan maahan :wideyed:
 
Nukuin niin huonosti viime yönä ja kävin vessassa aamuyöstä, niin jäi sitten se testaaminen aamulla. Eikä se kyllä vie varmaan mitään olis näyttänytkään. Ovulaatio testin tein taas iltapäivästä ja saman vahvusta hailakkaa viivaa se näytti edelleen mitä on näyttäny jo viikon. Ei siis edes mitään suuria eroja koko viikon testeissä. Alavatsaa kuitenki polttelee niinku menkat olis alkamassa. Aika kumma juttu. o_O

Paranemisia lapsille! Se on aina niin kurja katsoa pienen sairastamista.
 
Esikoinen sai antibiootti kuurin korvatulehdukseen. On kyllä kurjaa katseltavaa kun pienet kipeinä :sad001

Nuppunen, mullahan oli menkkamaisia tuntemuksia viikko ennen viimme plussaa :wink olin varma että menkat alkais etuajassa :rolleyes: ja kuopuksesta oli kans menkka jomotteluja, mutta ne tais alkaa vasta plussattua :think005
 
Tänää dippasin yhden r-testin ja yhden o-testin. No eihän siihen r-testiin tietenkää mitää tullu ja o-testi edelleen samanlainen viiva ku aikasempinakin päivinä?!?
En usko että menkka jomot johtuu raskaudesta, kun niitä on ollu joskus ihan tavallisissakin kierroissa.
Tää on kyllä varmaan ovuloimaton kierto. Tietenki just silloin kun mies sanoi että kerro vaan sitten kun on se päivä.. :sorry: tää on niin mun tuuria.
No nyt aattelin etten ens kierrossa testaile mitään, enkä laskeskele päiviä. Saa nähdä pystynkö, mutta parempi varmaan olis ennen kun vanhat pitkän yritys ajan kipeet tunteet nousee pintaan ja sit yritys vaikeutuu entisestään. Yritän käsitellä näitä asioita yleensä hyvien puolien kautta, mutta joskus on vaan vaikee olla positiivinen.
 
Tänää dippasin yhden r-testin ja yhden o-testin. No eihän siihen r-testiin tietenkää mitää tullu ja o-testi edelleen samanlainen viiva ku aikasempinakin päivinä?!?
En usko että menkka jomot johtuu raskaudesta, kun niitä on ollu joskus ihan tavallisissakin kierroissa.
Tää on kyllä varmaan ovuloimaton kierto. Tietenki just silloin kun mies sanoi että kerro vaan sitten kun on se päivä.. :sorry: tää on niin mun tuuria.
No nyt aattelin etten ens kierrossa testaile mitään, enkä laskeskele päiviä. Saa nähdä pystynkö, mutta parempi varmaan olis ennen kun vanhat pitkän yritys ajan kipeet tunteet nousee pintaan ja sit yritys vaikeutuu entisestään. Yritän käsitellä näitä asioita yleensä hyvien puolien kautta, mutta joskus on vaan vaikee olla positiivinen.
Mä kannatan kyllä tikkujen heivaamista, jos yhtään hämmentää/aiheuttaa painetta. Itse tilasin taas ovistestejä, mutta jäivät tulematta:grin-kaiketi parempi niin! Nyt vaan petipuuhia fiilisten mukaan- loppu on korkeimman kädessä:shy:!
 
No niinhän siinä just kävi, että eilen kun löin hanskat totaalisesti tiskiin ja aattelin et nyt lopetan tän murehtimisen ja jätetään asia ylemmän haltuun, niin mulle tuli illalla selkeät ovis kivut ja muutkin oireet. Hyödynnettiin myöhemmin ja nyt on kyllä niin hyvä fiilis tästä! :dance011
 
Argh.. olisi niin ihanaa osallistua kuumeiluihin ja olla aktiivinen osallinen tässä keskustelussa, mutta elämäntilanne on ihan takamuksesta tällä hetkellä tuon yhden lapsen sairauden kanssa ja kaiken lisäksi meillä on la-su yöstä jyllännyt ilmeiseti noro ja edelleen yksi lapsi oksentaa.. :'( Kaikki ovat väsyneitä ja ärtyneitä, pyykkäri laulaa yötä päivää ja nenää kärventää desinfiointiaineet.
 
Argh.. olisi niin ihanaa osallistua kuumeiluihin ja olla aktiivinen osallinen tässä keskustelussa, mutta elämäntilanne on ihan takamuksesta tällä hetkellä tuon yhden lapsen sairauden kanssa ja kaiken lisäksi meillä on la-su yöstä jyllännyt ilmeiseti noro ja edelleen yksi lapsi oksentaa.. :'( Kaikki ovat väsyneitä ja ärtyneitä, pyykkäri laulaa yötä päivää ja nenää kärventää desinfiointiaineet.
Voimia sinne!
Meillä lapset just kyseli että miksi aina vappuna on oksennustauti :wacky:? Yhdistävät munkit oksentamiseen.. Toivottavasti ei enää tänävuonna tulis, kun oli jo helmikuussa..
 
Elaffy voimia sinne ihan kamalasti! Vast ikään oksutaudin selättäneenä saat suuret sympatiat täältä... on se vaan, noh rehellisesti, p*ska tauti:sad001
Aavistuksen verran muakin harmittaa kun enää voi kuumeilla teidän kaa o.O jännäilen teidän testejä täällä taustalla :wink
Lambi meillä on AINA pääsiäisenä oksutauti... hauskuutta:/ toivottavasti säästytte tänä vappuna taudilta :Heartred
 
Tääl nous tiistaina 1 vuotiaalle kuume. harmittaa kun on nätti ilma ulkona eikä päästä sinne. Alkaa jo seinät kaatuu päälle mul. Onneks tänään ei oo enää ollut kuin ihan pientä lämpöä, jospa sit huomenna tai lauantaina jo päästäisi.
 
Paranemisia elaffyn ja emmiellen pienille :Heartred
Me oltiin viimmeks perjantaina pihalla, ollaan sen jälkeen vaan ovelta ihailtu hienoa piha ilmaa. Tänään oli pakko jo päästä pihalle, vaikka pienin vieläkin 38 kuumeessa... ja hyvin se pihalla viihtyi ja rauhallisesti otti. Maistuipa sille oikein ruokakin ulkoilun jälkeen! :)
 
Päikkäreitte jälkeen pienemmällä pomppaskin taas kuume yli 39°C. Soitin klo16 aikaa lääkärille ja saatiin aika klo17. Ja selvis että pienemmälläkin korva tulehtunut :sad001 Apteekkiin päästiinkin lähtemään jo klo16.55, eli mukavan ripeästi meni tällä kertaa lääkäri reissu :joyful: nyt kun vaan lapset tervehtyis ja sais taas yönsä nukuttua jotenkin :smiley-angelic001
Korvatulehdushan ei pitäisi olla tarttuvaa, mutta kummasti se on ollut aina samaan aikaan meidän pojilla o_O vai voisko se sitten kummiskin olla tarttuvaa? Nuohan on aina niin lähekkäinkin toisiaan että varmaan vaikutkin vaihtuu :p :rolleyes:
 
Korvatulehdus on jälkitauti, eikä siis suoraan tartu, mutta toki se korvatulehdusta edellyttänyt infektio hyvin todennäköisesti tarttuu perheessä lapsesta toiseen. Meillä on jokusen kerran viety myös kaikki kolme samaan jälkitarkastukseen..
 
Voimia sinne sairasteluihin :Heartred

Täällä kotiuduin illalla leirikoulusta Tallinnasta. Pitkä reissu, lähdettiin maanantaina
aamuvarhain ja illal puol seiska päästiin koululle takasi. Nyt oliskin sitten lähtö
kohta ep:lle pääsiäisen viettoon. Tänään koristellaan oksia mun vanhemmilla ja
illalla sitten miehen kotiin pariksi yöksi ja huomenna kiikutetaan lapsia autolla virpo-
massa, kun etäisyydet hieman pitkät noiden kävellä :grin

Mä sain menkat reissun aikana ohi ja mies täällä jo olikin selkeästi innokas, vaikka
oikea käsi nyt siis kipsattu ja kantositeessä. Hän oli päättänyt, ettei se häiritse ja
neuvokkaana keksi asennot, vaikka olihan se vähän koomista, kun hän ähisi ja
puhisi vähän väliä :hilarious: Mut ei se mitään, oli mukavaa, vaikka noilla siemenillä nyt
tärppiä tulekaan.
 
Niin ja leirikoulusta vielä. Oli oikeesti mahtava reissu. Näin oppilaista ihan uusia
puolia samoin kuin he meistä opettajista. Ja nautin, kun sain taukoa omista lapsista
ja vahtia vähän isompia tällä kertaa. Erikoisin kohde oli kyllä ampumarata, mutta
sielläkin oppilaat olivat todella kiltisti ja kaikille jäi hyvä fiilis. Etukäteenhän oppilaat
olivat sitä mieltä, että voi kökkö, kahden tädin kanssako meidän pitää lähteä, kun
luokanvalvojakin on täti :grin, mutta ei se tainnut kuitenkaan yhtään haitata. Me ei
nipotettu turhasta, että teinit saivat olla vapaasti muulloin paitsi, kun oli sovittu
jotakin.

Kuulin muuten eilen, että kollega raskaana. Huoh, koskakohan se olisi meidän
ryhmäläisten vuoro :confused::woot:
 
Jaksamista kaikille lasten sairasteluihin! :Heartred

Täällä on näin pääsiäisen teemaan sopivasti piilotettu munaa ihan huolella, että on kyllä kumma jos tästä ei kuoriudu mitään hyvää 9kk päästä :woot: sori, ehkä vähän liikaa infoo, mutta olo on ku seurustelun alkuaikoina :hug003
Jokin on kyllä miehenkin mielessä muuttunut totaalisesti, kun tässä yks päivä pengottiin lelulaatikkoa, mistä piti käydä läpi säilytettävät ja pois heitettävät lelut. Kun käteen osui helistin, mies sanoi hymyillen, että sille voi kohta olla käyttöä. Taitaa olla silläkin pikkasen vauvakuumetta. :love017
 
Eilen näytti jo hyvälle 1 vuotiaan sairastelu. Tänään sit taas heti herättyään oli kuumetta jo 38. :meh:
Meillä isommat lähti tänään mummolaan yö kylään. Pääsevät hekin vähän jonnekin.
 
Täällä odotetaan innolla huomista virpomis päivää kyselevät että kauanko vielä ym... Itse odotan aikaa Magneetti kuviin et tässä tämä kesä taitaa keppien varassa mennä plaah... Meilläkin on osa kuumeillut ja yskinyt nyt jo helpottaa hieman... Työt lisääntyy kovaa vauhtia tietää et tulossa kesä ja tooodella kiirus
 
Takaisin
Top