Suurperhe kuumeilijat

Mä oon sairaanhoitaja vastasyntyneiden tehovalvonnassa :happy: Nelisen vuotta ollu nyt poissa (lukuunottamatta toissakesää kun tein koko kesän sijaisuutta) ja en tiedä koska palaisin työelämään.

Vau! Tässä työ johon en kyl itse pystyis:eek:
Te sairaanhoitajat/lähihoitajat/ muuta hoitotyötä tekevät teette kyllä upeaa työtä:Heartred hatun nosto! Paljon arvokkaampaa työtä kun mun vuorolistohen/tilauslistojen teko ja juhlakansan nesteytys
o_O
 
Mä oon koulutukselta restonomi mutta en juurikaan oo tehny alan töitä.. Myyjän töitä tehty jo yli 8v ja alanvaihto kiinnostais kans kovasti kunhan vaan tietäis mitä haluaa tehdä "isona". :D
 
Daimi mulla sama ongelma! Alan vaihto kiinnostaa mutta vielä pitäis keksiä mikä musta isona tulee muuta kuin (toivottavasti) mummo:D
 
Mua niin vituttaa ku viimein keksin miksi haluan isona ja se ei vielä onnistunukkaa :sad001 mutta onneks nyt tiedän ja parin vuoden päästä sitte uus yritys.
 
Mua niin vituttaa ku viimein keksin miksi haluan isona ja se ei vielä onnistunukkaa :sad001 mutta onneks nyt tiedän ja parin vuoden päästä sitte uus yritys.
Mutta sä saat kuitenkin vauvoja(?) siihen tilalle:dummy1::dummy:! Ei varmaankaan olis ollut helppo yhdistää sen alan opintoihin ja työn aloittamiseen.
Asioilla on tapana mennä välillä paremmin kun itse osaisi suunnitella :happy:!
 
Meillä on oma yritys... Sit oon suurtalouskokki ja tarjoilija.... Työpaikka on 50m päässä ulko ovesta
Ai että, toi olis niinkun mun tulevaisuuden haave:p!
Mullakin nyt 2 min pyörämatka töihin, todella luxusta näin syrjäseudun ihmiselle!
 
Mie oon projektiassari rakennusalalla, 17vuotta olin pt-kaupassa erilaisissa tehtävissä kunnes vaihdoin alaa 2015.
Koulutukselta oon yo-merkonomi ja tarkotus olis joskus vielä saada tradenomin paperit.
 
Mutta sä saat kuitenkin vauvoja(?) siihen tilalle:dummy1::dummy:! Ei varmaankaan olis ollut helppo yhdistää sen alan opintoihin ja työn aloittamiseen.
Asioilla on tapana mennä välillä paremmin kun itse osaisi suunnitella :happy:!

Joo, tämä juuri! Vauvan takia kestänki tämän ja vielä ku sain sen vakipaikan nii teen rauhas nämä pari lasta (toivottavasti viä sen toisen!) ja sit käyn leikkaukses ja sitte haen uudesta. Kaikella on tarkotus!
 
Mie oon liikennemyymälätyöntekijä. Tykkään tehä vuoro töitä ja tykkään kun mul on arkisin vapaata. Mut sit taas toisaalta ois kiva jos ois viikonloput vapaita. Mieli tekis vaihtaa alaa, mut en tiedä mitä haluisin tehä.
 
Jokainen työ on yhtä arvokasta, ei tulis mitään ilman teidän muidenkin työpanosta :wink mä tykkään mun työstä, mutta kun sielläkin on se ongelma, että johtaminen sun muut asiat on perseellään, jolloin sitä miettii myös ite alan vaihtoa, mutta ei oo hajuakaan mitä se muu olis:smiley-bounce012

Torstaina oli jälkitarkastus ja nyt alkaa oleen ekaa kertaa semmonen olo, että olis kiva saada ittensä kunnolla kuosiin kesään mennessä:grin 18kg tuli raskausaikana ja niistä on lähteny -13kg:happy: vielä olis tiputettavaa.
 
Daimi mulla sama ongelma! Alan vaihto kiinnostaa mutta vielä pitäis keksiä mikä musta isona tulee muuta kuin (toivottavasti) mummo:D

Äippä, mä just mietin et n. kymmenen vuoden päästä voin olla jo mummu! Esikko tyttö täyttää viikon päästä 10!! En kestä!! Mihin meni 10vuotta!?! Vastahan tuo mun "taskukokoinen" vauva syntyi..:Heartpink
 
Kp2 mennään, jouluvauva lähenee:grin.. (kelpais!)

Höh kun ei tullut tärppiä. Mutta jospa tällä kierrolla :wink jouluvauva kyllä kuulostaa ihanalta! :happy:


Omalle kohdalle ajatellut ettei jouluvauvaa kun on niin paljon jo mun puolen suvusta synttäreitä niihin aikoihin, mutta nyt ajatellut että mitä sekään haittaa. Joulun aika on ihanaa ja vielä ihanempaa jos saa vauvaa nuuskutella :Heartred:rolleyes:
Mulla aika korkeat odotukset että nyt tärppäis ja tulisi marraskuu vauva, ovis limat ja kivut tänään huipussaan :p
 
Meillä yks syntynyt 1.12, miten ihanaa onkaan aloittaa joulun valmistelut kun koko suvun yhteisillä pikkujouluilla eli typyn synttäreillä:wink
Daimi jos tytöt seuraa mun jalan jälkiä niin eka lapsenlapsi tulis 15 vuoden päästä:wink jos näin menee nii sisulla on sillon pahin teiniangsti menossa ja mulla uunituore käärö ajaittain nuuskuteltavana:Heartred menikö hieman asioiden edelle kun esikoinen on vasta toukokuussa täyttämässä 8v:D
 
Äippä, joo asioiden edellä ehkä vähä..:grin Toivon et meidän vanhimmat tytöt hoitais ne koulut ensi pois kuleksimasta, iteki täytin 24 ku esikko syntyi.. Muttah..on ihana haaveilla siitäkin vaikka aikaa saa ja pitää kulua vielä paljon. Mulla kun ei oikein ole niitä nuuskuteltavia lähisuvussa tulossa ehkä ollenkaan enää.. nuorempi sisko tuskin lisääntyy ja veli opiskelee niin innokkaasti kihlattunsa kanssa ja vaikka vauvaa tulis joskus, olis tää nyytti niin kaukana että olisin vain täti siä toisella puolella suomea..
 
Meillä ei kans muut suvusta lisäänny, mun toinen veli ei tuu tekeen lapsia, toinen on lukios ja sisko on 13v. Miehen sisarukset on vakituisis parisuhteis, mutta veli opiskelee avokkinsa kans ja avokin koulu kestää vielä 4 vuotta, sitten menevät töihin todennäkösesti ja joskus vasta sen jälkeen tekevät lapsia, ja varmaan vaan yhden. Sen sisko on kihlois, mutta täytti just 20v ja ei tiedä mitä haluaa isona tehdä, joten tuskin tulevat hetkeen lapsia tekemään, tai eihän sitä tiä. Siks teen sisaruksia omille lapsille ku ne ei tuu serkkuja saamaan hetkeen.
 
Meil täytti esikoinen 10v marraskuussa ja oon kans ihmetelly, mihin aika oikein menee.
Keskimmäinenkin täytti jo 8 :O Ja muistaa nekin synnytykset kuin eilisen päivän.

Miehen puolelta yks serkku, joka syntyi syyskuussa. Muita serkkuja siltä puolen
ei näköpiirissä.
Mulla neljä sisarusta, joista yhdellä kaksi lasta ja kolmas syntyy heinäkuussa.
Muut eivät ole vielä ilmoitelleet perheenlisäyksestä ja veljenikin päätti pitkän
suhteen eikä ole uutta kuulunut. Onhan noi sisarukset jo kuitenkin tänä vuonna
35, 33, 31 ja 28, että vois jo uutisia odotella. Nuorin sisko sanoi, ettei hänelle
ole tullut minkään sortin vauvakuumetta, mutta että kannattais toimia ennenkuin
ikää on liikaa, jos mielii lapsen saada.
 
Meillä esikko tulee jo 18 apuva ei oo todellista... Mulla on 2 vanhempaa veljeä joista toinen on poissa ja tämä toinen on hyvin harvoin tekemisissä.. Sekin on todella harmillista.. Tämä joka poissa niin soiteltiin päivittäin kuulumiset ja niitä on ikävä
 
Mulla ei vauva kuumetta ollut ennenku alettiin kakkosta yrittää:D
Ja siitä eteenpäin on ollut enempi vähempi vauvakuumetta:wink
Toivon kans että lapsoset elää nuoruuden ja opiskelevat ammatin enneku alkavat lisääntymään... 20 puol väli on hyvä aika lisääntyä :wink
Onneks meillä tulossa vauveleita sukuun nuuskutettavaksi vielä enne sitä :Heartred
 
Takaisin
Top