Suurperhe kuumeilijat

Mulle on tullu nyt 4 jälkee se olo : ”ihanaa ei enää ikinä tätä vauvavuotta”

Sterilisaation pitävyys riippuu myös tekotavasta. (Klipsit tarvii hetken aikaa et on pitävät ) toki jokanen steri voi kumoutua jos keho ”parantaa” ittensä siltä osin.

Meillä ollaa nyt vihdoin ja viimein parantumassa.. ennen joulua viimeks oltiin kaikki terveitä..
 
Kolme päivää ollut nyt töissä. Eilen illal rupes selkä ja jalat kipuilee. Tänään ovatkin sit olleet tosi kipeet. Onneks osasin kyl varttuakkin et ne tulee kipeytyy, kun on seisoma työ. Onneks nyt on pari vapaata. On kyl ollut ihan kivaa ollut olla töissä.
Puolet on nyt sairastanut meil tuon vatsataudin. Ite oon siinä vielä selvinnyt. Nyt vaan yrittää flunssa sit tulla muhun.
 
Emmielle, toivotaan ettei flunssa pukkaa päälle!

Mulla olis kauheat ovis oireet! Vähänkö houkuttelis hyödyntää... :nailbiting: :wacky: en kyllä tiedä voisko näin pian olla oikeasti ovis keskenmenon jälkeen :think005 keho ainakin koittaa semmosta vihjailla :rolleyes:
Miten tuntuu että tosta keskenmenostakin on jo kauan aikaa, vaikka todellisuudessahan siitä on vasta pari viikkoa kun kävin verikokeissa :wideyed: aika mennyt jotenkin ihan ihmeellisesti kun tuntuu että siitä olisi jo vuosi.. kauhean hitaasti kulunut aika. Piti monta kertaa tarkistaa kalenterista että onko siitä tosiaan niin vähän aikaa :facepalm:
 
Marsupilami toivotaan tärppiä!
Tosiaan Lambi, eikös sullakin pitänyt olla menkat täs just?! Eihän oo alkanut :wink
No niin nyt sit flunssaan kaaduin minäkin:sad001 sisukin tuntu illalla hirveen lämpösälle mut nyt vaan jokeltaa iloisesti:Heartred
Voi luoja kun niin toivon että mun pikku ukko pysyy terveenä!!!
Missä muuten Warheart luuraa?
 
Mä sairastuin toissayönä mahatautiin..:grumpy:Sairaslomaa pari päivää. Nyt alkaa olo
jo helpottamaan vähän, mutten halua mennä töihin tartuttamaan. Eilen olisin
nukkunut koko päivän, mutta eihän se äitinä onnistu.

Minkäs alojen ihmisiä täällä muuten on? Itse opetan teinejä :playful:
 
Mä sairastuin toissayönä mahatautiin..:grumpy:Sairaslomaa pari päivää. Nyt alkaa olo
jo helpottamaan vähän, mutten halua mennä töihin tartuttamaan. Eilen olisin
nukkunut koko päivän, mutta eihän se äitinä onnistu.

Minkäs alojen ihmisiä täällä muuten on? Itse opetan teinejä :playful:
Tsemppiä palautumiseen!
Teet kyllä töistä raskaimpaa! Teinien opettaminen vaatii kyllä oikeeta luonnetta.
Mä oon insinööri, mutta vaihtanut nyt kotihoitoaikana ravintola-alalle, ainakin välillisesti. En jaksais enää toimistohommiin. Yrittäjyys houkuttais..
 
Mikäs tilanne muuten Lambilla? Pääsetkö jo testailemaan :wink
Ja olikos täällä muita joilla piina päivät menossa? :)
Hyvin on aikakäsitys siellä hallinnassa :p!
Pitäis tässä viikonlopun aikana alkaa, yhden negan jo testasin. Saa jäädä testit mun osalta, otan mieluummin menkat kun yhtään negatestiä enää..
Yhtään osaa sanoa onko oireita vai ei, flunssa loppusuoralla vähän häirää oloja. Vielä en kuitenkaan luovuta, tulee jos on niin tarkoitettu!
 
Onnea zeni hyvistä ultraa kuulumisista ja tyttö veikkauksesta :)
 
Kiitos, lambi :Heartred Sellaista päivä kerrallaan työtähän se on, vaikka vaatiikin jatkuvaa ennakointia.
Ja vaikka saikulla ei ole kiva olla, on töihin kiva palata, kun siellä aina joku oppilaista on kaivannut kuitenkin :)
 
Onnea zeni ultrakuulumisista:Heartred

Helena80 nostan hattua ammatille! Teet arvokasta työtä.

Mä oon lähihoitaja, sain vuoden vaihtees kotihoidosta vakipaikan, tykkään nykyään kyllä työstä vaikka todella paljon näkee epäkohtia ja vääryyttä. Yritin vaihtaa alaa vuoden lopulla mutta kohtalo päätti toisin, ja nyt vaihdan sen alan lasten jälkeen.
 
Takaisin
Top