Sukupuoli

Oli miehen mielestä ultrassa ihan pojan oloinen ja sama fiilis myös mulla ollut nyt jo pidempään, joten eiköhän se poika ole. :) Selviää toivottavasti parin kuukauden päästä.

Kommentoidaan nyt vielä tähänkin ketjuun, että poikahan se sieltä on tulossa, niinkuin pitikin (parin kuukauden takaista kommenttiani tässä ketjussa lainaten). :) Mä en liikutu vieraiden ihmisten seurassa kovin helposti, joku lukko päällä silloin, mutta kyllä ultrassa tuon uutisen kuultua oli kyyneleissä pidättelemistä. Varmasti olisin ollut aivan yhtä iloinen tyttöuutisista, mutta kyllä tuo poikauutinen oli tosi mieluinen.
 
Jospa itsekin kävis tänne huikkailemassa, että poika köllii vatsassa, niinkuin olin arvellukin :)
 
Tyttö kuulema tänne tulossa, ei ainekaan ultrassa näkynyt mitään merkkejä pojasta :wink
 
Meille ru:ssa lääkäri veikkaili poikaa ja kätilö tyttöä :D Luotan tässä siis kätilön sanaan, jolla lienee hieman enemmän kokemusta sukupuolen veikkailusta :) Rohkenin miikkareilla tilata myös enemmän tytölle sopivan hatun tulokkaalle :smiley-angelic006
Josko me saatais selvyys sukupuoleen seuraavassa ultrassa joka on 21.3 :)
 
Zeni, mikä ultra teillä silloin on? Onko se kunnan tarjoama, vai menettekö yksityiselle 4D:hen?
 
Kontrolliultra ton mun kilppari takia. Pitää piskuisen kasvua seurailla :)
 
Ahaa, niinpä oletkin tainnut täällä kertoa. :)
 
Meille tulee poika :) Selkeästi näkyi ultrassa. Onneksi poika, koska siinä uskossa olin ja toivoimme molemmat poikaa. Mies ei vaan uskaltanut sitä ennen ultrausta mulle kertoa, et hänenkin toiveensa oli poika :p
 
Meillekin oli siis vahva poikalupaus :) tyttöolo on ollut ja jotenkin itsellä ollut todella erikoinen olo kun poikaa luvattiin. Mulla on yks sisko ja jotenkin tuntuu ettei mitään tietoa mitä pojan kanssa tehdä muuta toisaalta ympärillä on niin paljon tyttöjä että hyvä vain. Mies ja meidän molempien isät, etenkin minun isä on pojasta aivan uskomattoman innoissaan ja itelläkin sen takia todella onnellinen olo :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on jo tyttö, jota synnytykseen asti väitin pojaksi, kun en vaan uskonut ultria :grin.
Nyt haaveiltiin vähän pojasta, mutta toinen tyttö näyttäisi olevan tulossa. Pelkäsin, että miehelle olisi kovempi pala ettei saadakaan poikaa, mutta en nähnytkään mitään pettymyksen ilmeiltä :Heartred
 
Meillä tosiaan poika esikoisena ja oli kyllä varsinkin mun isälle ja isäpuolelle toiveiden täyttymys, kun itsellä sisko ja isäpuolella kans kaksi tyttöä =) Nyt sitten luvattiin tyttö ja on kyllä ihanaa saada tyttökin! Poikien pepun pesu on kyllä helpompaa puuhaa :D
 
Meillä esikoinen on tyttö ja mä kasn synnytykseen asti olin varma että poika on tulossa, mut tyttöhän tuo oli ja nyt olis tulossa pikkuveli :Heartred
 
Miullakin tosissaan esikoinen tyttö, jotenka päässeevät tappelemmaan keskennään sitte siskokset, niinku myö joskus aikoinnaan siskojen kanssa :D :Heartred
 
Takaisin
Top