Stalkkeri ilmoittautuu

Lämpimästi tervetuloa myös Antonia! Tää meidän lokakuisten porukka on vissiin aika vetovoimainen, onkohan mihinkään muuhun ryhmään liittynyt uusia jäseniä enää tässä vaiheessa? :wink Hieno homma! :)
 
Elokuussa 2020 tulee vielä: "olen seurannut tätä lokakuisten palstaa sieltä plussaamisesta lähtien, mutten rohjennut kirjoittaa itse. Mutta nyt kun pikku-Kalle on menossa kouluun, on ihan pakko päästä purkamaan ajatuksiaan, kun en tiedä minne muuallekaan."

Niin kauan ku sivu on pystyssä ni mahtuu uutta kirjoittelijaa. Ja kun koko ajan on uusia vaiheita lapsella ja äitiydessä, niin koskaan ei oo ns myöhästä liittyy mukaan. Aina on jotain puitavaa.
:)
Mä oon koko ajan ollu sitä mieltä, että täällä on rakentava ja hyvä henki, mut en oo oikeesti seurannut muita kuukausia, että onko tää jotenkin sit harvinaista? Sen oon huomannu googlettamisten kautta, että esim yhellä nimeltä mainitsemattomalla K:lla alkavalla palstalla on eriaiheisissa ketjuissa aika paljon pelkkiä provoja ja paskanjauhajia, joten sinänsä tää on ihan toista maata.. :)

Eka tutustumiseni keskustelupalstojen viehkeään viidakkoon, onni lykästi ku sai teidät kommunikaatiokumppaneiksi! :D
 
"Äiti, miks sulla on kirjanmerkeissä tämmöinen las-ket-tu-ai-ka-lo-ka-kuus-sa 2013 juttu?... Äiti, täälläkin on joku murmeliini, tuu lukeen tätä mulle?! - No mä luen sitten ite!"
 
tuolta marraskuisista huikkaan että lueskelen minäkin teidän ketjuja, tosin luen muitakin, mutta teillä tuntuu olevan aktiivisinta rupattelua ja pitkälti samanlaisia juttuja voisin itsekin kirjoitella :) ja itselläni jossain määrin rajoittaa juurikin tämä täysi julkisuus omaa kirjoittelua,pieni paikkakunta :p ja sen verran itse "stalkkausta" jotta parikin teistä taitaa asustella lähipaikkakunnalla missä tulee töissä käytyä:grinmutta ei, en tiedä siis tarkemmin keitä olette :)
 
Syyskuisten keskustelut on hiljentyneet jo kauan sitten, taitaa tulla vain muutamia viestejä viikossa. Elokuiset on viestimäärästä päätelleen tainneet tehdä vähintäänkin jonkun ennätyksen, siellä on todella paljon keskustelua non-stoppina. Muita en ole sitten edes vilkuillut, noita elokuisiakaan en mitenkään aktiivisesti ja viime aikoina en enää ollenkaan, mutta viestimäärä puhuu puolestaan. Olen ollut oikein positiivisesti yllättynyt että tässä meidänkin porukassa on keskustelut jatkuneet näin vilkkaina vaikka lapset on kohta jo vuoden ikäisiä. Se on mukavaa :)
 
Oli pakko käydä katsomassa tuota viestistatistiikkaa ja tosiaan, meidän ryhmä on ollut aktiivisimmasta päästä. Vaikka elokuiset kyllä räjäyttävät potin :grin
 
Kröhöm, no täällä olisi itse asiassa vielä yksi stalkkailija :p Kirjoittelin ihan alussa pari viestiä muistaakseni, sitten se vain jäi ja olen lähinnä lueskellut muitten juttuja.

Tämän nimimerkin takana stalkkailee kolmikymppinen etelä-Tukholmassa asuva ruotsinsuomalainen, kotona ryömii 28/10 syntynyt tyttö. Niin ja on täällä kotona vielä mies ja koirakin. En tiedä, että kuinka aktiivisesti jaksan kirjoitella, mutta jos sitä yrittäisi ryhdistäytyä! :-)
 
Mä näin unta, että tänne tuli vaan lisää ja lisää porukkaa, kunnes lopulta ilmaantui nimimerkit "Latteäidin äiti" ja "herneen anoppi". o_O


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top