Sikiön liikkeet..

Meillä neuvolan th oli myös ihmeissään, ettei se hengittele tuolla lapsivedessä. Palleaa opettelee käyttämään, mut hikka on sitä hengitysharjoittelua. Kysy vielä multa, että osaatko ite hengittää veden alla? No joo en, mut mitä se sit muka on? Ku täälläki selvästi näkyy, vaikka on tota läskiäki itellä! :hilarious:

No olipa nokkela heitto sun terkalta..:hilarious::rolleyes: Oikeasti mä niin Ihmettelen noiden työntekijöiden tietämättömyyttä, miten monet meille selvät asiat on niille ihan ennenkuulumattomia?! Voisko olla et jos ne on kouluttautuneet aikoja sitten ja tullut lisää tietoa sen jälkeen mistä he eivät tiiä..? Mut täytyisi niiden kyl mun mielestä päivittää osaamistaan niinku muidenkin:bored:
Sama homma esimerkiksi lääkkeiden kanssa, tuntuu et ihan riippuu siitä keneltä lääkäriltä kysyy et mitä saa syödä. Mm melatoniinia on toinen suositellut, toinen kieltänyt, samoin yks lääkäri määräs mulle vahvat tulehduskipulääkkeet jotka toinen lääkäri sit kielsi kun kysyin niistä... Pitää vaan vissiin olla ite aikase tarkkana!
 
Liekö siis tuommoisia hengitysharjoituksia, kun välillä mahassa värisee hassusti?! Minä jo ajattelin, että mitä hän kramppaa.. Hikan kyllä selvästi erilaisena tunnistaa.
 
Hihii, olisko noin :hilarious: No, ei ainakaan siis vaarallista :) Luinkin uudestaan noita hengitysjuttuja eikä ne värinältä kuulostanutkaan.

Mä oon kans kuullu et ne värinät ois vauvan pissaamista! Joko et se tulee siitä ihan pissistä tai et vauvan kehittymätön hermosto jotenkin värisyttää koko tyyppiä kun pissaa... voi pieniä:hilarious:
 
Täälä kans hengitysharjoitukset näkyy ja tuntuu ja vauva teki niitä myös kun tällä viikolla ultrattiin äitipolilla kun olin kokoarviossa, lääkäri totesi saman myös ääneen.
 
Miullaki näkkyy ja tuntuu käteen hengitysliikkeet, vasta hikan loppumisen jälkeen näky :)ja vauva liikkeet nykysin, ku nukkumaan on rupeemassa. Tuntuu ku yrittäs hyppii sängyllä :'D vasemmalla kylellä jos makkaa ni jalat tuntuu vasemmassa kylessä ja pylly tullee ulos oikeesta! Venyttää mahanahkaa ihan huolella! :DD
 
Juuri eilen lääkäri sanoi niistä hengitysharjoituksista, että olenko ite huomannu, kun hän huomasi.
Että on ihan todellinen juttu kyllä!
Ite en kyl paljoo liikkeitä analysoi. Mönkii mitä mönkii.
 
Ennen joulua oli kokoarvio äitipolilla ja siellä ultrassa näkyi hengitysharjoitus. Siinä lääkäri kysyi multa tunnenko sen. Kyllä sen tunsin kun tiesin mihin kohtaan keskityin kuulostelemaan. On noita tuntunu nyt kotonakin. :happy:
 
Taas oppii uutta. Minä oon hikan oppinu tunnistamaan, se on sellaista hassua nykimistä ja tuon värinän olen olettanut olevan sitä pissaamista, se on ilmeisesti poikavauvojen juttu.
Eikä vaan mahassa, kuulemma aikuisia miehiäkin värisyttää joskus pissaamisen jälkeen, eli se on joku miesten juttu :grin
Mutta nuo hengitysharjoitukset oli mulle uutta tietoa. Just tässä menneellä viikolla ihmettelin yksi ilta että nyt on jotain ihan uutta liikettä mitä en tunnista.
Mahassa kohoili pienesti ja säännöllisesti, ja sen tunsi just ja just kättä vasten. Huusin miehenkin kokeilemaan että mitähän tämä on. Kiva tietää että ihan normaalia puuhastelua :)
 
Taas oppii uutta. Minä oon hikan oppinu tunnistamaan, se on sellaista hassua nykimistä ja tuon värinän olen olettanut olevan sitä pissaamista, se on ilmeisesti poikavauvojen juttu.
Eikä vaan mahassa, kuulemma aikuisia miehiäkin värisyttää joskus pissaamisen jälkeen, eli se on joku miesten juttu :grin
Mutta nuo hengitysharjoitukset oli mulle uutta tietoa. Just tässä menneellä viikolla ihmettelin yksi ilta että nyt on jotain ihan uutta liikettä mitä en tunnista.
Mahassa kohoili pienesti ja säännöllisesti, ja sen tunsi just ja just kättä vasten. Huusin miehenkin kokeilemaan että mitähän tämä on. Kiva tietää että ihan normaalia puuhastelua :)
Mulle on kolme ultraajaa povannu tyttöä eikä kukaan kolmesta pojasta oo näitä värinöitä pitänyt :rolleyes: Mielenkiinnolla odotan mitä tulee.
 
Taas oppii uutta. Minä oon hikan oppinu tunnistamaan, se on sellaista hassua nykimistä ja tuon värinän olen olettanut olevan sitä pissaamista, se on ilmeisesti poikavauvojen juttu.
Eikä vaan mahassa, kuulemma aikuisia miehiäkin värisyttää joskus pissaamisen jälkeen, eli se on joku miesten juttu :grin
Meidän esikoinen ainakin on todistettavasti tyttö, ja pissavärinöitä oli sekä ennen syntymää että edelleen taaperona. :wink Että ei se ainoastaan miesten juttu ole.
 
Meidän esikoinen ainakin on todistettavasti tyttö, ja pissavärinöitä oli sekä ennen syntymää että edelleen taaperona. :wink Että ei se ainoastaan miesten juttu ole.

Täälläki tyttö väristelee pissatessaan:)
 
Ai pissaamisestako se johtuu.... :D oonki välillä miettiny et mikä sen aiheuttaa enkä muista tätä aiemmista... meillekin on siis povattu tyttöä...
 
Tänään alkanut tytöllä mieletön pyöriminen jo joskus viiden aikaan aamulla.. ei oikeastaan hetkeäkään paikoillaan paitsi sillon ku liikun ite (mitä en oo kovin paljoa tehnyt:grin). Vatsa vääntyilee puolelta toiselle, istumaan ei pysty ku jotku vauvan osaset/kohtu jää kylkiluiden alle, ja sen pyöriminen sattuu niin täysiä.
Ainakaan ei tartte liikelaskentaa tehä mut on tääki jo outoa!
 
No mulla ei tuo otanta ollutkaan kovin laaja, sen mitä oon tuttavien kanssa jutellut tuosta värinästä niin heillä kaikilla on sitä ollut vaan poikaodotuksissa ja tytöistä ei semmoista muista tunteneensa, mutta hauskaa että sitä kuitenkin esiintyy molemmilla sukupuolilla :grin
 
Mie en oo huomannu kenenkään ootusaikaan :D ja tää jo 4. Kaikki tyttöjä.
 
Takaisin
Top