Seksi

elisa90

Jostain jotain jo tietävä
Hieman arka aihe,mutta sain helmikuisten puolelta idean... eli onko raskaus vienyt kokonaan halut vai onko pysynyt ennallaan..? olis kiva kuulla toistenkin kokemuksia ni ei tars yksinään pohdiskella..
Itsellä kun ei ole minkäänlaista pahoinvointia niin se ei ole vaikuttanut touhuiluun, halut on tainneet vaan entisestään lisääntyä...:grin
 
Joo ei itselläkään mitään laskevaa halua. Mut siis välillä vähän kuivat paikat, tosin todella vaihtelevaa.
 
Halut ennallaan, että kelpaisi vaikka useamman kerran päivässä :D Pahoinvointi helpottaa yleensä seksin ajaksi, onneksi. Edellisessä raskaudessa oli loppu ihan tuskaa kun miehellä teki mieli ehkä kerran viikkoon ja mä hypin suunnilleen seinille! Toivottavasti ei nyt tuu samanlaista kylmää kautta..
 
Ihan yhtä huono tilanne, kuin ennen raskauttakin. Tosin nyt ei kyllä itseä kiinnostakaan, koska paha olo 24/7. No, ehkä ens elämässä paranee.
 
sama täällä warheart... tuntuu että voisi useammankin kerran päivässä kelvata.. :D ihan ihme... edellisessä raskaudessa puolessa välissä oli meilläkin kylmää, mutta taas loppuakohden alkoi halut kasvaa... saas nähdä kuinka nyt käy.. :)
 
Mullaki alussa oli iha jäätävät halut :D nyt tainni vähä laantua...mieshä aina iha innoissaa ois :D ei vaa ite aina enää illalla jaksa ku sänkyyn asti pääsee ja ipanoide aikaa päivällä vähä hankalaa :D mut vaihtelee siis tosi paljon miten haluttaa..mua ku haluttas yleensä aina keskellä päivää JUST sillon ku ei voi :sad001
 
Itellä haluja on tullu lisää mutta miehellä just toisinpäin :/ johtuiskohan jotenki tuosta vatta asukista,pelko miehellä,en tiiä. Eiköhän tämä tästä :)
 
Plussan jälkeen hävis kokonaan vaikkei edes huonoa oloa voi syyttää :sad001
Pistän tän hillittömän väsymyksen piikkiin, ilalla ei edes jaksa ajatella muutakuin nukkumista.
 
Täällä ei edelleenkään tilanne parantunut. Mitäpä sitä harrastamaan, kun vauva kerran jo tulossa. Kun olis vielä joku kivi kääntämättä, tekisin mitä vaan et tilanne paranis.
 
Enni onks sulla itellä haluja ja miehellä ei? Vai eikö kumpaakaan touhut kiinnosta? Jos molemmilla kiinnostusta, niin sit vaan joskus tuumasta toimeen! Meillä toimii ihan suoraan ku toinen sanoo, että mennäänkö panemaan :D Mitä sitä kiertelemään :P
 
Miestä ei kiinnosta. Eikä liity raskauteen, ei kiinnostanut ennen sitäkään. Lapsen kuitenkin halusi, joten oli pakko panostaa sen aikaa. Olen kokeillut kaikki meille sopivat keinot tilanteen korjaamiseksi, mutta saan vain katteettomia lupauksia. Ja ei ole mitään ongelmaa ja kaikki on kuulemma hyvin, ei vaan tapahdu mitään. Minä haluaisin siis vaikka kolmesti viikossa, mies kerran kahdessa kuukaudessa. Kahden vuoden jälkeen tilanteessa ei ole tapahtunut muutosta parempaan, vaikka kaikkeni olen mielestäni yrittänyt.
 
Aika ikävää Enni :sad001 meillä se ehkä enemmän on nii ollu aina et mies haluu enemmän ku mä.... :/
 
Voi ei Enni :sad001 Onko tietoa miksi mies ei halua? Vai eikö ole sitten vaan seksuaalinen ihminen ja pärjää vähemmällä? Mulla oli exän kans sama ongelma, lopulta eroon päädyttiin osin seksinpuutteen vuoksi.. Haluja ei tietenkään voi pakottaa, mutta voihan niistä asiallisesti yrittää keskustella. Voimia! Ikävä kyllä tiedän miltä susta tuntuu :sad001
 
Ei ole,mies ei kuulemma itsekään tiedä. Hänen mielestä kaikki on hyvin. Minulla on aiemmissa suhteissa seksi toiminut, mutta joku muu osa ei. Sen takia olen päättänyt, että tämä on kuitenkin paljon parempi näin päin.

Keskustelua, asiallisesti ja nätisti, olen yrittänyt tuhansia kertoja. Johtaa riitaan, koska mies hermostuu, hän ei halua keskustella mistään vakavista asioista. Varsinkaan, jos ne liittyy häneen itseensä. Terapiaakin olen ehdottanut, ei lähde, koska hänellä ei ole mitään ongelmia. Turha miun sinne yksin olis mennä. Ärsyttää ja harmittaa vaan niin vietävästi, miksi vain mie oon se, joka tässä kärsii :mad:

Toisen ei tarvii tehdä mitään,mitä ei halua eikä huvita. Ja saa vielä huutaa ja tiuskia päälle. Toinen taas ei saa mitään, vaikka haluais ja tekis kaikkensa, että seksi toimisi. Edes kompromissiin mies ei ole suostunut. Tai siis kyllä hän suostuu ja lupaa, mutta ei koskaan pidä niitä. Ymmärrän, että aina ei huvita, mutta vois joskus edes kokeilla tai tehdä toisen mieliksi. Mie taas en saa ikinä mitä haluaisin,enkä sais ees valittaa siitä o_O Hmph! :confused:
 
Mä oon aina halunnut paljon enemmän kun mies.. Alku vaiheessa, raskaana, synnytyksen jälkeen. Mieskin halusi yleensä pari kertaa viikossa. Mä taas joka päivä.

Nyt ei yhtään huvita ja harmittaa kyllä itseä! Tosin syynä voi olla, että mies on arkipäivät intissä niin sen puutteen takia halut vähenee.. Noh, ehkä tää tästä.
 
Onhan seksi iso osa parisuhdetta... Itse päätin sen tuon edellisen eron jälkeen, että jos uuteen suhteeseen lähden, tulee kaiken toimia, ei siitä mtn tule muuten. Tuo on kyllä inhottavaa jos itse joutuu uhrautumaan ja kärsimään tilanteesta! Ihme ettei mies ymmärrä miten tilanne koskettaa, vaikka terapiaa olet ehdottanut o.O Pitäishän hänen sinne lähteä mukaan edes todistaakseen, ettei mikään ole vialla... Ihme touhua... Kyllähän tohon varmasti pitäis ennemmin tai myöhemmin joku kompromissi löytyä jos yhdessä mielii olla, tai siis jos yhdessä ONNELLISENA mielii olla.
 
Takaisin
Top