Seksi

Mä en suostu paljoa viikkoa kauempaa ilman olemaan, ellei ole jotain todella painavaa syytä :D Synnytys ei ole haluja vienyt mulla kertaakaan...

Mä repesin ja leikattiin auki, niin kesti jo pelkästään tikkien sulaminen niin en oikeen sisääni mitään halunnut! :D mä kyllä itse tyydytin sitten miehen kerran viikossa sen kahden kuukauden ajan mitä en uskaltanut kipujen takia. :)

Mullakin kyllä oli halut tallella heti, mutta vaurioitten ja jälkivuodon takia oli ihan hyvä odottaa. :)
 
Juu, toki se on eri asia jos synnytyksessä pahat vauriot kärsii :/ Mulla hävisi tuontoa tässä kolmannen synnytyksen jälkeen ja itkin seksin jälkeen ku tuntui aluksi niin kamalalta :sad001 Kun jaksoi treenailla lantionpohjaa ahkerasti päivittäin, niin tunto onneksi parantui... Joo en mitenkään paljoa ole seksistä riippuvainen ;D
 
Juu, toki se on eri asia jos synnytyksessä pahat vauriot kärsii :/ Mulla hävisi tuontoa tässä kolmannen synnytyksen jälkeen ja itkin seksin jälkeen ku tuntui aluksi niin kamalalta :sad001 Kun jaksoi treenailla lantionpohjaa ahkerasti päivittäin, niin tunto onneksi parantui... Joo en mitenkään paljoa ole seksistä riippuvainen ;D

Onneksi kuitenkin parani nopeasti ja alapää on nyt kuin uusi! :D
 
Mullakin oli sellanen vekki tehtynä alapäässä, että kaks kuukautta sai mies odottaa ja ekan yrityksen jälkeen vielä hetken, kun tuntui että koko alapää ratkeaa :D onneksi sitä seksiä ehtii harrastaa elämän aikana niin paljon, ettei meitä odotus haittaa :)
 
Töytyy sanoo että se tunne synnytyksen jälkeen ekat kerrat kun tuntuu et heiluttelee nakkia porttikongissa. Ja se tunnottomuus :sad001
 
Mulla tuntui varmaan jopa paremmalle ekalla kerralla :eek: ja muillakin kerroilla.. Tosin synnytyksestä oli kaksi kuukautta, kun ekan kerran onnistuttiin, niin siinä oli ehtinyt palautua ja treenata lantiopohjanlihaksia! Mies kyllä sanoi samaa, että tuntuu jopa paremmalle, ihme kyllä. Mä kuvittelin että alapää on loppuelämän pilalla. :D

Toivottavasti ois yhtä positiivinen kokemus tän jälkeen. :p

E: paremmalle ja paremmalle... Niin paremmalta kun ennen! :hilarious:
 
Mulla tuntu noin 80% paremmalta kun ennen synnytystä, lääkäri oli ystävällisesti tikannut varmaan sitten kireemmälle kun alkuperäisesti oli :D
 
Jokaisella parilla on omat tapansa ja pääasia varmasti että molemmat on tyytyväisiä. Meillä tyydytetään yksin, toistemme seurassa ja toisiamme. Sanotaan kyllä suoraan jos panettaa tai toivoo toisen tyydyttävän, mutta joskus hyvä vaihtoehto on vaan hommailla itsekseen. Mä en tarvitse itsetyydytykseen yhtään mitään kuvamateriaalia tai mielikuvia toisista tai omasta miehestä vaan ihan vaan mekaanista suoritusta :wink
 
Meillä meni kans synnytyksen jälkeen joku 1,5 kuukautta ilman seksiä, sen verran hyvin sain tikkejä. Eka kerta sen jälkeen ei mulla ollut ainakaan tunnoton. Teki tosi kipeää ja vielä pari kertaa sen jälkeenkin. Miehen mielestä sen sijaan tuntui kuulemma paremmalta kuin ennen, tosin liekkö siinä ajassa jo unohtanut miltä se tuntui ylipäätään. :-D
 
kyllä meillä on kanssa sallittua omakiva, ei aina olla samoilla fiiliksillä ja silloin pitää toiselle antaa sitä tilaa. itseä ei kyllä häiritse jos mies jynkkyäkin katselis vaikkakaan itse en moista ymmärrä, minusta se on ällöä :D ja kyllä, mulle riittää ihan oman miehen ajattelu :wink

Töytyy sanoo että se tunne synnytyksen jälkeen ekat kerrat kun tuntuu et heiluttelee nakkia porttikongissa.
kiitti Ajna, päivän naurut tuli tässä :D (siis vertauskuvana, ei se, jotta sulla on ollut sellainen fiilis)
 
Onks teillä jtn asentoja jotka ei tunnu hyvältä. Itsellä ainakin takaapäin tuntui epämukavalta, ei nyt ehkä kipua mut jotain outoa tuntemusta. Mistähän sekin kertoo...
 
Ei kai... Viimeks en ekalla puoliskolla pystyny lähetyssaarnaajaa ja tokalla takaa päi. Tosin mun alapää kuoli heti alkuraskaudessa ja seksi sattui koko raskausajan.. Siitä huolimatta kyllä harrasteltiin viikottain.. :D
 
Tääkin oli hassua ku ei voi sanoa edes kivuksi mut sellainen todella outo tuntemus. Sama jos päällä nousin "istumaan". Nyt vasta nämä tulleet.
 
Tääkin oli hassua ku ei voi sanoa edes kivuksi mut sellainen todella outo tuntemus. Sama jos päällä nousin "istumaan". Nyt vasta nämä tulleet.
Kohtu siellä antaa tuntemuksia koska saa vähän enemmän käskyä just päällä ja takaa siis mies pääsee lähemmäs kohdunkaulaa joka taas potkii itse kohtua. Itse pidin tätä tosi epämiellyttävänä.
 
Mun tekis mieli pitkästä aikaa mutta kun nyt tietysti on tää selkö ongelma.. uskaltaskohan ottaa riskin tänään siitä että selkä huutaa piinaansa...
 
Ajna: joo siis epämiellyttävää juurikin ei niinkään kipua. Mut ei kyl pystynyt niin jatkamaan...
 
Täälläkin saattaisi jopa pitkästä aikaa kiinnostaa, mutta ei vuodon takia toivoakaan, että vois koittaa. Tulossa pitkät yhdeksän kuukautta, jos tuo hematooma ei jätä rauhaan.:arghh:
 
Monet mun vähäisistä raskausoireista muistuttaa kokemiani yhdistelmäe-pillereiden sivuoireita, joihin lukeutuu muun muassa haluttomuus... :meh: Juuri kun ei tarvitsisi laskelmoida kiertoja tai oletettuja ovulaatioajankohtia puhumattakaan tauosta kuukausittaisista verilöylyistä niin ei pahemmin kiinnostakaan mikään sekstailu, höh.
 
Mulle tuli maha kipeeks viimeisimmän orkun jälkeen kyl pisti miettimään et uskaltaako enää...ihan hullua. Haluja ois sikana. Viime raskaudessa menin taas ihan haluttomaksi melkein alusta alkaen.
 
Mulla kans kävi samanlailla viime kerralla eli kaks viikkoo sitten. Kipeyty niin ettei tuntiin pystyny edes käveleen. Mutta tosiaan eipä oo tarvinnu enää huolehtia tosta asiasta kun ei näköjään enää kelpaa. Kun jotain yritän niin päättyy usein siihen että lähen makkarista itkien pois ja huudan etten enää kelpaa sulle! Miten niin perushormonijuttuja...? Naurattaa jälkeen päin vähän mutta sitten taas toisaalta harmittaa ja aiheuttaa huonoo itsetuntoo mikä mullon kyllä aina ollu. Kyllähän tuo aina yrittää mumista ettei johdu susta ja tiiän että se on väsyny kun joka päivä tekee noin 12-18 tuntista työpäivää. mutta kyllä nyt on tullu semmonen olo etten viitti enää yrittää enää ettei nää vähäsetkin itsetunnon rippeet katoo.
 
Takaisin
Top