seksiä raskaus aikana + muuta löpinää :)

nona911

Satasella mukana keskusteluissa
heipä hei kaikille!
 aloitan uuden kun tuo "plussahan sieltä tuli" oli jo niin pitkä
rv 8+2. toinen raskaus(ensimmäinen meni kesken vk 6-7)...
oloja on ollut jos jonkinlaista mm. nippailua masussa, etovaa oloa, huimausta, uupumusta/ väsymystä, kylmyys, ruoka ei oikein maistu ja minä kahvin suur kuluttaja en pysty juomaan nyt ollenkaan kahvia... viikon päästä ensimmäinen neuvola käynti, josko silloin tulisi varmistus että siellä jotain oikeasti on! ei jotenkaan vaan ota uskoakseen <3

kyselisin teiltä muilta kokemuksia seksistä raskauden aikana...? minusta suhteellisen epämukavaa kun mahaa nippailee sen jälkeen/ sen aikana hyvinkin paljon..
 
Heip! Itse en ole huomannut mitään nippailuja seksin aikana tai jälkeenkään. Ainoa asia mikä on muuttunut niin tuntuu että koko ajan tekee mieli, koskaan ei saa tarpeekseen. Ja orgasmit... voi hyvä luoja.... Kunpa voisin aina olla raskaana ;) 
 
Zeni, itelläni on sama homma, en tiedä, mut ehkä se seksi nyt raskaana ollessa tuntuu entistä paremmalta, aivan fantastiselta, eikö kivuista mitään tietoa päin vastaoin! [:D]
 
Yhdyn täysin Zenin ja Lenoxin mielipiteisiin. Seksi tuntuu järjettömän hyvältä ja tuntuu kuin ei saisi tarpeekseen. Kivuista ei täälläkään suunnalla mitään havaintoa.
 
Itselläni on ollut niin kovaa väsymystä ja päänsärkyä joka päivä ettei ole hirveesti tehnyt mieli. Mutta muistaakseni vähän myöhemmin raskautta seksihaluni heräsivät ja rajusti :)


Onko muilla ollut joka päivä päänsärkyä??
 
Kyllä on ollut päänsärkyä! Nyt vajaan viikonverran. Toisinaan särkee todella kovaa, ja välillä on vaan "hölmön" tuntuinen pää. Taitaa kuulua taudunkuvaan :/
Juu ei kauheasti ole pariin päivään tehnyt mieliä seksiä, muutenkin tämä alku on ollut niiiin väsy-aikaa ettei ole jaksanut.
Tosin viikonloppuna alko jo himot heräilemään. Oli mukavan tuhmaolo ;), ja "tuhmaa" seksiä. Kyllä teki hyvää pitkästä aikaa!
Rv 10+3
 
Täällä on halut vaihtunut ihan joksikin muuksi. Ei vaan pysty kun koko ajan on oksennus kurkussa. Päätä särkee myös tiuhaan (tosin seksinhän pitäisi parantaa päänsäryt...).
 
Odottelen kanssa, että jos ne halut heräilisi sitten kun tämä äklö olo häviää. Eilen oli ensimmäinen päivä neljään viikkoon kun en oksentanut kertaakaan, jihuu! Tosin tänään on sitten jo otettu takaisin. Työmatkalla jouduin pysähtymään puskaan oksentamaan. Onko täällä ketään muuta, joka oksentelee päivittäin 1-7 kertaa ja paino laskee kun mikään ei mene kurkusta alas?
 
Myös nippailua on ollut, välillä kovinkin. Musta ne on kyllä helpottamaan päin. Tänään on 9 viikkoa täynnä ja huomenna eka neuvola [:)]
 
Mulla seksin suhteen on ollut vähän vaihtelevaa. Yhdessä vaiheessa teki kovastikin mieli, nyt on taas vähän hiljaisempi kausi. Tällä hetkellä kyllä on pientä flunssaa ja tuntuu että on koko ajan ihan älyttömän väsynyt, niin ei kyllä jaksa pöyriskellä lakanoissa [;)] Mitään kipuja ei ole seksin aikana ollut.
 
Tuon päänsäryn olen minäkin huomannut. Ihan joka päivä sitä ei ole, mutta huomattavasti useammin kuitenkin kuin normaalisti.
 
 
Mua taas ei kiinnosta seksi tippaakaan! Ei ole pahoinvointia eikä mitään, mutta ei vain yksinkertaisesti huvita [&:] Ehkä sit myöhemmin mieli muuttuu [:D]
 
jep, kyllä ne mulla muuttui :D mahtavaa, nykyään vaan väsyttää kauheesti...[:D]
 
Mullakin on seksihalut lisääntyneet ja orgasmit voimistuneet [:)] oon itekin ihan yllättynyt, koska seksi ei ole koskaan ollut mulle mikään ensisijainen juttu. Mulla itseasiassa orgasmit niin voimakkaita että purskahdan itkuun heti sen jälkeen...ja sitten hysteeriseen nauruun eli itken ja nauran samaan aikaan. Kerran en pystynyt hillitsemään tunteita ja akti oli hieman kesken vielä joten sehän pilasi tunnelman täysin [;)] heh...... hieman ehkä nolo reaktio mutta minkäs teet!!! Ehkä se tästä tasoittuu...
 
 
 
Vautsi Maikkimai! Musta toi kuulostaa upealta! Olen myös itse kokenut vastaavaa, eli orgasmi tuo tunteet pintaan, joko itkun, naurun tai molemmat...minusta se on mahtavaa!
 
Mulla on myös halut voimistuneet raskauden myötä...kunhan pahin väsymys on helpottanut. Mulla kävi itse asiassa siten. että halut ja nautinto seksistä voimistui jo silloin kun aloin esikoista odottaa. Sitten se ikäänkuin jäi päälle. Synnytyksen jälkeisen tauon jälkeen, edellenkin halut ja nautinto tulivat voimakkaampina kuin sitä ennen. En tiedä tapahtuiko minussa jonkinlainen vapautuminen, ehkä pääsin jostain sisäisistä estoista irti ja en enää nolostunut paljastaa itseäni voimakkaankaan orgasmin myötä kumppanilleni. Ei sikäli, johan tässä on yhdessä oltu yli 14 vuotta ;) Tässä raskaudessa muutos ei siis ole ollut yhtä suuri kuin ensimmäisen kanssa, mutta on ollut havaittavissa. Jos tämä näyttää olevan trendi, niin pitäis varmaankin tehdä lapsia roppakaupalla lisää...hehehe
 
Mie olin yksinkertaisesti ilman seksiä kun oli huono olo tai masuun nippas. Seksi halut on nousseet mut nytten tuli toinen ongelma kun noista pääsi. Rasituksessa jopa pienessäkii minulle tulee supistukset ja Mun limakalvon on niin turvonneet että liukasteesta huolimatta tuntuu aivan liia kipeälle joten on pakko ollu jättää käsipeli hommille kummankin osalta. eli oman voinnin ja tilanteen mukaan.ei miehen pakotuksen alle missään nimessä sillä niiden kuuluu nyt hoitaa ja helliä meidät.
 
Huomenta!
 
Pakko johonkin purkaa tunteitaan... Minua ei ole seksi huvittanut enää moneen viikkoon! [&:] Ehkä kerran viikossa tai kahdessa tulee yllättäen suuret halut, mutta siihen se sitten jääkin. Seksi ei edes satu, että siitä se ei johdu. En ymmärrä mikä minua vaivaa. Eilenkin molempia halutti, mutta loppujen lopuksi se tuntui menevän minun osaltani pakkopullaksi, kun ei huvittanut enää. Seksin loputtua sitten pillahdinkin itkuun [&:] En tiedä mistä tämä voisi johtua. Mies ei ole painostanut mihinkään ainakaan tiedostaen. Hän tosin puhuu paljon seksistä, sillä häntä haluttaa nykyään enemmän kun koskaan [:D] En tiedä, voisiko tämä mieheni puhe seksistä jotenkin ahdistaa minua tiedostamattani asiaa...? Ahdistaa niin paljon, kun haluaisi että kaikki olisi normaalisti, mutta se ei todellakaan siltä tunnu, kun seksi tuntuu pelkältä pakkopullalta [:(] 
Onko kellään ollut ikinä vastaavaa ja mikä avuksi? Auttakaa joku, tunnen olonikin koko ajan jotenkin masentuneeksi asian tiimoilta enkä voi olla miettimättä sitä [:(]
Täytyy vielä lisätä, että olen todella vainoharhainen ja epäluuloinen ihminen yleensä parisuhteessa. Minua on petetty muutaman kerran ja tuntuu, että epäilen koko ajan nykyistänikin, vaikka luotankin häneen eikä hän ikinä ole minua mitenkään pettänyt. Jotenkin ajattelen välillä, että minun olisi pakko, vaikka sitten väkisin, harrastaa seksiä, ettei poikaystäväni hae sitä jostain muualta.. ARHG! Räjähdän kohta näiden tunteideni kanssa [:@]
 
Taidan laittaa tuon kysymykseni myös yleiseen raskauskeskusteluun. Josko sieltä luettais sitä enemmän [:)] Mutta laittakaa ihmeessä näkökantojanne tännekkin!!
 
Täytyy sanoa, ettei itseänikään huvita niin usein kuin aikaisemmin, joka oli kyllä aika paljon ja kun tykkään hommasta niin paljon, niin jo parin päivän tauko tuntuu pahalta, mutta kun ei jaksa: Väsyttää, on paha-olo (Varsinkin iltaisin) ja kun itse olisin aamulla vireessä, niin elämäni rakennusmies lähtee töihin aikaseen... 
 
Huumorilla suhtaudutaan asiaan: Mieheni on todennut, jotta seksi ei hänestäkään ole mukavaa, jos meikällä on paha-olo tai väsy, koko hommasta menee maku.
 
Toivottavasti seksi alkaa sullekin jossain vaiheessa maistua ja ihan normaaliahan se on ettei aina vaan huvita. Ja on hyvä miehelle kertoa ihan reilusti, ettei vaan tunnu siltä.
 
Sen takia minuakin ärsyttää, kun normaalisti haluja on ollut enemmän kun tarpeeksi! [:D] Kiva, kun joku muukin on samaa mieltä, että parin päivän taukokin tuntuu muka jo pahalta.... Kiitos rohkaisusta! [:)] Helpottaa paljon, kun saa jollekkin purkaa.. Välillä tuntuu, että se vika taitaakin olla itsellä tuolla korvien välissä. Miettii ja stressaa asiaa niin, että loputkin halut hupenevat... [:D]
 
Meillä jotenkin automaattisesti on vähän vähentynyt seksi kesän jälkeen. Arki toi lisää väsymystä mulle ja käyn nukkumaan heti 21 jälkeen. Mulla käy kans välillä mielessä että mies vois silti vähän enemmän vongata, mutta toisaalta hyvä ettei painosta.
 
Ollaan puhuttu asiasta, että ei kumpaakaan ainakaan haittaa ajatus että masussa on pieni (joitakin se saattaa mietityttää) ja mä kyllä sitten vihjaan miehelle että nyt tekis mieli. Viikonloppuna hyökkäsin kimppuun heti kun se heräs että ihan pelästy ja sano sen jälkeen että "hyppäsit niin nopeesti selkään ettei kerinny oikee silmiä avata"..
että täälläkin halut välillä yllättäviä ja tekee mieli kyllä, seksi tuntuu hyvältä, paitsi muutamassa asennossa on sellasta paineen tunnetta.
 
Peitot heilumaan! [:)]
 
Nyt alkaa jo ärsyttämään, multahan kiellettiin (lääkäri kielsi äitipolilla) seksi kokonaan kun aiheuttaa supisteluja... Aiemmin ei kauheasti haitannut kun ei huvittanutkaan, nyt huvittais. Tosin oon aika kipeä kokoajan että en tiiä onnistuisko, mutta mieli tekis "kiellettyä hedelmää". Onko kellään muulla kieltoa päällä? Kun nyt menis vielä nelisen viikkoa niin vois alkaa vaikka uhmaamaankin kieltoa, vielä ei uskalla kun viikkoja on melkein 31...
 
Takaisin
Top