seksiä raskaus aikana + muuta löpinää :)

Kurjaa kun sulla on kielletty tuo seksi viimeinen!
Itse oon aika lailla samoilla viikoilla ja varsinkin nyt kun oon joululomalla töistä niin on alkanut enemmän vaan tekeen mieli ja oikeen ärsyttää kun mies tekee ylitöitä koko ajan!

Ootteko 'viimeinen' kokeilleet mitään pehmeämpää tapaa ettei ollenkaan sitä yhdyntää? Voihan sitä saada orgun myös hellällä hieronnalla oikeasta kohdasta ja varsinkin jos tuntuu että paikat ei muuta kestä. Kannattaa kokeilla :)
 
No eipä olla oikein mitään tyyppäilty... Mut nyt kun kävin toisella lekurilla (NKL) niin saatiin taas lupa pelmutella [:D].  Ja siis lähinnähän se kielto tuli siks ettei ala supistella, ja väkisinhän alkaa...
 
mietin tossa tota seksin kieltämistä, ku meän neuvolassa sanottiin että pitää lopettaa jos alkaa liikaa supisteleen. mutta koska sitä tietää mikä on liikaa, mulla on aina supistanu orgasmin jälkeen ihan RV 14 asti.
vaikeaa.....
ei halua tehä mitään joka ois haitaksi mutta vaikea päättää koska on se "liikaa" ku harjottelu supisteluthan kuulluu asiaan.

RV 30+2
 
Petra^^: Mulla on ennenkin supistellut aina seksin jälkeen eikä oo ikinä aiemmin kielletty. Nyt kielto tuli kun meinasivat et supistukset on vaikuttaneet kohdunsuuhun. Eli ole ihan huoletta vaan!
 
Takaisin
Top