Se on syyskuu!

Pikaterveiset Tyksistä! :) Meidän tyttö syntyi tuossa aamuyöstä viideltä, hyvin meni synnytys ja nyt ollaan perhehuoneessa ihmettelemässä tätä pikku kaunotarta. Kirjoittelen lisää kun kotiudutaan. Tsemppiä kaikille jakautumista odottaville ja muille jo vauvautuneille!
 
Onnea tiikerililja tosi paljon! Jos mä vaikka kerkeisin vielä sinne samaan aikaan ku sä :D Ja katoin tuolta mittoja ni ei pitäny reisiluun mitat ihan paikkansa ;)
 
olipa kyllä näppärän kokoinen vauva tiikerililjalla vaikka noinki pitkälle pysy masussa :) ei taida montaa enää olla tiineenä tästä porukasta?
 
Xiina85: Täällä ollaan vielä =/ Tänään viikkoja peräti 41+4 ja eipä ois uskonu et vauva pidättelee itseään näinkin pitkälle vaikka uskoinkin et "vähän" menee yli. Olin tosta vauvan kasvamisesta huolissani viimeks terkan käynnillä mut se sano et vauva kasvaa korkeintaan jotain kymmeniä grammoja vaan näiltä kahdelta ylimenevältä viikolta. Yks murhe sitten vähemmän ettei tarvi mitää nelj-viis kilosta vauvaa ruveta tämän takia punnertamaan!

Mut toistaalta aatellen et otan mielummin nää kaks viikkoa ylimäärästä ja sen että oon voinu fyysesti ja henkisesti tosi hyvin ku sellasen et vauva syntyis keskosena tai mulla ois kauheesti kaikkea murehdittavaa ja vaivoja. Toivotaan et synnytys menis yhtä hyvin ku tää raskaus! Kyllä mä kohta liityn teidän vauvautuneiden seuraan eikä mun tartte täältä katkerana huudella :D
 
marini_
noinhan se onki hyvä kun oot saanu ainaki nauttia raskaudesta se puolesta ettei oo ollu pahempia vaivoja tai ongelmia! :) ja nyt tietää et se vauva ei kyll kauaa sullakaan enääm mahassa ole! :)
 
Voi ihana lukea aina kun joku saa taas vauvan, tulee oikein kyyneleet aina silmiin. Onnea kovasti!

Täälläkin vielä odotetaan, tänään tasan 40. Eilen kävin taas vyöhyketerapeutilla, illalla kävelylenkin ja sauna päälle. No, tänään sitten aamupäivällä alkoi oikein kunnon alaselkäkivut. Olin ihan varma että nyt se on meno mutta nääh, ibumaxilla lähti ne kivut ja tässä ollaan taas ihan kun mitään ei olisi ollutkaan. Jospa se ensi yönä sitten....
 
Sorry, se olikin Paramax eikä ibumax:) Ei sitä ibumaxia tosiaan saa käyttää. Ei-raskaana käytetään normaalisti buranaa ja ibumaxia niin meni sekaisin.

Joo, eipä tullut lähtöä yöllä. Äsken piti käydä neuvolassa ku valkuaisaineet oli vähän koholla niin terkkari tarkisti sit kohdunsuun tilanteen. 3 cm auki jotenka taas peukkuja pidetään jospa se lähtö tulisi.

 
Faabio Sullahan on jo tooosi hyvä tilanne alakerrassa!!!! Kohta saat siekin ja muutkin mahakkaat nappulan sykkyyn!!!emoticon

Kuulkaas naiset rakkaat... Mitenkä teiän pienet nukkuu päikkäreitä? Sisällä vai ulkona? Meiän tirppa nimittäin nukkuu sisällä vaan pikkupätkiä mut ulkona tuntuu unta riittävän moneks tuntia... Nytkin nukkunu jo 2 ja ½ tuntia. Kaippa sitä nyt jo uskaltaa ulkona pitkiäkin aikoja antaa nukkua?! Kummasti meinaa kaikki asiat olla unohtunu vaikka esikoinen ei oo vasta kun 2 ja ½ vuotias!!!
emoticon 
 
Päikkäreistä: meillä tyttö nukkuu kaikkein parhaiten vaunuissa, mutta vaunupäikkärit vaativat meillä lenkin (eli viitseliäisyyttä vanhemmilta :D), koska ne pirun vaunut ei mahdu parvekkeen ovesta...! Ette usko miten v*tutti kun tajuttiin ettei ne sinne mene, ei sitten mitenkään päin. Toinen missä nukkuu hyvin on turvakaukalossaan autossa. En tiiä mikä kammo on nyt viime aikoina tullut omaa koppaa kohtaan, mutta tuntuu että nukkuu nykyään paremmin missä tahansa muualla kuin siellä...
Tiedä häntä sitten
 
Moi

Kuinka paljon teidän tirppanat nukkuu? meilä nukkuu melkein koko ajan, ei vielä hirveästi hereillä ole tosi pieniä pätkiä syöttöjen aikaan ja pesuilla ja vaippaa vaihtaessa. Onkohan ihan ok et nukkuu nuin paljo? kyllä sitä on aika tumpelo näin enskertalaisena. Entäs noi pulauttelut, melkeen joka syötön jälkeen pulauttelee oli sit tissi tai pullo. Sunnuntaina vauvalla siis ikää 5vkoa.
 
Tilannepäivitys kättäriltä :)

sillon keskiviikkona se oli sitten menoa, niinku aavistelinkin. supparit alko aamuviideltä (tosin tajusin sen vasta seiskalta mitä ne oli :D ) päivän kärvistelin kotona, ilta kuudelta kirjauduttiin kättärille...29.9 klo 4.03 syntyi ihana aarteemme <3 poika oli iso kokoinen 4325g ja 53cm...joten äitihän pääsi ompeluseuroihin! no, mutta nyt kaikki hyvin, synnytyskertomusta kirjottelen myöhemmin. imetys vähän kangertelee, ollaan ajoittain kyllä hyvinkin kartalla. tänään olen uskaltanut kokeilla jo istumista renkaan kanssa :)

jaksamista kaikille vielä odottaville mammoille ja onnittelut kaikille maitopossunsa jo saaneille <3
 
meiän neiti nukkuu parhaiten sylissä -.- hmph. vaunuissa toki nukkuu myös hyvin.mut sänkyyn kun sen joskus onnistuu nukuttaan niin nukkuu kyllä sitten siinäkin hyvin :)

Lei-
vauvat nukkuu nukkuu ja nukkuu ;) eli on normaalia. kylhän se hassulta tuntuuki m,utt ne pienet tarvii vielä niin paljon unta :> oo onnellinen et nukkuu.parempi se ku 24/7 huutava lapsi..
ja vauvat pulauttelee ja paljon.meiän esikoinen päästeli ihan kunnon suuria puklujaki monasti päivässä. Mut niin kauan ku paino nousee normaalisti pulautteluista huolimatta niin kaikki hyvin :) ja tosiaan,vauvat voi pulautella hyvin runsaitakin määriä menettämättä painoaan :)

Zibbh-
Onnittelut <3
 
xiina85  kiitos vastauksesta näitä kysymyksiä riittää :-)  jep, pulauttelua riittää paino nousee kumminki.
 
Apuaa, onko vielä muita syyskuisia äitejä joista tulikin lokakuisia vaan oonko ainoa enää:)?

Supparit loppui tosiaan ku seinään, eilen niitä oli lisää ja tänään kans koko päivän ollut ihan mukavasti suppareita. Eli odotellaan odotellaan.

 
täällä ainaki on yks syyskuinen mamma josta tuliki lokakuinen :) viikkoja nyt 41+2!
 
Takaisin
Top