Salaisuus julki!

Rasittavaa on ! Eikä taida auttaa jos laitan ne samaan koppiin että nyt on siedettävä toisiaan kun on lapsenlapsi tulossa (siis jos ja kun)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Veikkaan että ei, ei tunnelma varmaa olis kovi vapautunut jos pakottaa sietämään.. onko tilanne kestäny kauanki jos saa udella?

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos Esikoinen2015, helpotti jo kun toinen toteaa sen mitä itse oon miettinyt ja miehen kanssa puhunut, mutta hänellä on ehdoton ei mun äitiin "kun ei hän sen kanssa seurustele" ja muutenkin mun äiti on sen mielestä sellaista mitä en viitsi kirjoittaa. Harmittaa kun menee omatkin välit nihkeiksi tän takia mun vanhempiin


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No on tuo kestänyt jotain kolme vuotta jo, aluksi ahdisti pelkästään se nyt suunnilleen kaikki ! 8 vuotta ollaan oltu yhdessä, aluksi meni hyvin jne tuon suvunkin puolesta mut miehellä kuoli omat vanhemmat niin mun vanhemmat on tai siis äiti itse piruja vaikka omaa äitiään hoiti kyllä melkein loppuun saakka


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eli sinun miehesi on mahdollisesti mustasukkainen ja vihainen kun sinun vanhemmat on edelleen elossa :/ erittäin hankala varmasti saada tilannetta rauhoittumaan varsinkin kun tilanne kestänyt jo niin kauan :sad001 suostuuko miehesi puhumaan asiasta?

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Suostuu tasolla että äitini on sekopää ja kiero ihminen. Isän kanssa tulee toimeen ok, mutta koska vanhempani ovat yleensä yhdessä kotona niin ei tuo lähde käymään, oon kyllä pyytänyt, myös silloin kuin on muitakin paikalla...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi hemmetti :sad001 sais sen miehen kunnolla puhumaan tästä ni vois avautua syy miks on nui jyrkästi äitiäs vastaan.. ei voi muutako toivottaa iha älyttömästi tsemppiä ja toiveita että tilanne ratkeis :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon kertonu kahelle ystävälle, joista toinen arvas tän :) Ja entiselle pomolle oli pakko kertoo, kun oltiin suunniteltu kosteeta viikonloppua. Kaikki ollu onnellisia meijän puolesta.
Nt-ultran jälkeen voi kertoo lapsille et teille tulee pikku sisarus :)
Miehen vanhemmille eikä omalle äidille jännitä kertoo yhtään sitten joskus, mut isälle pelottaa kertoo. Se oli jo toisesta aikanaan, et etkai meinaa toista tehä. Ja tää on kummiskin neljäs jo. Täytyy toivoo et poika tulis, nii vois saada ymmärrystä vähän :D Kolme tyttöö siis jo meillä :)
Mies on onnessaan, toivoo toki kans poikaa jo vaihteeks :D
 
Täällä mun lähipiiri tietää, mut miehen vanhemmat ja suku ei, koska hän haluu oottaa nt-ultraan VÄHINTÄÄN. Tulee melkeen olo ku toi haluais salailla tätä :D kun ei oo ees kellekään kaverilleen halunnut edes vähän hehkuttaa. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei meilläkää mies oo kavereilleen kertonu, mut ne onki semmosii et ei nii varmaa kiinnostais? :D yhdelle kuulema vois kun silläki on lapsi, huomenna joku poikien ilta niin jos siellä on nii sille kertois, mua vähän huvitti et kertois vaan yhdelle xD


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Molempien perheet tietää, tosin miehen isosisko oli alkanu pätemään et onko viisasta näin aikasin toinen, anoppi teki 3 lasta alta 25 nii mä en tajua sen pointtia, meille tää on just hyvä.. Se sisko on kyl jo 28 eikä sen mies taida vielä oikee olla halukas lapsia hankkimaan... Et mikä lie sit vaivaa sitä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo ei meilläkään mies haluu viel kellekään kertoo. No mä oon kertonu 3:lle ystävälleni. Äidilleni olis kans kiva kertoo mutten haluis puhelimessa. Anopille pitää kyl odottaa kertomisen kans ku sit koko suku tietäs. Ekalla kertaa kävi vähän hölmösti kun olin yli-innokas :D
 
Meillä taas mies ois innokkaampi kertomaan kuin mä. Mä haluan odottaa siihen nt-ultraan ja kuulla, että siellä on (toivottavasti) kaikki hyvin. Hassua sinänsä, koska mä oon yleensä meistä se lörppäläppä ja mies taas se varovainen.

No, onneksi ei tarvii enää kauan odottaa. UÄ-aika ois ens tiistaina.
 
Ihan alkuun ajattelin, että ennen nt-ultraa ei kerrota kuin ehkä yhdelle ystävälle molemmat. Että saadaan kumpainenkin vertaistukea. Mies kertoi jo viikkoja sitten.

Oltiin ystäväporukalla suunniteltu matkaa syksylle, mutta sovittu ajankohta peruuntui ja alkoivat suunnitella uutta. Tässä kohtaa päätin, että heille on pakko kertoa, koska vaikuttaa paljon matkan ajankohtaan. Olivat tietysti onnellisia :) Yksi oli jo laittanut minut tarkkailulistalle, kun olin ollu jo kahdesti kuskina viim kuukauden aikana. Ja tänään olen kolmatta kertaa, joten hänelle ei olisi enää mennytkään läpi. Toki hän on niin hienotunteinen, ettei varmaan olisi sanonut mitään.

Vanhemmilleni olisin halunnut jo monta kertaa kertoa, mutta odotetaan nyt nt-ultran yli, kun näin lähellä jo ollaan. Ovat varmasti hurjan onnellisia, kun ensimmäistä lapsenlasta odotellaan. Siksi en halua nyt kertoakaan, ettei pettymys ole heillekin suurempi, jos sellainen tulisi.. Ultra on 28.7. Nyt menkkojen mukaan 10+1.

Niin ja yhdelle töissä jouduin kertomaan jo varhaisultran 6+2 jälkeen, koska piti perua loppuvuoden eksoottinen työmatka.
 
Ois jo niin ihana päästä kertomaan kaikille mutta ennen ultraa en kyllä uskalla. Yhdelle ystävälle olen kertonut koska hän on tukenut niin paljon lapsettomuutemme pitkällä ja kivisellä taipaleella. Onneks ei enää montaa viikkoa tartte salailla :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt saatiin sitten miehenkin porukoille kerrottua. Oltiin niillä syömässä ja jälkiruokaa alotellessa mies tuli ultrakuvien kanssa, että "Ois tämmösiä kuvia", johon isänsä kommentoi, että "Ai jotain matkakuvia vai?" (mies oli tässä taannoin reissussa), ja mies oli että "Niin, onko ne sitten matkakuvia vai mitä kuvia". Hetken se isä siinä mietti, että mitä nää on, mutta miehen äiti tajus ja kysy, että "Onks teillä tämmönen?", johon vastasin, että joo. :p
 
Takaisin
Top