Salaisuus julki!

Happy sillä mä nyt oon tätä jo lykänny, kun hivenen pelottaa tuleeko tästä asiasta taas sanomista. Ja tiedän ettei isälläni oo sanomista oikeesti tähän.
No mä kirjotan sitten sunnuntaina jos tulee hirvee sota asiasta ...
 
Meillä on niin ettei isä oikeen millonkaan ole ymmärtänyt minun ratkaisuja ja sitä, että pyöritän tätä palettia ihan yksin. Yksinhuoltajuus on hirvee mörkö, siskojen avioliitot taas rumine riitoineen on hyväksyttävämpi vaihtoehto...Öök sanon minä... Muistan kerran kun laitoin sille jauhot suuhun. Se innostui paasaamaan siitä, että minä en pärjää ilman miestä (ihan totta, se on tosi pässi...). Sanoin, että "kuin niin, käyn töissä ja maksan laskut, lopuilla ostetaan leipää. Ja totta jotta en pärjää täysin ilman miestä. Sen kun vaan käyn kääntymässä baarin ovella niin jo on joku ilpo kannoilla!" :cool:
Jos oikein muistelen niin tuosta aiheesta ei sen koommin olla keskusteltu.
 
Ajattelin kans omalle isälle laittaa viestiä,kun ei se ollu meijä elämäs lapsuudes,mut isyystestit halus ku oltiin 17 kaksoissiskon kaa ja vähä heikosti ollu sen jälkeenki.. En tiiä laitanko vaiko en :/
 
Muokattu viimeksi:
Tiada laita jos hyvälle ajatukselle tuntuu. Mutta jos ei muutenkaan oo sun elämässä ja ajatus ei tunnu hyvälle, niin voithan viellä miettiä kerrotko vai et.
 
No höh, en osaa sanoo. Jospa se ukkiutuminen ois hänelle hyvä keino yhteydenpitoon tai sitten ei. Ja muista ite varautua pettymiseen jos se uutinen ei häntä kiinnosta. Ärh! Mulla niiin nousee karvat pystyyn joistakin ihmisistä, tai no, tyypeistä jotka ei oo inhimillisiä...
 
Tiada, jos olisin sinä niin laittaisin viestin, sen jälkeen se on isäsi vastuulla päättää mitä asiasta ajattelee ja haluaako olla osa lapsenlapsensa ja lapsensa elämää. Menetin oman isäni reilu vuosi sitten ja kadun syvästi että yhteydenpitomme oli katkennut vaikka sillekin oli hyvä syynsä. Koskaan ei voi tietää milloin on liian myöhäistä :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Noniin loppu hyvin kaikki hyvin saattaa vaari vielä innostua :) onpa kiva kuulla :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihan totta? Voi miten kiva :) Vauvaan tutustuminen voi olla semmonen luonnollinen tapa alkaa rakentamaan välejä uudestaan. Saa vähän niinko toisen mahdollisuuden.
 
Meillä sekä sukulaiset että työkaverit tiesi meidän lapsettomuushoidoista ja pidemmästä yrityksestä niin kaikki oli vaan iloisia kun kerrottiin uutinen. :) Muutama ei niin läheinen tuttu, lähinnä töitten kautta, ovat hämmästyneet mun ikää kun olen kertonut että ehdin saada tämän vauvan ennen kuin täytän 40. He ovat kuvitelleet mun olevan alle 35! :)
Mutta kyllä noita hoidokkilasten vanhempia olen ihmetellyt... Kyllä niillä on pitkät piuhat! Mä olen jo pari kuukautta käyttänyt säännöllisesti paitaa, jossa on kuin röntgenkuvana mun kylkiluut ja sydän ja vatsan kohdalla vauva röntgenkuvana. Ja pari viikkoa olen käyttänyt paitaa jossa on vauvan kuva vatsan päällä ja yläpuolella lukee "It's a girl". Eikä kuitenkaan vanhemmat ole tajunneet mun olevan raskaana?! Eilen yks äiti kysy multa jatkaako sama henkilökunta ryhmässä joulun jälkeen ja mä katoin häntä vähän tyhmänä ja vastasin että no, mähän jään äitiyslomalle niin mulle tulee sijainen. Hän hämmästeli ja onnitteli.
 
Minä oon herättänyt huomioo koululla tällä viikolla. Meillä oli edellinen kontaktijakso syyskuussa ja olen ilmeisesti silloin saanut piiloteltua mahani kun vasta nyt alkoi tulla kyselyjä :wink On se varmaan aika vaikeeta kysyä kun voihan se olla, että toinen onkin vaan vähän lihonut! Katoin nimittäin yhtä naista ja totesin iteksein, että hällä on samanlainen omena kuin minulla :) Mutta ei vauvamaha...
Ja yks vanha lapsuudenystävä joka asuu toisella paikkakunnalla, ei meinannut uskoo minua. Piti lähettää kuva jota hän myös epäili, väitti että siinä on mun 7 vuotta nuorempi sisko! Uskoihan se lopulta ja rupes miettimään, että pitäskö itekin vaavi pyöräyttää kun se niin nuorentaa:wink
 
Janna75, itselläni on käynyt samalla tavalla eli hoitolasten vanhemmille on tullut täytenä yllätyksenä että olen jäämässä kuukauden päästä töistä pois eka lomille ja siitä suoraa äitiyslomalle! :grin Itellä lähinnä käy mielessä että minkälaiset laput silmillä ne oikein kulkee jos eivät huomaa tätä pötsiä. Mitenkään en ole enää piilotellut enkä kyllä enää kykenisikään, ja näen sentäs jokaikisen vanhemmat sekä aamulla että illalla kun meillä menee työajat ja lasten hoitoajat sillain kivasti. Osa olikin arvuutellut itsekseen mutta ei ollut kehdannut kysyä, kertoivat sitten kun eräs uskalsi avata suunsa. Toiset taas vielä tänään (rv26+1) pudottivat leukansa kun eivät olleet mitään huomanneet ja mainitsin heille henkilökuntavaihdoksesta keväälle. Miten olis jos avattais ne silmät edes joskus... :rolleyes:
 
Elya: ja mä mietin sitäkin että hoitolasten vanhemmilla ei kuitenkaan ole edes pitkää aikaa siitä kun ite ovat olleet samassa tilanteessa niin luulis niitten tunnistavan merkit. Mä olen pienten puolella, eli on noita juuri vuoden täyttäneitäkin ryhmässä. Ja kaiken lisäks yks äideistä on kätilö, eikä ole huomannut mut raskautta! Ja toinen äiti on mua kaks viikkoa edellä raskaudessa. Ja kerran kun mulla oli se "luuranko"-paita päällä yks isä tokas että hänkin haluis samanlaisen paidan! :D

Laitan netistä kuvat niistä paidoista (en siis todellakaan ole minä kuvissa):
ImageUploadedByVau Foorumi1415824702.545795.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1415824725.627175.jpg

Eikö noista nyt pitäis ymmärtää?!?
 
No hyvänen aika! Eihän nyt kukaan käytä tuommosta jos ei oo raskaana :rolleyes:
Siis joku mies haluaa tuommosen..? Oh nou... Mut ihania paitoja, ihanan pölhöjä ihmisiä...
 
Untuva: mä ehdotin eilen miehelle et mitä jos hän kävis aina vaa'alla mun puolesta neuvolassa kun hänellä nousee paino ja mun junnaa miinuksen puolella. Jos neuvolatäti sit olis tyytyväinen et edes jonkun paino nousee. :D
 
Janna75, nuo paidat on ihan huippuja eikä mulla kyllä jäisi epäselväksi että niiden käyttäjä haluaa kertoa olevansa raskaana. :grin Mun ryhmässä on pääosin sellaisia lapsia joiden äidit on äitiyslomalla tai hoitovapaalla pienemmistä ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovatkin kotona olevia vanhempia, ja mä vedän myös perhekahvilaa jossa käy aikalailla tämä sama meidän asiakaskunta vauvoineen ja niistä jutellaan paljon siellä heidä kanssaan, luulisi myös että he tajuavat kuinka tila on mutta näköjään juurikin tällaiset vanhemmat eivät näe sitä omaa vauvaansa pidemmälle :wink Tämä olikin hyvä ominaisuus heissä silloin kun en vielä halunnut kertoa asiasta, eikä siitä itseasiassa ole kun reilu kuukausi kun vaihdoin löysät vaatteet kireämpiin ja annoin mahan näkyä. No nyt se näkyykin sit jo naapuriin asti...
 
Takaisin
Top