Sairaalakassi

Mä oon tähän mennessä tarvinnut kassista piilarinestettä ja sitä koteloa sekä silmälaseja. Ja shampoo+hoitoaine. Laturia. Kamera on hollilla. Ja sisäkengät vaikka ne olis täältäkin saanut.

Apua, en ees oo hampait huomannut pestä :'F
 
Mä en tarvinnut kuin huulirasvaa, piilarinestettä+koteloa sekä silmälaseja.

Omat shampoot oli ihan jees kans mut sairaalankin tököteillä ois varmaan pärjännyt.
 
Joo, omat shampoot oli pop. Edes jotain luksusta, kun muuten oli hikinen ja maidossa koko ajan. :D
 
Ja meillä ainakin yhteisestä jääkaapista loppui mehut jo alkuillasta, niin oli hyvä kun oli pillimehuja mukana ettei tarvinnu pelkkää vettä hörppiä.
 
Ei mulla tainut olla mitään turhaa :D olispa ollut enemmän naposteltavaa, teki mieli mm. hedelmiä ku ei ollu sairaalassa ku kuivattuja luumuja.
 
Mä en tarvinnu ku nuita hygieniajuttuja, oli suklaata ja pillimehuja, siellä ne oli kotiin lähtiessäkin :) mutten käynyt kyllä jääkaapillakaan siellä kertaakaan, hyvin pärjäsin niillä eteenkannetuilla ruuilla. Vaikken niistäkään aina ehtinyt syödä, kun poika tahtoi aina syömään yhtäaikaa, joka jatkuu edelleen :))
 
Mulla oli mukana vaikka mitä ja aivan turhaan :D laturi ja hygieniavermeet oli ainoat mitä tarvitsin. Karkitkin roudasin kotiin takaisin :D
 
Takaisin
Top