Ruokahimoja ;)

Mulla taas hirvee kananmunan himo! Voisin syödä kananmunavoikkareita koko päivän, toivottavsti ei ihan hirveetä kolesteroliongelmaa niistä tuu:) ja hampparit maistuu niin hyvälle, oikee mikää makee ei uppoo, paitsi ajoittain, mut selkeesti vähemmän ku ennen!
 
Täällä edelleenki kanaa ei voi syödä, Mikään kotiruoka ei uppoa. Viimeviikolla olin hesen ja mäkkärin vakkariasiakas kun mikään muu ei pysynyt sisällä. Hedelmiä menee edelleen kovasti. Joskus saaattaa käydä tekemään mieli jotakin ruokaa mut sittenkun sen tekee ni ei voikkaan enää syyä sitä.. No saapahan mies syyä muutaman päivän enemmän samoja pöperöitä :D
 
 mun oudoimmat mieliteot on sitruunamehu( se hapan pieni pullo), sitä menee nam nam! Ja toinen on tomaattipyre. =) lihaa en oo voinnu syödä tässäkään raskaudessa, haju ja pelkkä ajatuskin pistää mut halaamaan pönttöä. Kasvikset ja hedelmät niitä menee ja paljon. Pakastetut viinirypäleet *slurps* :D kauhee nälkä tuli tässä tätä kirjotellessa :D ainiin ja oma tekoset sämpylät! <3
 
Vähän vaikea koittaa elää terveellisesti, kun salaatit sun muut maistuu niin pahalle, yöks!
Kaikki herkut on vaan niin hyviä!
 
mulla on oikeestaa aikapaljo mikä ei uppoa mut etenkää MIKÄÄN makea ei todellakaa uppoa, mua iha oksettaa hyi, etenki limu, joo ja kaikki kana filee pihvit + suikaleet ja etenki hornetit oksettaa.. aiemmin ei pystynyt mitää kotiruokaa syömää nyt kyl joo ja ruokaa uppois koko aika :s kuha on joku mikä ei okseta :D hedelmät etoo ja samoin salaatit...
 
Mulla tulisi pitempi lista jos kysyttäis ruoka inhokit.. emoticon
Nyt voisin syödä vaan hamppareita,pizzaa,karkkia jne muita herkkuja..Jyep jyep..Ei sitten millään lailla sopivaa..
Niin ja nyt parina päivänä oli aivan hillitön himo popcorniin.Onneksi oli poppareita kaapissa. Nam! emoticon Toisena päivänä sentäs jaoin pussin miehen kanssa,mutta toisena päivänä miehen ollessa töissä vetäsin yksin koko pussin... emoticon
 
Kaikenlaista suolaista tekee mieli ja ihan perus kotiruoka maistuu erityisesti :) Yhtäkkiä saattaa alkaa tehdä mieli esim. hernekeittoa tai pastaa. Ällötyksiä ei ole tähän mennessä ainakaan tullut, kahvikin maistuu ihan normaalisti
 
Juu täällä on mielitekoja ollut nakkeihin ja perunasalaattiin. Erityisesti kylmät nakit ja ketsuppi. NAM NAM!
Kunnon ruokaa en ole oikein pystynyt syömään, ihmettelen mikä siinä oikein on. Kaikkea pientä tulee närpittyä ja lämmin ruoka ei varsinaisesti maistu. Sinänsä harmittaa miehen puolesta kun hänellä ei noita kokkaustaitoja ole niin turvautuu tällä hetkellä pakastepizzoihin ja subilla käymisiin kun ei emäntä jaksa kokkailla kotona :D

Hedelmät, kasvikset. Niitä tekee mieli koko ajan. Itse olen antanut itselleni luvan juoda tavallista cocacolaa tai pepsiä ajoittain, sillä en ole koskaan kahvia juonutkaan joten eipä tule tosiaan kofeiinia juotua missään muussa muodossa.
Pahoinvoinnit kun oli pahimmillaan niin mikään muu ei maistunut kuin raaka porkkana. Ai että oli namia. Ja myöskin ainoa asia mikä helpotti pahaa oloa. JA vettä kuluu.. Sitä menee kurkusta alas litroittain. Jano ei lopu lainkaan. :)
 
Heh, mielenkiintoista lukea, miten osalla alkanut tekee mieli rasvaista ruokaa.
Itseäni alko jossain 6vk kohilla kaikki pitsat ja muun pikaruokahajukin alko äklöttää. Oli työnä käydä miehen kanssa syömässä rossossa pannupitsakin =D
Itsellä tekee vaan tuota kotiruokaa mieli. Mut yleensää vielä kun kahdestaan asutaan, niin tehdään monen päivän ruokia (2-3 päivää samaa) ni sit ei enää toisena pv sama tahdo maistua vaan jotain muuta pitäisi saada. Onneks sit ratkasin senkin ongelman niin ruoka maistuu, muokaan vaan oman annokseni erilaiseksi vähän kuin edellisenä päivänä.
Jos jotain himoja on tullut, ni jotenki noita sukulakuja oon alkanut syömään. Muuta ei niinkään mitenkään yleisesti tee mieli. Kaikkea mahdollisimman raikasta niin kyllä uppoaa. Nyt muutamana pvn tehnyt mieli kirsikkatomaatteja, mut en ole raaskinut ostaa kun tähänaikaa vuodesta niin kovin kalliitaMut mitään yksittäistä himoa ei oo viel ilmennyt :D
 
Minä huomasin, kun vähän mietin näitä ruokatapojani, että oikeastaan kaikki, mitä ihan alkuraskaudesta söin paljon, ällöttää. Näihin kuuluu esim. kanafilee, caesar-salaatti, falafel, kahvi.

Mulla mandariinit uppoaa edelleen erittäin hyvin. Muita mielitekoja en oikeastaan ole huomannut.
 
Ja siis tää veden lutraaminen on ihan käsittämätöntä.

Mies ihmetteli että onko mulla kaikki hyvin kun sohvan nurkalla ja oikein hengästyin kun join pullosta niin pitkään ja antaumuksella vettä.. :D

Mutta kyllä on jotenkin virkeämpi olo kuin mitä esim. ennen raskautta jolloin toi veden juominen oli aika laiskaa.. Herään nykyään aikaisin aamusta jo päivään vaikka kärsinkin työttömyydestä tällä hetkellä. Kun vuorotöitten takia unirytmi yleensä sijoittunut päivällä nukkumiseen ja öitten valvomiseen. Nyt ihanaa kun on normaali unirytmi :)
 
Mä en tiedä miten pitäs olla, kun ei ole mitään himoja ruokiin...jopa mun kaikki entiset  lemppariruoatkaan ei maistu. Oikeestaan ei tee mieli koskaan mitään...ekassa hetkessä haluan grillattua broileria ja sit ku pääsee kauppaa ni sit ei tee enää sitäkään mieli.

Aaa mutta joo himo on mehuihin tullu...tai sit tää on vaan kausi : appelsiinitäysmehu...sitä menis litratolkulla päivittäin.

Mut syön mitä tahansa sapuskaa, tulen nopeasti täyteen. Ennen raskautta söin esim: vaikka 2:den hengen annoksen ni nyt ei mene kuin yksi annos ja sekin vain ehkä puolet siitä. Että se siitä kahden edestä syömisestä :D
 
Mulla ei varsinaisesti mitää himoja, taino tekee mieli judoa kyl jtn sprite zeroa tai jtn tuoremehuja , ku maistuu nii kauheelle koko aika suussa, Tai siis ei ole mitään varsinaista yhtö himoa vielä, mut mul tulee tollasii päähänpistoja "haluan sipulirenkaita" sit ostan, meen himaa ja siel ne on pakkases ollu ainaki kuukauden.. tänään tuli hirvee liha nuudeli himo! mä INHOON nuudeleita, ja tänään söin oikee nautiskellen niitä :D
 
munakas <3 ja kananuudeli! ai että. mitään muuta mun ei tarttis nykyään syyä :D
 
mulla on vasta nyt alkanut kunnon himot. normaalisti en välitä makeasta oikeastaan ollenkaan, mutta nyt maistuu!! suklaata ja jopa jotain pullaa (!) tekis mieli joka päivä, mutta en ole antanut periksi kun ehkä pari kertaa viikossa. pahinta on nälkäisenä, ihan törkeesti tekee mieli kaikkee karkkia! mietinkin, että tällastako monien muiden naisten elämä on aina. :)
 
k_repolainen: Mä en tykkää normisti msitä akrkista enkä varsinkaa pullasta mut kyllä pullahimo ja karkki ja kaikki makea himo oli valtava edellises raskaudessa ja tyttö tulla tupsahti x)
 
k_repolainen: Jaa-a :D hyvinki mahdollista, jos mulla olis noin olisin 99% varma et tyttö tulis ku edellinen raskaus oli tollanen :D
 
Takaisin
Top